Sexminnen som kanske är svåra att tro på

onanym76

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad har ni för hemliga sexminnen som är sanna, men som andra skulle ha svårt att tro på?

För mig är det allra mest otroliga, och sjuka, att jag när jag var ca 20 år, hade ett cybersex-förhållande med en kvinna som visade sig vara dubbelt så gammal som mig. Hon sa aldrig vem hon var, eller hur gammal hon var. Det jag inte visste var att hon hade tagit sin dotters identitet.

Hon, mamman, hade ofta fått se mig runka och spruta i webcam. Ibland fick hon se mig spruta i min egen mun. Hon gjorde mig alltid så hård och kåt så försatsen rann, hon manade på mig att fortsätta runka även efter att jag hade sprutat, och hon pratade ofta om analsex och wet. Hon ville att jag skulle pulla min anal med två fingrar när jag runkade osv. Det gjorde jag så klart för henne, och visade i cam, duktig slyngel som jag var. Jag fick aldrig se henne. Att jag gick på det och fortsatte? Det höll på ett par år... Ja, jag var naiv.

Plötsligt en dag var det som att hon försvann, och kom tillbaka efter ett tag, fast inte riktigt lik sig själv. Det visade sig, långt senare, att hon hade blivit påkommen av sin dotter, och sin man. Sedan berättade hon för dottern om mig, hur fin kille jag var osv. Så nu var det hennes dotter och jag som chattade med, det jag hela tiden hade trott. Jag hade ingen aning om att det tidigare hade varit med hennes mamma... Men de visste om det, allihop. Till slut träffades hennes dotter och jag, och vi blev ett par.

Eftersom hon inte ville avslöja att det var hennes mamma jag hade sexchattat med, och med tanke på all analsex vi hade chattat om osv, så började vi med bland annat analsex. Det blev snabbt bådas favorit. Hon ville bli knullad mer i analen än i fittan kändes det som. Det blev snabbt en rutin att vi duschade av oss, körde smaskiga 69or tills båda var så jävla kåta, för att sedan knulla vilt och utforska varandra. Jag fick ofta ge henne orgasmer genom att pulla och slicka hennes anal samtidigt som jag slickade hennes fitta. Jag minns fortfarande hur hon kunde flämta rakt ut när hon skulle komma "du vet preeciiis hur du ska göra, åååhhh!". Andra gånger fick jag njuta av hennes underbara avsugningar, runka och spruta hennes mun full så hon behövde svälja tre gånger för att få ner hela satsen. Vid något tillfälle hade hon runkat min kuk, särat mina ben och slickat min anal.

Tjejen och jag fick barn ihop efter ett par år, men förhållandet tog slut ca ett år senare. Jag fick inte veta sanningen förrän ett par år efter det var slut. Jag messade hennes mamma, nu mitt barns mormor (!) och konfronterade henne. Samtidigt kåt och nyfiken på mer. Hon nappade, och vi fortsatte med hemliga snuskiga mess och bilder, även ett tag efter att det hade tagit slut mellan exet och mig. Vi bestämde hur vi skulle messa varandra så hennes man inte skulle få reda på det (igen). Jag både njöt och skämdes kåtsnurrig när jag skickade nya kukbilder till henne, nu när jag visste vem hon var. Ibland pratade vi i telefon medan jag var ute och promenerade på stan, med kuken hård och våt mot byxtyget. Hon skrattade glatt och hummade drömmande när jag berättade om det.

Jag kan fortfarande fantisera om vad som skulle kunna ha hänt ifall hennes mamma och jag någonsin hade gjort något i verkligheten, och jag fantiserar ofta om exet också med tanke på all underbar sex vi hade.

De enda andra som vet om det här är min nuvarande fru, och ett par av mina närmaste vänner. Och nu vet du/ni också.

---

Andra minnen, som bleknar i förhållande till mamman och dottern, är att jag har suttit och kollat porr tillsammans med tre 18-åriga tjejer (deras idé) när jag själv var 27-28 år, där ena tjejen satt och runkade av mig i soffan, och ibland sög lite på toppen, medan de andra två sneglade nyfiket. Det slutade med ett knull i andra rummet med tjejen som hade runkat åt mig i soffan. De andra satt kvar framför porrfilmen.

Även haft ett annat ex lillasyster, när hon var typ 15 år, som diskret suttit och klämt på min hårda kuk utanpå byxorna när det var filmkväll med henne, hennes storasystern (mitt ex) och hennes kompis. Samma lillasyster blottade sig helt naken för mig en sommar vid en sjö när vi två var sist kvar på stranden när de andra redan hade hoppat i. Den bleka hyn, de perfekta toppiga och stora brösten, större än hennes syster, de ljusa fjunen på fittan. Det hände tyvärr inget mellan oss, men hade starka fantasier om henne i flera år efter det.

