Sida för att dela med sig av bilder via chat.

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja som topic lyder så letar jag efter nån sida där man kan chatta med andra användare och dela med sig av bilder.

Har varit aktiv på xhamster nu i många år och deras chat har ju funkat perfekt för ändamålet, men nu har de tagit bort så att man inte kan dela bilder i chatten.
Behöver vara nått som kan funka både på mobil och dator så vissa appar går ju bort där.
Ska gärna vara lite anonymt också så att man inte behöver lämna ut mobilnr eller riktigt namn eller så.
Nån som har några tips?

bigtitslover6

Välbekant medlem
Kön
Man

Jag använder alltid VPN när jag porrsurfar och tydligen kan man inte använda 321 sexchat med VPN. Jag nekades access när jag försökte gå in på den webbsidan. Trist eftersom jag är i samma sits som kristerollson. Jag har använt xhamster i åratal men de har förstört sidan totalt så det går inte att ladda upp bilder längre och inte heller att dela bilder på deras chat. Hoppas det kommer fler förslag och då på en sida som tillåter VPN.

ManyaNovio

Välbekant medlem
Ix är generellt skit. Men kan man ta att alla nästan fejkar sin profil så finns det gott om bilder och alltid någon att sväva ut i en chatt.
Qruiser qx funkar också. Gott om bildgruppen. Funkar för de flesta även om man inte tillhör huvudmål gruppen hbtq++
Reddit kanske inte chatt men funkar fortfarande att posta det mesta i.
Ovanstående är det ingen fara att lämna ut telenummer till tjänsten.

Manya

ManyaNovio

Välbekant medlem
Skulle vilja ha ett ställe där jag bara kan lägga upp mina bilder och plocka ut länken och ha med i mina inlägg.
Måste man göra en egen site för att få till det?

Någon som har förslag.

Manya

Toppen