Sexplank

Bången

Medlem
Kön
Man
Har de senaste åren haft ett sexplank. Hon är tjej och vi jobbar på samma ställe. Sexplank jo alltså hon och jag har delat med oss av allt egentligen vad gäller sex. Vi har berättat för varandra om allt vad gäller onani, knull, fantasier osv. Vi har aldrig gjort nåt intimt ihop nån gång även om vi velat:oops: Men fan vad vi har blivit kåta av att berätta för varandra vad vi fantiserar om osv. Har mer att berätta om det men har ni några sådana sexplank? Bollplank-sexplank ni fattar va?
 

greven66

Medlem
Kön
Man
va läckert!!:)

har bra kontakt med en tjej på mitt job,diskuterat en del sex med henne å även hennes otrohet..hon anförtrodde mig....skapligt upphetsande e det iaf iom jag känner "strulet" i fråga oxå...

en partypingla e det..skitkul att gå ut med....lite hångel har det blivit när alkoholen kommit närmre....å det gjorde inte ont alls*flin*
 
G

Guest

Gäst
Har de senaste åren haft ett sexplank. Hon är tjej och vi jobbar på samma ställe. Sexplank jo alltså hon och jag har delat med oss av allt egentligen vad gäller sex. Vi har berättat för varandra om allt vad gäller onani, knull, fantasier osv. Vi har aldrig gjort nåt intimt ihop nån gång även om vi velat:oops: Men fan vad vi har blivit kåta av att berätta för varandra vad vi fantiserar om osv. Har mer att berätta om det men har ni några sådana sexplank? Bollplank-sexplank ni fattar va?

YEs och jag gillar det skarpt. i en del av kompis krets pratar vi jäkligt öppet om sex så man vet en hel del om folk. Har speciellt en superhärlig tjejkompis som verkligen e frispråkig inom sex. Hon vet mycke väl om att det tänder mej när hon börjar prata om vad som hänt i helgen eller hennes fantasier och sånt.. det är underbart...
 

Bången

Medlem
Kön
Man
Hånglat har vi aldrig gjort men då hellre tagit på varann när vi jobbat. Helt plötsligt känner man en hand på rumpan som klämmer lite. Jag älskar det!

Men rätt ofta klämmer jag henne på brösten, jag kommer bakom och upp med båda händerna och klämmer lite. Det bästa är att hon står kvar.

Mig tar hon på kuken emellanåt. Hej då vi ses imorrn och så klämmer hon två ggr på kuken. Fy bövelen vad kåt man blir då.

Eller som när vi åkt bil tillsammans. Lägg handen på kuken kan jag säga och hon gör det och håller fast tills jag har riktigt sånt pissestånd.

Nu blev jag helt darrig i kroppen när jag tänker på det..............
 
Toppen