Sexuellt frustrerad

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
Ja hur är det gott folk här på sidan...

har ni någon eller något ni blir sexuellt frustrerad av??

Jag har två personer i min omgivning som retar mig till vansinne sexuellt. Den ena är 100% medveten om att han gör det och har i princip gjort det till en sport att reta mig till frustration. Han vet att jag klöser i bordet och klättrar på väggarna av hans flirtande och i och med att vi inte kan göra något åt saken då vi båda är upptagna på varsitt håll blir allting givtetvis ännu värre...

att ha sex med maken flera ggr om dagen hjälper föga när man är så sexuellt frustrerad att till och med tånaglarna krullar sig av frustration.

den andra personen har ingen aning om vad han gör med mig.... i alla fall tror jag inte det.. vi har känt varandra för kort tid för det... inbillar jag mig... och herre min je vilken karl!! *stööön*... försöker att inte avslöja mig för mycket men det är svårt att vistas i hans närhet utan att reagera fysiskt...

tack gode gud att jag inte är man vid dessa tillfällen... *knäpper händerna och tackar högre makter*

Nu har jag gnällt färdigt....


Hur är det med er?

eller har ni tankar om mitt inlägg??
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
JO!! på min flickvän... vi har inte haft sex på 8 mån ( hon runkar av mig då o då, hon ger ingen avsugning heller)och vi har varit tillsammans i 1½ år, jag är sexuellt frustrerad, nästan hela tiden, vad hon än gör blir jag kåt plus att hon gillar att reta mig. : /
 

Dexter

Medlem
Kön
Man
JO!! på min flickvän... vi har inte haft sex på 8 mån ( hon runkar av mig då o då, hon ger ingen avsugning heller)och vi har varit tillsammans i 1½ år, jag är sexuellt frustrerad, nästan hela tiden, vad hon än gör blir jag kåt plus att hon gillar att reta mig. : /

Och er relation håller ihop hur då? =S
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Låter som om hon faktiskt är oskuld din flickvän killen18sthlm

men min sambo gör mig sexuellt frusterad, tänder så på henne
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Ja hur är det gott folk här på sidan...

har ni någon eller något ni blir sexuellt frustrerad av??

Jag har två personer i min omgivning som retar mig till vansinne sexuellt. Den ena är 100% medveten om att han gör det och har i princip gjort det till en sport att reta mig till frustration. Han vet att jag klöser i bordet och klättrar på väggarna av hans flirtande och i och med att vi inte kan göra något åt saken då vi båda är upptagna på varsitt håll blir allting givtetvis ännu värre...

att ha sex med maken flera ggr om dagen hjälper föga när man är så sexuellt frustrerad att till och med tånaglarna krullar sig av frustration.

den andra personen har ingen aning om vad han gör med mig.... i alla fall tror jag inte det.. vi har känt varandra för kort tid för det... inbillar jag mig... och herre min je vilken karl!! *stööön*... försöker att inte avslöja mig för mycket men det är svårt att vistas i hans närhet utan att reagera fysiskt...

tack gode gud att jag inte är man vid dessa tillfällen... *knäpper händerna och tackar högre makter*

Nu har jag gnällt färdigt....


Hur är det med er?

eller har ni tankar om mitt inlägg??

Jag förstår hur du känner det. Har själv gått runt dagarna i ända och känt hur det pockat på. En kvinna som med en vickning på vristen kunde få mig att springa in på toaletten.

Jag kan som du förstår inte tacka gud för det som du åsyftar, men ibland blev det lite för långa fikapauser.

Skönt att höra din målande beskrivning, det får mig att inse att jag inte är ensam om sådana känslor.

Det har också hänt på pendlingsbussen. Att jag fullkommligt exploderat om "hon" satt sig bredvid på vägen hem, att då känna ett ben som snuddar eller en höft som putar i en kurva. det du....
 

hälsingetös

Medlem
Kön
Kvinna
tack och lov att jag inte är ensam!!

kände mig ganska ensam när jag skrev inlägget men nu inser jag att det finns fler....


Fler som vill dela med sig?
 

killen18sthlm

Aktiv medlem
Ålder
35
Kön
Man
JO!! på min flickvän... vi har inte haft sex på 8 mån ( hon runkar av mig då o då, hon ger ingen avsugning heller)och vi har varit tillsammans i 1½ år, jag är sexuellt frustrerad, nästan hela tiden, vad hon än gör blir jag kåt plus att hon gillar att reta mig. : /

Och er relation håller ihop hur då? =S

Huh vet faktist inte jag älskar henne helt enkelt, hon passa mig bra i alla områden förutom sexuellt
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
tack och lov att jag inte är ensam!!

kände mig ganska ensam när jag skrev inlägget men nu inser jag att det finns fler....


Fler som vill dela med sig?

Nej ensam är du inte, det är ett som är säkert.

En av de värsta tillfällena för mig var en gång i fikarummet då "hon" böjde sig fram mot papperskorgen, med raka ben iklädd en kort kjol och stay ups... Den spetskanten kan jag se framför mig än idag...
:oops::oops:
 
Toppen