Skämmiga underkläder

Tyger

Medlem
Kön
Man
När jag var 32, så skilde jag mig från min man. Vi hade väl "glidit isär" som det brukar heta, fast vi var ganska goda vänner även efter skilsmässan. Iaf, jag fick anpassa mig till singellivet och till en början hade jag ingen lust att inleda något nytt fast förhållande, och tillfälliga förbindelser hade jag inte heller lust med då, så sexlivet blev lagt på is tills vidare. Jag fick kort efter skilsmässan ett bättre jobb som jag gick upp i. I det nya jobbet måste man vara välklädd (typ kjol+blus). Jag är inte överviktig eller så, men ganska bred om stjärten så för att se snygg ut på jobbet köpte jag mig en trosgördel. Den var mycket skönare att ha på än man kunde tro. Snart hade jag blivit intresserad av den sortens undrekläder och köpte mig flera par dyra trosgördlar och behåar av bra kvalitet. Bl a köpte jag ett par "push-up" gördlar med elastiska band under skinkorna som lyfter dem och håller isär dem litet, ungefär som en behå.

En lördagmorgon hade jag ett tidigt pass i tvättstugan och tvättade mina underkläder. Just när det var dags att gå ner och hänga tvätten, så ringde mitt ex. Han sade att han skulle komma förbi senare på dagen och hjälpa mig att sätta upp några hyllor. Vi pratade på en stund, och jag glömde helt tvättstugan. När jag kom ihåg det, så rusade jag ner i källaren för att tömma tvättmaskinen, men då hade mitt pass redan gått ut och nästa börjat. Det var en snygg kille i 25-års åldern som hade nästa tvätt-tid. När jag kom ner i tvättstugan, hade han redan tömt tvättmaskinen och börjat hänga upp mina behåar och trosgördlar på streck. Jag blev jättegenerad och skämdes och rodnade, men måste ju tacka och be om ursäkt. Han flinade lite, och sa att det var bara kul att få hänga upp någons "Bridget Jones-brallor". Jag blev ännu mer generad och försökte förklara varför jag måste ha gördel (jobbet, min breda stjärt...)

I alla fall kom jag därifrån, och hängde mina underkläder i badrummet i stället. När jag sedan duschade och tog på mig rena kläder tog jag fram en annan av "push-up"-gördlarna, och en snygg behå som jag tänkte ha den dagen (jag skulle gå ut med en tjejkompis på kvällen). När jag lirkade upp den trånga gördeln, så började jag tänka på scenen i tvättstugan och började bli upphetsad. Jag smekte mig först en stund utanpå gördeln, men sedan bestämde jag mig för att ta av den igen och lade den i soffan i vardagsrummet och gick efter min dildo. När jag hade onanerat mig till orgasm, så ringde telefonen igen, så jag lade ifrån mig dildon ovanpå gördeln, svepte på mig morgonrocken och gick och svarade. Det var min mamma, och det blev ett långt samtal. När det var slut ringde det på dörren, och utan att tänka mig för gick jag och öppnade och släppte in mitt ex. och hans bästa kompis (de skulle gå på fotboll efter att de hjälpt mig med hyllorna. När de kom in i vardagsrummet fick de förstås med detsamma syn på min trosgördel med dildon ovanpå, och mitt ex sa: "Här är visst någon som fått bråttom ur underbyxorna" och hans kompis flinade och sa: "Och så finns det de säger att tjejer med såna pansarbrallor har svårt att få kuk"

Aldrig har jag skämts så mycket...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hahaha, den var härlig!
kul att kompisen rodnar!!

bra! keep up da good work!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Annette

Medlem
Kön
Man
:oops::oops:[:0] [:0]
Såna underbrallor har jag också, och det har varit skämmigt ibland t ex en gång när det kom massor av folk precis när jag stod och skulle lirka upp gördeln [:cool:] :oops: under en handduk när jag badat. Men detta var värre...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
men men fattar inte grejen riktigt??
e inte såna undertkläder sexiga på sitt kyska sätt oxå?
lr har jag fel undekläder i sinnebilden?!






Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
ååååh vilken hårdhet jag fick...
Annette! det var så himla hetsande!
Tack!



Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
mhmmm
ska tänka på det nästa gång jag shoppar...
tänker på en vacker kvinna i den outfiten...& en massagestav som brummar mot ___
mmmm, drömmer....




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 

Tyger

Medlem
Kön
Man
Det var ungefär en sån gördel som på den bilden jag hade på mig (eller inte hade på mig :oops:) den gången. Mitt ex. var VÄLDIGT road av att jag både skaffat mig "pansarbyxor" och dildo efter separationen...

Han ställde en massa frågor om det, så jag fick förklara det där med bättre jobb o bredare stjärt en gång till :oops:
 
Kön
Man
Anledningen till att t ex jag och Doc H tycker att "pansarbyxor" är sexiga beror väl på att de smiter åt och täcker mycket hud, att man får fantisera. Jag gillar inte stringtrosor utan det ska vara trosor som är mer rejäla. Vad jag har förstått så är string helt ute bland unga tjejer.

En sommarvikarie på mitt jobb hade lågt skurna jeans på sig och då kunde jag inte låta bli att kolla vad hon hade för trosor på sig :oops: och det var i alla fall inte string.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
allt kan va sexigt på rätt kvinna!
string, hipster, panzertrosor, tros-lös...
rätt kvinna i rätt underkläder.....mums!




Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Kön
Man

Tack Annette!

När jag var ung (pojke) bläddrade jag ofta i postorderkatalog (tror det var "Josefssons") som låg på utedasset vid lantstället. I den fanns sådana rejäla underkläder. Om jag inte minns fel hette ett underklädesmärke "Miss Mary of Sweden". Onanerade till bilderna och det var nog de första bilderna jag såg som visade lättklädda kvinnor.
 
Kön
Man
Jag tycker cykelbyxor på tjejer/kvinnor är sexigt och sådana "pansarbyxor" har liknande design/form.

Kan inte påstå att jag gillar allt bara för att det sitter på en kvinna. Mycket tatueringar på en kvinna tänder mig inte. Likadant med massor av piercing-ringar i bröst, näsa, tunga, klitoris osv.


[purple]<font face="Century Gothic"><center>37- årig man som onanerar en till två gånger per dag </center></font id="Century Gothic">[/size=1] [/purple]
 
Toppen