Sexställningar! [:p]

fredrik66

Medlem
Kön
Man
En form av ridning. Jag sitter i soffan, hon ställer sig på knä i soffan med knäna utanför min ben. Sedan lirkar hon in kuken i sig. Man kan smekas, krama brösten, kyssas. Prova den, kom med omdömen.
 
Kön
Man
Originally posted by fredrik66

En form av ridning. Jag sitter i soffan, hon ställer sig på knä i soffan med knäna utanför min ben. Sedan lirkar hon in kuken i sig. Man kan smekas, krama brösten, kyssas. Prova den, kom med omdömen.

Den är underbar! framför allt om killen sitter långt ner i soffan, nästan på kanten och spänner upp sin bål mot underlivet...mmmmm det är så himla SKÖÖNT!!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Att ta henne bakifrån ganska bestämt med händerna om hennes höfter och att liksom trä upp henne på kuken. Gärna en spegel framför så att vi kan se varandra i ögonen också (och så kan jag spana in hennes bröst med...) Ojojoj säger jag bara :p
 
Kön
Man
Bakifrån....är inte mycket för det här med å titta in i min partners ögon. Bakifrån känns kinky och jag får möjlighet att visa upp hela mitt behag till hans beskådning. Ibland ställer jag mig på alla fyra och pullar mig själv medan han tittar på. Dessutom kan han slita tag i mitt håt och pumpa på hur hårt han vill (jo jag gillar tuffa tag) Ultimata ställningen för strypsex oxå vilket är skitskönt.

To heaven and back again
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
säger bara en sak
GÖTT!

Originally posted by subway_to_ecstasy

Bakifrån....är inte mycket för det här med å titta in i min partners ögon. Bakifrån känns kinky och jag får möjlighet att visa upp hela mitt behag till hans beskådning. Ibland ställer jag mig på alla fyra och pullar mig själv medan han tittar på. Dessutom kan han slita tag i mitt håt och pumpa på hur hårt han vill (jo jag gillar tuffa tag) Ultimata ställningen för strypsex oxå vilket är skitskönt.

To heaven and back again



Smisk! känslan som sitter i
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
har en tommelilla fåtölj, älskar när hon ligger med benen över armstöden
vidöppen för först min tunga å sen för min hårdhet...

skulle såå gärna vilja se henne onanera liggande så, men hon e för blyg...



Smisk! känslan som sitter i
 

shadow

Medlem
Kön
Man
Håller helt med här...om jag inte visste bättre så skulle jag tro att du var min egen flickvän ;)

Originally posted by subway_to_ecstasy

Bakifrån....är inte mycket för det här med å titta in i min partners ögon. Bakifrån känns kinky och jag får möjlighet att visa upp hela mitt behag till hans beskådning. Ibland ställer jag mig på alla fyra och pullar mig själv medan han tittar på. Dessutom kan han slita tag i mitt håt och pumpa på hur hårt han vill (jo jag gillar tuffa tag) Ultimata ställningen för strypsex oxå vilket är skitskönt.

To heaven and back again
 

AndersV

Medlem
Kön
Man
Min fru älskar att rida för då har hon koll på läget, jag älskar att bli riden så det är ingen större konflikt. Tycker det är himla mysigt att ligga bakom henne som två skedar, kommer inte så djupt men kan ligga så länge å bara guppa. Bra ställning om det finns fler i rummet som man inte vill ska veta att man faktiskt knullar.
 
Toppen