Skämskudde: Någon/något du tänker på när du smeker?

kristerollsson

Välbekant medlem
Kön
Man
Mitt största runkobjekt är grannfrun, brukar stå i mitt förråd på sommaren och spana på henne när hon påtar i trädgården. Händer mer än ofta att hon har rätt kort sommarklänning på sig som åker upp och visar hennes trosor och hennes härliga breda bakdel. Tar inte lång tid för mig att spruta då.
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag tänker alltid på det förbjudna och tabu det gör mig som mest våtast!


Men mest av allt kollar jag på min 22 åriga sons morgon stånd jag har fått skickad av honom till mig hehe

https://www.bildtagg.se/bild/ae5x0rxjw5m8t1ikdn86a5
Hur kommer man till det läget att han skickar bild på sitt morgonstånd? Något jag aldrig skulle visat min mamma och inte heller sett min sons stånd... Men upphetsande är tanken. Tänker också ibland snuskigt förbjudna tankar när jag runkar...
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag plockar fram skämskudden igen....fantiserar om att en äldre man ger "painanal" till en petite tonåring bredvid mig i sängen samtidigt som jag har passionerad sex med en annan man....
I fantasin finns egentligen ingen skämskudde… Men kan vara skämmigt om man berättar för någon vad man fantiserar om
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag plockar fram skämskudden igen....fantiserar om att en äldre man ger "painanal" till en petite tonåring bredvid mig i sängen samtidigt som jag har passionerad sex med en annan man....

Jag fantiserade om att JM gör det på en tjej, tar henne riktigt hårt medan jag ser på och leker själv. Kanske dirigerar dem lite och berättar hur han ska ta henne och vilka hål.
 

Satscha

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Jag fantiserade om att JM gör det på en tjej, tar henne riktigt hårt medan jag ser på och leker själv. Kanske dirigerar dem lite och berättar hur han ska ta henne och vilka hål.

mm precis...om det är jag så får du gärna sätta dig framför mig, hålla under min haka så att du tvingar mig att se rakt in i dina ögon samtidigt som JM pressa in sin kuk i röven på mig...le mot mig och säga att jag är en duktig flicka och att jag skall hållaut fast det gör ont...sen efter en stund glider du fram lite lätt och börjar massera dig själv med mitt ansikte...

opps..förlåt..fel tråd...jag blev lite kåt...*skämskudde*
 
Toppen