Sextest....30 frågor

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Du fick 26 rätt av 30 möjliga...sa testet och det kan jag vara ganska nöjd med faktiskt, ändå stör det mig att jag hade ett slarvfel.
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du fick 26 rätt av 30 möjliga...sa testet och det kan jag vara ganska nöjd med faktiskt, ändå stör det mig att jag hade ett slarvfel.

Det verkar som om du är det bästa ämnet till cirkelledare - hittills:)
 
G

Guest

Gäst
Du fick 26 rätt av 30 möjliga...sa testet och det kan jag vara ganska nöjd med faktiskt, ändå stör det mig att jag hade ett slarvfel.

Det verkar som om du är det bästa ämnet till cirkelledare - hittills:)

Hm, jag fick ju 24,,,jag kanske kan bli ställföreträdande cirkelledare med ansvar för dom praktiska övningarna:p:p:p
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Du fick 26 rätt av 30 möjliga...sa testet och det kan jag vara ganska nöjd med faktiskt, ändå stör det mig att jag hade ett slarvfel.

Det verkar som om du är det bästa ämnet till cirkelledare - hittills:)

Hm, jag fick ju 24,,,jag kanske kan bli ställföreträdande cirkelledare med ansvar för dom praktiska övningarna:p:p:p

En teoricirkel som slutar i praktik[:0] Ja du tänker säkert rätt här. Jag anmäler mig:p:p
 

webcambus

Medlem
Kön
Man
Var det så seriöst egentligen - visserligen fick jag 26 rätt, men det var några frågor som var barnsligt lätta och några som man fick gissa ganska friskt på . . .

Så 26 rätt var nog mer tur än skicklighet

- Jag är ju trots allt i första hand onanist numera, eftersom jag är singel.

Har jag tur så får jag "muff" på staken 1 gång per månad och då blir det ju mycket onanerande. Vill ju ha utlösning minst 3-4 gånger per vecka. . . . .
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Heh, jag fick 29/30 rätt, det lönar sig att gå i finska "skolor" :p

du måste vara väl påläst....
det var en massa utryck som jag inte hade en blekaste om..
men sen kan jag nog mer om specialintressen;)

men jag får nog gå kursen 21/30... haha
 
Toppen