Silikonbröst + smisk?

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Det beror ju lite på "hur" hårt du vill gå åt. Men tror inte det ska vara någon fara. Jag har en tjejkompis som tävlar i kampsport (MMA) med silikon och de tar ju rätt mycket impact, slag, sparkar, knän och armbågar. Som jag förstod det där, så hade läkaren inte rekommenderat att hon ska tävla i sporten då de skulle teoretiskt kunna spricka. Men det är ju lite skillnad på att gå i en bur och slåss med knytnävarna och att ge lite "smisk" i sovrummet.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har läst en del på olika forum nu och generellt sett skall de tåla en hel del, så "vanlig" smisk är troligen ingen som helst fara...rotting får jag inte så ofta och snälla svansar stinger mest...så jag är nog säker...
Men om någon vet eller hört annat tar jag gärna emot den informationen....
 

Oscar gbg

Ny medlem
Kön
Man
Mina två senaste flickvänner hade silikonbröst o vi hade inga problem köra smisk o lite annat dom tål en hel del lycka till hoppas att du blir nöjd
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har läst en del på olika forum nu och generellt sett skall de tåla en hel del, så "vanlig" smisk är troligen ingen som helst fara...rotting får jag inte så ofta och snälla svansar stinger mest...så jag är nog säker...
Men om någon vet eller hört annat tar jag gärna emot den informationen....

Smisk är ju mest yttligt tänker jag, det ska svida lite och huden ska få den där "varma känslan". Är ju något helt annat om vi pratar om våld som skadar inre mjukdelar.
 
Toppen