Sexog klädsel på jobbet

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Skulle gärn avilja höra vad ni här tycker är sexigt att se en kvinna i på jobbet ;) kram

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager
 

MdS

Medlem
Kön
Man
Hmm beror på, ska inte va för utmanande utan lämna lite till fantasin liksom. Men inget slår en knälång ganska tajt kjol, skjorta som är uppknäppt lite och som bh'n gärna syns igenom. Mmmm mumma.....
 

Lance

Medlem
Kön
Man
Tight sittande kostym......och självklart tight sittande byxor...gärna jeans & tight sittande top....självklart blus också
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
bara välsittande 'dräkt & blus' kan få en att gå igång, lite fetishist på det.
så himla trevligt, man kan ana vad som finns under, men det lämnas åt fantasin oxå.


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Den lilla svarta kjolen brukar vara uppskattad.... Har ofta en snäv svart kjol som slutar några centimeter ovanför knät. I ena sidan är en dryg decimeterhög slits. Brukar ha den med en kroppsnära topp med lite urringning. Snygga skor eller höga stövlar till. Om tillfället kräver så passar ju en kavaj bra till. Visst är det kul att få uppskattande blickar!
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Mina arbetskläder höjer nog folk inte på ögonbrynen åt, jobbar på en OKQ8-mack, och har en av deras uniformer, randig skjorta, svart väst, svarta byxor och gympaskor.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Låter som man skulle vända sig om för att ge en uppskattande blick, hu r snyggt som helst,pulshöjande!
Originally posted by Tilda

Den lilla svarta kjolen brukar vara uppskattad.... Har ofta en snäv svart kjol som slutar några centimeter ovanför knät. I ena sidan är en dryg decimeterhög slits. Brukar ha den med en kroppsnära topp med lite urringning. Snygga skor eller höga stövlar till. Om tillfället kräver så passar ju en kavaj bra till. Visst är det kul att få uppskattande blickar!


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
de där niformerna kan var grymt sexiga på rätt tjejer...
tror att du e en av dem jag skulle höja ögonbrynen för, typ.

Originally posted by Gizza

Mina arbetskläder höjer nog folk inte på ögonbrynen åt, jobbar på en OKQ8-mack, och har en av deras uniformer, randig skjorta, svart väst, svarta byxor och gympaskor.


Smisk, Känslan som sitter i!
 

Eva Het

Medlem
Kön
Kvinna
Jag och Tilda verkar ha samma klädsmak ;), i mitt jobb är det oftast strikt klädsel som gäller. Själv bär jag ofta mörk kavaj, tight ljus topp, byxor eller kort kjol. Oftast nu på vintern svarta strumpbyxor alternativt stay ups.
På möten har det hänt att kjolen råkat glida upp lite xtra till männens förtjusning;)
Får ibland mkt uppskattade blickar ;)....känns bra så länge det inte känns "snusk hummer aktigt" om ni förtår vad jag menar.

"het" kvinna som jobbar i finansbranchen, fantiserar ofta om sex på jobbet ;)...besök gärna min msn grupp för "likasinnade" ....skriv några rader i medlemsansökan http://groups.msn.com/officemanager
 

pernik

Medlem
Kön
Man
Hm, stayups är sjukt sexigt om man råka se kanten är det bara för underbart!! Sen Snygga klackade lite öppna skor...
 

Tilda

Medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by pantyman

vad har ni tjejer för sexigt på er på jobbet idag?

I eftermiddag jobbar jag hemmifrån så nu har jag bytt om till jeans men på kundbesöket på förmiddagen hade jag kavaj och kort kjol i mörkgrått. Vit tajt top under, svarta strumpor och svarta höga stövlar. Standardklädseln.....
 
Toppen