Sexspel - ett gemensamt projekt....

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Blev inspirerad av en tidigare tråd här under "Off topic...".

Tänker att vi som vill kan chippa in utkast till Uppdragskort. Vill man producera sitt eget spel så är det bara att skaffa kartongkort och skriva av.
Föreslår också att vi chippar in det vi tycker verkar upplåtande, utan att dela in i grupper; typ straight, bi-nyfiken, gay, s&m, dominans, fetisch etc....

Vad tycker ni andra om detta??
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Deltagaren 3 steg till vänster om dej skall få sitt kön rakat/friserat av dej i önskad stil/frisyr.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Deltagaren 2 steg till höger om dej skall gnugga ditt ollon i sin gom under 60 sekunder oavbrutet
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Tjejen/kvinnan omedelbart till höger om dej skall massera/gnida/smeka sina yttre- och inre blygdläppar med ditt ollon tills dom glänser av fukt och väta.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Killen 2 steg till vänster om dej skall runka upp din kuk till maxstånd - och mäta längd från blygdben till ollonspets (ovansidan) och därefter omkretsen vid kukroten.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Tjejen/Kvinnan 2 steg till vänster skall få sin fitta rakad/friserad av dej, enligt eget önskemål om frisyr/stil.
Därefter skall du massera de inre- resp. yttre blygdläpparna med tungspetsen i 60 sekunder. Inte vidrör klitoris eller penetrera vagina.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Uppdragskort: Deltagaren omedelbart till vänster om dej går ut och tömmer/sköljer rent analen. Du stimulerar personen därefter analt i 240 sekunder med finger, dildo eller annan leksak. Försök hitta prostatakörteln eller g-punkten!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Blev inspirerad av en tidigare tråd här under "Off topic...".

Tänker att vi som vill kan chippa in utkast till Uppdragskort. Vill man producera sitt eget spel så är det bara att skaffa kartongkort och skriva av.
Föreslår också att vi chippar in det vi tycker verkar upplåtande, utan att dela in i grupper; typ straight, bi-nyfiken, gay, s&m, dominans, fetisch etc....

Vad tycker ni andra om detta??

Jag tycker att vi backar tillbaka till grunden...
Ett spel för två eller fler(?)

Tärningar två stycken
spelplan
kuliga spelpjäser, inget för vulgärt men ändå lite kul, idéer?

Uppdragskort
chanskort
kryddigarekort

Spelplan lite som TP, tre nivåer? förspel, akt och efterspel
så kan man själv bestämma hur man vill lägga förspel, akt och efterspel?
 

sambo-tjej

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker att vi backar tillbaka till grunden...
Ett spel för två eller fler(?)

Tärningar två stycken
spelplan
kuliga spelpjäser, inget för vulgärt men ändå lite kul, idéer?

Uppdragskort
chanskort
kryddigarekort

Spelplan lite som TP, tre nivåer? förspel, akt och efterspel
så kan man själv bestämma hur man vill lägga förspel, akt och efterspel?
Känns som vår idé Doc togs över lite och blev aningen intensiv... :)
Jag står nog över den här tråden och tittar på en kommande annan tråd med dig doc där andra har möjlighet att delta utan att helst ta över helt, det blir tyvärr lite avtändande även om tanken för den personen kan vara upphetsande just för stunden.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
bra initiativ! tyvärr så föll det inte helt i god jord, vi startar om. Alla tankeexperiment är fria och gratis
så var inte ledsen. vi kör vidare

Nejdå Doc H, jag är inte så speciellt ledsen för det, möjligen lite besviken... I vanliga fall men speciellt i denna typ av anonyma forum tror jag det är viktigt att fokusera på positiv energi, och hellre än att skjuta sönder andras idéer så bygger man vidare på den gemensamt ägda plattformen - men är tydlig med att man kanske tycker något annat eller vill göra en annan inriktning.
Hoppas du lyckas bättre med ditt initiativ. Skall observera från sidolinjen vad som sker, för att kanske vart efter ansluta mej - om jag får.... ;)
Som du säkert vet finns det filmtrådar på temat "Sexgames", och en del av dom är lika offensiva som det jag föreslog... :)

Lycka till!
/ Indulgence
 
Toppen