Sexuell läggning?

  • Thread starter Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
  • Startdatum

mr me

Medlem
Kön
Man
0 en så länge, men man vet aldrig om det kan dycka upp nåt. men i såna fall en väldigt (!) svag 1:a
 

avve

Medlem
Kön
Man
Ok, jag svarade att jag är en nolla :D
men jag drömmer helt klart om att få njuta av två treor.
 

Marboman

Medlem
Kön
Man
4 får det nog bli.

Lite konstigt här. Det är mest tjejer som har 4 och femmor och killarna har mest 0 och 1. Har så många killar bögskräck?

Om jag minns rätt så visade Kinsey att det var en stor del (även killer) som var bisexuella och hade sexuella erfarenheter med andra killar. Är det homofobin som gör att killar förtränger sin bisexuella sida?
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by Marboman


Lite konstigt här. Det är mest tjejer som har 4 och femmor och killarna har mest 0 och 1. Har så många killar bögskräck?

Det behöver väl inte vara bögskräck. I mitt fall tycker jag inte killar är intressant helt enkelt.
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Instämmer. Jag tycker inte heller att killar är intressanta, helt enkelt. Marboman blandar ihop saker, och verkar inbilla sig att folk ljuger anonymt här om sin sexuella läggning. Varför skulle man göra det? Marboman får väl, som alla andra, acceptera att andra inte har samma sexuella läggning som han, och att det är helt cool - bög eller ej. Eller hur?
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Håller helt o hållet med G-mannen. Jag har absolut ingen bögskräck jag heller. Har flera homosexuella polare dessutom.
Känner mig bara väldigt trygg och säker på mig själv, mina känslor och min sexualitet helt enkelt.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Originally posted by flickan

oh en fråga till.. hur gick Alfreds undersökning? vad kom han fram till?

Jag ska göra ett försök att leta reda på resultatet. Återkommer.

Någon mer som vill ranka sig själv under tiden?
 
Toppen