---

Redigerat för tydlighet.
 
Last edited:

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Häftig upplevelse :).
Jag har inte riktigt en sån historia men lite spännande råkade jag ut för på mitt förra jobb.
En kollega som jag verkligen gillade med fin kropp, stora tuttar och stenhårda lår eftersom hon åkt mycket skidor.

Försökte ofta titta ner i hennes urringning för att få en bättre vy av de stora brösten.
Det bästa var på sommaren för då hände det att några av tjejerna solade i bara bh på baksidan. Det blev nåt runk åt det några gånger :p.

En dag jobbade vi tillsammans i ett eget rum och helt från det blå så börjar hon kyssa mig. Hon ber om ursäkt direkt men jag är ju bara glad och överraskad.
Vi fortsätter lite och jag klämmer på brösten utanpå tröjan. Får bära eller brista.

Det var början på en härlig tid. Vi knullade lite överallt på jobbet där det gick att komma till. Härlig tjej och alltid kåt. Visade sig senare att hon hade flera kk och knullade så ofta hon kom åt :)
 

AndLargbg

Aktiv medlem
Kanske inte så svårt tro på det men minns detta så väl.
Många år sedan i nån chatt fick jag en tjejs nummer. Jag var kanske 22 och hon typ 16. Bytte lite nakenbilder o grejer. Men jag ringde nog henne på fylan och när man blev kåt lite när som och hon ställde alltid upp :)
 

JennyH

Välbekant medlem
Detta hände inte mig utan en vän, men hon var på en fest i Stockholm och på den festen var även Sanna Bråding hon har varit med i några tv-serier. Och Sanna var väldigt berusad och min vän och en till följde med Sanna hem till henne och där fick min vän kissa på Sanna innan alla tre sen hade sex.
 

Njutaren

Välbekant medlem
Kön
Man
Vad har ni för hemliga sexminnen som är sanna, men som andra skulle ha svårt att tro på?

För mig är det allra mest otroliga, och sjuka, att jag när jag var ca 20 år, hade ett cybersex-förhållande med en kvinna som visade sig vara dubbelt så gammal som mig. Hon sa aldrig vem hon var, eller hur gammal hon var. Det jag inte visste var att hon hade tagit sin dotters identitet.

Hon, mamman, hade ofta fått se mig runka och spruta i webcam. Ibland fick hon se mig spruta i min egen mun. Hon gjorde mig alltid så hård och kåt så försatsen rann, hon manade på mig att fortsätta runka även efter att jag hade sprutat, och hon pratade ofta om analsex och wet. Hon ville att jag skulle pulla min anal med två fingrar när jag runkade osv. Det gjorde jag så klart för henne, och visade i cam, duktig slyngel som jag var. Jag fick aldrig se henne. Att jag gick på det och fortsatte? Det höll på ett par år... Ja, jag var naiv.

Plötsligt en dag var det som att hon försvann, och kom tillbaka fast inte riktigt lik sig själv. Det visade sig, långt senare, att hon hade blivit påkommen av dottern, och pappan. Sedan berättade hon för dottern om mig, hur fin kille jag var osv. Så nu var det dottern och jag som chattade. Jag hade ju alltid trott att det var henne, dottern, jag hade chattat med, jag hade ingen aning om att det var hennes mamma... Men de visste om det, allihop. Till slut träffades dottern och jag, och vi blev ett par.

Så under tiden dottern och jag var ihop, och eftersom hon inte ville avslöja att det var hennes mamma jag hade sexchattat med, och med tanke på all analsex vi hade pratat om osv, så började dottern och jag med analsex. Det blev snabbt bådas favorit. Hon ville bli knullad mer i analen än i fittan kändes det som. Det blev snabbt en rutin att vi duschade av oss, körde smaskiga 69:eek:r tills båda var så jävla kåta, för att sedan knulla vilt och utforska varandra. Jag fick ofta ge henne orgasmer genom att pulla och slicka hennes anal samtidigt som jag slickade hennes fitta. Jag minns fortfarande hur hon kunde flämta rakt ut när hon skulle komma "du vet preeciiis hur du ska göra, åååhhh!". Andra gånger fick jag njuta av hennes underbara avsugningar, runka och spruta hennes mun full så hon behövde svälja tre gånger för att få ner hela satsen. Vid något tillfälle hade hon runkat min kuk, särat mina ben och slickat min anal.

