skön onanistund

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
Åh vad såna här stunder är sköna. Är ensam hemma ,så jag har satt mej helt naken framför datorn och loggat in på denna sköna sida. Blir så upphetsad av att sitta och skriva inlägg om min upphetsning och onani.. och läsa andras sexiga inlägg. Mina bröst sväller upp lite nu,och jag har precis låtit handen börja smeka fittan som har blivit hal och våt av skrivandet /läsandet. Blir kåt av att dela med mej av sånt här,hoppas det kan vara till glädje för nån mer *ler* /MissV
 

Spartacus

Medlem
Kön
Man
Ok.

__________________________
Today is different, and tomorrow the same
It's hard to take the world the way that it came
Too many rapids keep us sweeping along
Too many captains keep on steering us wrong
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Jodå

Nu i ensamma stundet får man ju njuta själv, skönt att det finns flera av oss som gillar det här o vågar prata om det med, för att inte säga kåta upp oss andra :).

D
 
G

Guest

Gäst
ååh, vad du gör mig kåt Missv. jag har precis duschat och rakat kuken. Sen har jag smörjt in den med hudcreme och olja..så len hård, och stor. Sitter här naken framför datorn..så underbart skönt varje drag i kuken. Jag kommer att spruta enormt mycket känner jag.
 

Lilleman

Ny medlem
Kön
Man
Ahhhh, vad skönt! Jag är ensam hemma och är megakåt! Jag sitter och tittar på sköna P-rullar sammtidigt som jag smörjer in min kuk med olja. Mmmmm!!!

Kan ingen liten kåt liten tjej komma så hon kan suga, please!
 

MissVanilla

Medlem
Kön
Kvinna
Skulle gärna mysa med dej också andyg.....:) har läst dina inlägg och dom gör mej alltid så tänd! hoppas vi är inne samtidigt nån gång.
 

cowboyman

Ny medlem
Kön
Man
Håller med dig, MissVanilla :)
Blir jättekåt av att läsa om andras upphetsning, och samtidigt kunna skriva om sin egen kåthet. Älskar verkligen att onanera samtidigt som jag läser alla mysiga inlägg
 
Toppen