Sexuell läggning?

  • Thread starter Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran
  • Startdatum

pooh.bear

Medlem
Kön
Man
Här har ni en 1:a. Jag kan mycket väl vara 2:a istället, men har aldrig haft sex med en kille så jag vet bara att jag kan tänka mig att testa det.
 

Sundsvallsman

Medlem
Kön
Man
Originally posted by Carl Michael Bellman

Amerikanen Alfred Kinsey gjorde i slutet av 40-talet en berömd undersökning där män och kvinnor intervjuades om sin sexualitet. Han graderade sexuell läggning på en sju-gradig skala: Jag gillar sex med personer av

(0) motsatt kön endast
(1) motsatt kön, men kan tänka mig båda
(2) båda kön, men hellre motsatta
(3) båda kön lika mycket
(4) båda kön, men hellre samma
(5) samma kön, men kan tänka mig båda
(6) samma kön endast

Jag är man och hör till grupp 0. Vad är du?

2:a här......

Så skönt att runka varje dag.....
 

shack

Aktiv medlem
Kön
Man
2:a eftersom en snygg kuk i sig är upphetsande. Men tjejer får se ut nästan hur som helst, bara de är kåta, för att man ska tända.

/Shack
 

Fetkuken

Ny medlem
Kön
Man
4:a Det är lättare och mer okomplicerat att få ihop det med killar och killar har kukar att leka med. Men ibland stöter man på en kåt tjej och då stoppar jag in kuken och det är skönt det med. Men killar är att föredra!
 

Wario

Ny medlem
Kön
Man
1:a eller svag 2:a. Skulle kunna ha sex med alla tjejer som ser bra ut. Skulle dock också kunna tänka mig ha sex med två killar jag känner, har inte sett någon annan jag skulle kunna tänka mig att ha sex med.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Idag fick jag Sexual Behavior in the Human Male i min hand. Vilken tegelsten! Väntar på Sexual Behavior in the Human Female också. Sen kan jag berätta vad Kinsey kom fram till.

Någon mer som ranka sig under tiden?
 
Toppen