Dottern och jag fick barn ihop, men det slut ca ett år senare. Jag fick inte veta sanningen förrän ett par år efter det var slut. Jag messade mamman, nu mitt barns mormor (!) och konfronterade henne. Samtidigt kåt och nyfiken på mer. Hon nappade och vi fortsatte med hemliga snuskiga mess och bilder, även ett tag efter att det hade tagit slut mellan exet och mig. Vi bestämde hur vi skulle messa varandra så hennes man inte skulle få reda på det (igen). Jag både njöt och skämdes kåtsnurrig när jag skickade nya kukbilder till henne, nu när jag visste vem hon var. Ibland pratade vi i telefon medan jag var ute och promenerade på stan, med kuken hård och våt mot byxtyget. Hon skrattade glatt och hummade drömmande när jag berättade om det.

Jag kan fortfarande fantisera om vad som skulle kunna ha hänt ifall vi någonsin gjorde verklighet av det, och jag fantiserar ofta om exet också med tanke på all underbar sex vi hade.

De enda andra som vet om det här, minus mina fantasier, är min nuvarande fru, och två av mina närmaste vänner. Och nu vet du också.

---

Andra minnen, som bleknar i förhållande till mamman och dottern, är att jag har suttit och kollat porr tillsammans med tre 18-åriga tjejer (deras idé) när jag själv var 27-28 år, där ena tjejen satt och runkade av mig i soffan, och ibland sög lite på toppen, medan de andra två sneglade nyfiket. Det slutade med ett knull i andra rummet med tjejen som hade runkat åt mig i soffan. De andra satt kvar framför porrfilmen.

Även haft ett annat ex lillasyster, när hon var typ 15 år, som diskret suttit och klämt på min hårda kuk utanpå byxorna när det var filmkväll med henne, hennes storasystern (mitt ex) och hennes kompis. Samma lillasyster blottade sig helt naken för mig en sommar vid en sjö när vi två var sist kvar på stranden när de andra redan hade hoppat i. Den bleka hyn, de perfekta toppiga och stora brösten, större än hennes syster, de ljusa fjunen på fittan. Det hände tyvärr inget mellan oss, men hade starka fantasier om henne i flera år efter det.
Helt undertbart skön story. Den kåta mamman skulle vara kul att ha kontakt med!
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Detta när jag var ung hade inte börjat spruta riktigt men kom nästan varje dag.
Av någon anledning hade jag lätt att få med mig unga flickor i min egen ålder 10-12år.
Jag var oerfaren någon tjej kunde ta mitt stånd och smeka sin klitoris. Att jag skulle in i hålet viste inte jag kanske tjejen kanske inte heller viste men misstänkte det nog.
När jag till slut fick komma in i en kvinna var grannens äldsta dotter. Vi hade lekt med varandras könsorgan redan nu hade hon förstått och vill gå hela vägen. Jag tyckte det var underbart men fick ta ut den innan jag kom hon ville inte bli gravid, jag brukade spruta men inte så mycket.
Kom lite över hennes bröst, hon var stolt och log att eftersom som jag kom kunde hon göra killar kåta. Var redan då vacker men några år senare var det säkert många killar som ville vara med henne, men då var hon lesbisk. Med mig var väl när hon utforskade sin sexualitet men upptäckte väl rätt så snart att andra kvinnor var hennes grej.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Detta när jag var ung hade inte börjat spruta riktigt men kom nästan varje dag.
Av någon anledning hade jag lätt att få med mig unga flickor i min egen ålder 10-12år.
Jag var oerfaren någon tjej kunde ta mitt stånd och smeka sin klitoris. Att jag skulle in i hålet viste inte jag kanske tjejen kanske inte heller viste men misstänkte det nog.
När jag till slut fick komma in i en kvinna var grannens äldsta dotter. Vi hade lekt med varandras könsorgan redan nu hade hon förstått och vill gå hela vägen. Jag tyckte det var underbart men fick ta ut den innan jag kom hon ville inte bli gravid, jag brukade spruta men inte så mycket.
Kom lite över hennes bröst, hon var stolt och log att eftersom som jag kom kunde hon göra killar kåta. Var redan då vacker men några år senare var det säkert många killar som ville vara med henne, men då var hon lesbisk. Med mig var väl när hon utforskade sin sexualitet men upptäckte väl rätt så snart att andra kvinnor var hennes grej.
Det där har du nog berättat ett flertal gånger förut....
 
Toppen