Sexställningar! [:p]

kavajmannen

Ny medlem
Kön
Man
[/size=6]Ge råd på olika ställningar skriv varför du tkr den är skön och rekommendera ngra helst!:p

KavajMannen
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Missionären och bakifrån, varför jag gillar just dem är svår att beskriva.
 

Falconpilz

Medlem
Kön
Man
Missionären o bakifrån jag med. Missonären för jag tycker om att att kunna se henne i ögonen. Bakifrån när jag vill se den glida in o ut:) Så enkelt e det

Gift kille som ändå onanerar varje dag;)
 

alittlekinky

Ny medlem
Kön
Man
Den ställningen som jag tycker är otroligt skön är missionären men jag lägger upp benen på killens axlar...Då kommer han verkligen ända in oavsett hur stor den är...riktigt skönt för båda...Prova!
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Gillar mest att rida för då får jag bestämma... ;) Helt klart skönast för då kan killen smeka mig bättre (bröst, stjärt, klittan).

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

annis_85

Ny medlem
Kön
Kvinna
Originally posted by kavajmannen

[/size=6]Ge råd på olika ställningar skriv varför du tkr den är skön och rekommendera ngra helst!:p

KavajMannen


Jag gillar att rida, och då jag har ansiktet vänt bortåt. Den tycker jag är skönast för min clitta.
 

virtuosen

Medlem
Kön
Man
När hon rider eller "doggie-style". Klart skönast!
(doggie style ger längre samlag, eftersom mannen kan kontrollera sin orgasm bättre än när hon rider)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Missionären, för den är skönast rent fysiskt, men att rida är rätt kul för då är det en själv som bestämmer. =D
 

kramgoakarro

Ny medlem
Kön
Man
Rida helt klart, då får jag kontrollera farten och jag älskar att se på min kille hur han njuter så av att se min fitta omsluta hans kuk för varje gång som jag sjunker ner...
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Kopierar rakt av vad jag skrev i "off-topic"

Ingen aning om den har ett namn eller vad det då skulle kunna vara men...

Tjejen ligger nästan på rygg och killen från sidan. Bra utsikt och man kommer åt överallt.

Men bäst blir det ju alltid när det bara blir som det blir, ingen mening att detaljplanera sex.
 
G

Guest

Gäst
Originally posted by alittlekinky

Den ställningen som jag tycker är otroligt skön är missionären men jag lägger upp benen på killens axlar...Då kommer han verkligen ända in oavsett hur stor den är...riktigt skönt för båda...Prova!
Den är härlig.. Annars gillar jag sked eller bakifrån. Sked funkar bra om man vill länge och långsamt, dessutom har man full åtkomst att smeka bröst, mage och klitta.
 

H-Boyie

Ny medlem
Kön
Man
när tjejen rider är alltid skön, fin utsikt och mina händer smeker och grepparhennes bröst

en annan är när tjejen tagen bakifrån på knä på sängen och killen (jag) står bakom på golvet, ståendes....

en tredje är från sidan, eftersom hennes händer kan smeka sig själv och jag kan använda mina med, mkt skönt,, detta var några tips från min sida.... ()
 

Lolliboy

Medlem
Kön
Man
Originally posted by alittlekinky

Den ställningen som jag tycker är otroligt skön är missionären men jag lägger upp benen på killens axlar...Då kommer han verkligen ända in oavsett hur stor den är...riktigt skönt för båda...Prova!

Och gillar man ben och fötter så har man som kille en hygglig position...och en skön vinkel att se livet ifrån.. :D

---
Ärlig, nyfiken, fantasifull, drömmare, lättsnackad.. :)
 

Mr_Fredde

Ny medlem
Kön
Man
haha hen helt underbar vinkel att se livet i från vid misonären...
*dräglar* ... hum har nog varit singel för länge tror jag ;)
skälv så får jag väl säga att bli avriden är nog det skönaste...(tänker nog specielt på den gången när sägen vandrade från ena hörnet till det andra)
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Återupplivar denna tråd då..

Jag är fullkomligt såld på att bli tagen bakifrån. Att t.ex. smita in på en toalett för att där, hårt och bestämt, bli knullad bakifrån, OJ.

Annars tycker jag mycket om missionären också, för att den ger en sådan bra ögonkontakt, gör att hela jag fylls av mer känslor än "bara" kåtheten. Och att lägga upp benen på mannens axlar försämrar inte direkt någonting, helt klart!

Två helt olika typer av sex blir det ju med dessa ställningar, den ena är mer hård och brutal, medan den andra är mjukare och mer sensuell, tycker jag. Kompletterar varandra på ett strålande sätt!
 
Kön
Man
Absoluta favoriten är doggie-style! Den tycker jag är jättebra för då kan jag koncentrera mig på att bara njuta :) Gärna bli knullad hårt...

Ska jag komma så rider jag. Det är underbart att se honom i ögonen, känna hans kuk glida in och ut i fittan och låta honom smeka mina bröst och klämma/"smiska" min rumpa... Wow vilka orgasmer det blir! [}:)]

En annan ställning som är jätteskön är sked. Sedan gå vidare till att jag ligger kvar på sidan vid sängkanten och han ställer sig på golvet (på knä) och tar mig "bakifrån fast i från sidan". Svårt att förklara men jag hoppas att ni förstår hur jag menar?
:p
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
myser vid blotta tanken ... ligga på rygg och bli riden av damen som STÅR på huk över mej, när hon vill retas så är den enda kontakten mellan oss min kuk i henne, helt underbart att ligga och se när hon tar på sig själv samtidigt som man har full insyn över våra kön testa detta tjejjer hellst om ni har en kille som gillar att bli riden

live to ride!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
bakifrån... smisk på nakna stjärten..hålla i håret eller axlen

Eller att hon rider mig, jag kysser å nafsar i hennes bröst & bröstvårtor...





Smisk! känslan som sitter i
 

Ståfräsen

Medlem
Kön
Man
Gillar de flesta ställningar vad gäller samlag, men jag föredrar att runka och då är det bäst att halvligga i soffan med brallorna nere vid fotknölarna och ett sjuhelvetes grepp om den korta men dock smala glädjepinnen.

Runka e livet!
 
Toppen