Sjuk grej jag inte sett.

grv79

Ny medlem
Kön
Man
Tjena,

Är på tjänsteresa och tatt mig ett bad på hotellrummet. Och då kan man ju fundera lite på saker och ting. Man har ju sett det mesta i kinky väg i porrform men kom på nåt jag aldrig sett.

Tjej med mens som blir påsatt och sen suger av killen. Någon som sett något sånt?

Har jag:
Sett det? NEJ
Vill jag se det: troligen inte.

Fan va sjuka grejer man kan komma på :D
 

nonstopparen

Medlem
Kön
Man
allvarligt, är det så "over the edge", egentligen?

tycker själv att tanken låter rätt häftig... ungefär som tanken att slicka av en kvinna en viss vecka i månaden.
 

samoth

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att ha sex under den perioden i månaden....:p

Älskar smaken av en kvinnas naturliga safter, däribland mens....

Tack o hej
 

BunnyButt

Medlem
Kön
Kvinna
Fakta i sammanhanget:

Att ha sex vid mens kanske kan te sig kletigt och blodigt, vilket det föralldel också är.

Dock - slidan producerar, precis som vanligt, lubrikation. Själva mensblodet kommer ju högre upp, från livmodern. Därmed balndas det upp med den lubrikation som uppstår (och som hela tiden förnyas), varför själva 'glidet' får en något annan konsistens såväl som smak, lukt och färg.

Men vi talar här om *väldigt* små mängder blod, även om kvinnan har en kraftig blödning. Jag skulle gissa att 'blandningen' består av 1/10 blod, ungefär.

Jag har i alla år givit oral stimulans till mina partners, då vi haft sex vid mens. Min erfarenhet att det på sin höjd blir en något annorlunda lukt (luktar mer järn), men i övrigt märks det knappt.

Jag kan förstå att vissa män (och även kvinnor) kanske inte uppskattar sex vid mens. Personligen är det inget jag tänder på och aktivt önskar - men jag ser ingen anledning att äcklas överdrivet elelr överdramatisera det heller...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Fakta i sammanhanget:

Att ha sex vid mens kanske kan te sig kletigt och blodigt, vilket det föralldel också är.

Dock - slidan producerar, precis som vanligt, lubrikation. Själva mensblodet kommer ju högre upp, från livmodern. Därmed balndas det upp med den lubrikation som uppstår (och som hela tiden förnyas), varför själva 'glidet' får en något annan konsistens såväl som smak, lukt och färg.

Men vi talar här om *väldigt* små mängder blod, även om kvinnan har en kraftig blödning. Jag skulle gissa att 'blandningen' består av 1/10 blod, ungefär.

Jag har i alla år givit oral stimulans till mina partners, då vi haft sex vid mens. Min erfarenhet att det på sin höjd blir en något annorlunda lukt (luktar mer järn), men i övrigt märks det knappt.

Jag kan förstå att vissa män (och även kvinnor) kanske inte uppskattar sex vid mens. Personligen är det inget jag tänder på och aktivt önskar - men jag ser ingen anledning att äcklas överdrivet elelr överdramatisera det heller...

Det är alltid bra med fakta, men nu har tråden lämnat ämnet film och därför skickar moderatorn den till Allmän sex....
 
Toppen