Show på nastydreamz!

crumar

Medlem
Kön
Man
Men ge er grabbar, har ni inget att tillföra, skriv inte. Finns det ingen aktiv moderator i det här forumet?

---
runk!
 

avve

Medlem
Kön
Man
Originally posted by crumar

Men ge er grabbar, har ni inget att tillföra, skriv inte. Finns det ingen aktiv moderator i det här forumet?

---
runk!

Är det inte ok att lufta åsikter ?
Ok att några är lite hårda/omöjliga, men åsikter är ju det som driver ett forum.
 

crumar

Medlem
Kön
Man
åsikter är okej - i egna trådar (för jag tror knappast t.ex. denna tråd har utvecklat sig som urspringliga författaren hade tänkt sig). Personliga påhopp och hot är inte okej. Diskutera åsikten, inte personen bakom den. Men har man inget att tillföra - t.ex. 'Asia' som skrev 'Käka Cyanid nästa gång...', så ska man inte skriva över huvud taget.

---
runk!
 

freshman

Medlem
Kön
Man
Jag vet att det är många som redan har skrivit ungefär vad jag skriver nu i denn tråd, men känndes som om jag ändå var tvungen att hävda mig.

Jag ser ingen som helst njutning i att kladda ner sig med bajs. Dessutom verkar det vara direkt ohälosamt (har inga direkta vetenskapliga bevis till detta, baserar hlet enkelt uttalandet på intuition) att härja runt i denna bakterihärd.

Detta är några anledningar till att jag inte sysslar med det eller kikar på din show. Jag dömmer dig emellertid inte för din böjelse. Eftersom att det inte påverkar mig på något sätt så respekterar jag att det finns andra som har andra åsikter. Jag väljer att ta avstånd från det, samtidigt som jag vet att det finns folk som tar avstånd från mina egna böjelser och förväntar mig att andra skall respektera mig ändå.

Gah, kanske blev lite mer högtravande än jag tänkt mig, men det är iaf så jag tycker. Ciao!
 

alex

Välbekant medlem
Kön
Man
Allt i sexväg (förutom övervåld mot någon som inte vill vara med och leka) borde givetvis vara accepterat och tillåtet. Kom igen - kladda med hur mycket bajs ni vill, möjligen inte i min närhet,hehe..
 

master_runka

Ny medlem
Kön
Man
meningen med onani (och annat liknande) är ju att uppnå maximal njutning, och om bajs får folk att göra det, vad har andra människor med det att göra? Playboy II verkar vara en riktigt tråkig onanist att döma av hans inlägg, allt är så äckligt, och så vidrigt...
jag slår vad om att det enda han gör är att sitta i soffan och onanera, istället för att göra som BMRM och försöka njuta ordentligt som man ska...

onani-signatur
 

EriK3

Medlem
Kön
Man
Konstigt att kiss-sex är nästan accepterat, men bajs-sex är typ tabu..Tycker båda delarna är i samma kategori.
 

MagicalTrevor

Medlem
Kön
Man
fyfan, men undrar en sak, vad gör du med ditt bajs? kommer det inte i hela stolen, rummet osv.
borde lukta? vad tycker dina vänner, föreldrar, om du nu har några...
 

Scorpio

Medlem
Kön
Man
Då tycker jag att vi tar en liten moralhörna här igen, angående senaste inlägget.
"om du har några..." var återigen inte att säga sin åsikt, utan ett direkt påhopp. Tänk lite på hur ni behandlar folk här. Det finns oftast en regel på forum som säger, behandla andra som du vill bli behandlad själv. En regel som många verkar glömma. Visa respekt för andra, även om de inte har samma intressen som ni har. Säg mig, Varför skulle ni inte göra det?

Så vart jag än i världen vänder, får jag ta saken i egna händer.
 
Toppen