Skön onani atund

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Härlig sak som hände för ett tag sedan . Blev inte som förväntat men ändå vilken orgasm.

Hade varit i kontakt med mitt gamla kk kvällen innan via sms, ingenting hände men vi retades lite grann.
Jag hade dock slutat med att skriva att jag ville ha henne men fick inget svar, hon sov nog.
För på morgonen när jag vaknade så hade hon skrivit att hon ville.
Tankarna for igenom mig och jag svarade bland annat med att jag nu skulle ta mig ett skönt runk.
Svaret lät inte vänta på sig. Kom ett sms där det stog att hon ville komma och titta på en sak jag hade fixat med huset. Visst tänkte jag, säkert.
Svarade att hon kunde komma och att dörren var upplåst. La mig till rätta på sängen helt naken och började smeka kuken.
Efter ett tag dök hon upp. Hon ringde inte på utan gick rakt in och genom huset till sängkammaren.
Där blev hon stående vid fotändan av sängen och bara tittade samtidigt som hon pratade med mig.
Själv låg jag och runkade för fullt.
Hon fortsatte att titta tills det gick för mig. Jag sprutade ner hela magen, och när jag gick till toaletten för att tvätta av mig så följde hon efter och tittade på även där.
Efter det pratade vi lite, jag fick en kyss och en försiktig smekning på kuken och sedan åkte hon.
Men något säger mig att vi kommer ses igen.

Och mycket riktigt, det blev ett möte ett par dagar senare.
 
Toppen