Sexuella upplevelser som barn?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Katitube

Medlem
Jag var nog det.
Mamma har berättat att jag gnuggade mig mot armstöd på soffor, satt på soffbordshörn och red samt hade kudde mellan benen som jag gnuggade mig mot när jag skulle sova, detta redan som 3-4 åring.
Snippan undersöktes med fingrar så fort man va naken eller bara hade trosor men det kanske alla barn gör.
Första gången det var att betrakta som medveten onani var jag runt 6 och det ska visst ha varit under en filt i soffan medan vi tittade på en tecknad film och jag tror det var Disneys Skönheten & odjuret. ☺️ (Mamma berättat)

Min lite äldre kusin visade mig hur man kan göra med snippan så det blir extra skönt när jag var 9-10, hon 5 år äldre. Jag började då också leka doktorslekar med andra barn i området, mest yngre pojkar men flickor också ibland. Jag onanerade en del med en jämnårig kille när vi gick i mellanstadiet men första penetrationen var med en bilburen kille när jag var 12.
Underbart!
Min kusin lärde mig att runka… Jag var 10 och han 14 :)

Hade även en tjejkompis som sa att hon brukade tvinga sin yngre bror att dra snoppen mot hennes snippa
 

Mac

Välbekant medlem
Kön
Man
Kommer också ihåg att jag gillade att leka "doktor" på dagis och undersöka flickorna i kuddkojorna . Ganska oskyldigt ändå var det ju.
 

Janne99

Välbekant medlem
Kön
Man
Lekte också doktor med en tjejkompis, vi var i tioårsåldern. Och jag och en killkompis jämförde våra kukar och smekte ollonen mot varandra, vi var 11 då.
 

glans

Välbekant medlem
Kön
Man
Minns inte när jag första gången runkade till porr men gissar på 6-7 år.
Hade nog aldrig tidigare upplevt orgasmen pirr men nu fick jag göra det. Satt i kompisens rum och vänta på honom, hittade porr tidningar under hans säng, kolla ett tag i tidningarna, tog av mig byxorna och pilla på snoppen. Då fick jag uppleva pirret, kändes lite konstigt men skönt.
Det blev flera pirr men till slut tittar kompisen på mig, går fram och visa hur man runkar och det fortsatte vi med i många år.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Ja det va nog det man reagerade på pojkar och män hade ju nåt som inte jag har men jag såg inte att jag hade nåt annat i stället.
inte då. ;)
Vilken tur att du upptäckte det senare då.... och att du hade något alldeles extra fint som gömde sig för dig....mmmmmm
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Lekte doktor med både killar och tjejer, du unga tjejerna var intresserade, en del hade onanerat som de sade hela livet trots att de var unga inte över tioår. En del tjejer ville lära sig runka en kille, visade och de var läraktiga, ta den i munnen ville de inte trots att jag inte skulle kunna spruta hade ingen sperma ännu. Tror att detta kunde var bra att tjejer lär sig i unga år vad som kan vara skönt för en man. Alla är ju olika men på tjejerna var det klitorisen man koncentrerade sig på.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen