Sköna minnen från porrbiografer och runkbås

Cgcg

Aktiv medlem
Kön
Man
Gloryholes funkar bara för mig om jag sett vem som gått in i det andra båset-en fräsch kille som går in, börja runka gör sen att sticka kuken i gloryhole och bli avsugen och vice versa men inte helt random om jag inte vet om det är en gammal gubbe.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Ett ställe att rekommendera är Body Bio i Köpenhamn. Ett litet ställe med 3 salonger som jag besökte första gången föra sommaren. Fullt med kåta danskar i olika åldrar. Besökte första gången då det var nakenkväll, visste inte detta men efter betalning fick man handduk och skåpnyckel. Tog av alla plagg,låste in dem och tog på handduken. Olika inriktningar på porrfilm i alla salonger, vissa satt och runkade helt öppet medan andra behöll handduken på med en rejäl bula under. En kille snett bakom mig tog ögonkontakt, visade vad han hade under handduken, en rejäl rakad ståkuk och efter några minuter visade jag vad jag hade. Han reste sig och gick över och satte sig bredvid mig.Snart runkade vi varann och han var inte sen att suga av mig, hela tiden så hade vi ögonkontakt och fick några som publik, runkandes runtom. Efter en stund kan jag inte hålla mig längre utan sprutar rakt ut. Ett besök till blev det kvällen efter-tyvärr var ingen intressant denna gång så det blev en runk på egen hand. Fler som har några sköna minnen från videoklubbar utomlands så dela med er!

För en del år sedan veckopendlade jag till Köpenhamn under en längre tid. Känner väl till att danskar har en frigjordare syn på mycket än oss svenskar. Den stora skillnaden är att de inte tar sej själv på så stort allvar som vi gör här.
Det tryckte på och kliade efter ett tag och porrfilmer på hotellTv blir både enahanda och dyrt.
A/ Erotikmässan i Valbyhallen var mycket trevlig med gratis stripshower och ett stort utbud av lättklädda unga tjejer som gick runt och sålde privatshower.
Enormt utbud av film och leksaker.
Vill minnas att jag var rejält uppkåtad när jag kom hem till hotellet, mässan var helt naturligt inget Cruisingställe.
B/ Snokade runt på Vesterbro i porrbutikerna och fick nys om Klubb Kino på Kingosgade, 1-2 kvarter upp från Vesterbrogade. "Klubben för frisinnade...", mycket seriös profil utåt och dörren stod på springa när jag letade mej dit.
Men, då drabbades modet av plötslig impotens och jag tog mej tillbaka till hotellet. Vet inte riktigt vad blev skrämd av, men än idag känner jag rätt mycket uppförsbacke till bl.a renodlad Gay-miljö.
C/ Vi har varit rätt mycket privat på Mykonos i Grekland och numera är "gay-miljön" väldigt uppblandad och snäll.
Men på barerna och musikklubbarna så känner jag att pirrar till ibland.

Rätt kul tråd detta, känner jag nu i kuken.
 
Last edited:

Bästedräng

Välbekant medlem
Kön
Man
Blivit många porrbio/klubb besök genom åren. Gillar gloryhole som fan, både att ge och ta. men sexigt också med de som runkar och suger öppet. Ett särskilt minne är nog första gången jag tordes ta initiativ och kliva över till båset intill, eftersom snubben sög mig så jävla skönt, så jag ville kunna munknulla honom på allvar.
 

Vildballe

Aktiv medlem
Kön
Man
Var ofta i cph i jobbet förut, så man passade på att kolla in porrklubbarna, var ofta på bodybio var bra där, har för mig att dom hade en bastu också. Finns också swingerklubbar där singelkillen är välkomna. Var på en sån och blev inbjuden till två par som knullade riktigt nice.
 
T

Tophat

Gäst
Jag har gått på porrbiografer i många år, först var det för att titta på porrfilmer men på senare år har det blivit sex med andra män och transor.
Sen började jag med att klä mig i underkläder för kvinnor och visa upp mig och hångla med män och bli avsugen ibland.
Dom senaste åren brukar jag klä av mig naken när jag besöker porrbiografer och känns härligt när män smeker min nakna kropp!
Jag har också haft sällskap av min sambo när vi går på porrbiografer och hon klär sig i en kort klänning och är helt naken under klänningen och vi brukar knulla nakna när andra män tittar på.
Vi brukar också gå in i darkrum och det blir ganska fort fler män som kommer in och smeker min sambo och hon tycker det är spännande att inte se vilka män som smeker och undersöker hennes kropp och det kan hända att någon man knullar henne i mörkret!!
Vi brukar gå på porrbio några gånger varje år nu för tiden i Stockholm
 
S

storbystfixerad

Gäst
Jag har runkat i runkbås och porrbiografer sedan jag var 15 år (på 1970-talet). Mina bästa och härligaste runkminnen har jag från slutet av 1990-talet och 10 år framåt. Vi var ett härligt gäng runkare på Taboo i Malmö och jag var nog yngst. De flesta var i 60 års åldern och uppåt. Runkgubbarna var mycket erfarna och de hade en runkteknik som kunde driva en till vanvett. Man hade oftast sina fasta runkkompisar. Min bäste runkompis var en stor stark dominant man i 65 års åldern som visste vad han ville. Jag tände oerhört på honom och han gillade att jag hade blus, bh och trosor på mig. Han gillade mina "flickbröst" och brukade stoppa in handen innanför bh:n och nypa hårt i bröstvårtorna. Han höll oftast ena handen för min mun och jag kunde inte skrika. Handen som hade varit innanför bh:n sökte sig ner mot kuken och han började runka mig. Han brukade berätta för mig om hur han smygtittat när föräldrar eller vänner knullade och att han gillade att titta på när andra knullade. Jag hade bara bh:n på mig och han hade bara kalsonger. Jag kände att hans kuk var stenhård i kalsongen. Han höll sin stora hand hårt över min mun och runkade mig sakta med den andra. Han ökade takten, jag var kåt på gränsen till vanvett och att jag inte kunde skrika gjorde att jag nästan smällde av. Till slut sprutade jag under kvävda stön och skrik. När jag sprutat klart kommenderade han att jag skulle vända mig om och dra ner hans kalsonger. Hans stora gubbkuk stod som ett spett. Jag hjälpte honom av med kalsongerna och han väste "sug kuken". Jag började runka kuken och tog den sedan sedan i munnen. Har aldrig och kommer aldrig smaka sådan underbar kuk. Efter några få minuter fick jag hans sats i munnen. Mmmm va härligt. Han skrek rakt ut och darrade i hela kroppen. Det var inte alltid jag sög honom , ibland blev det bara runk. När vi var klara fick jag ordern att torka upp sperman från golvet. Han klädde alltid på sig först och innan han lämnade runkbåset så han "Tack min lilla flicka eller tack min lille runkpojke". En dag när vi stämt träff kom han inte. Vet inte vad som hade hänt honom. Har haft många andra sköna runk i runkbås och porrbiografer: Han var dock det skönaste och härligaste jag upplevt. Det enda jag visste om honom var att han aldrig haft en kvinna, han hade förblivit en runkare, porrfilmstittare och smygtittare. Tror att de flesta runkarna på Taboo på den tiden var så. Vi trivdes med att vara runkare.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gått på Porrbios sen 22 år tillbaka. US-video, Manhattan, Berlin, BlueV, Haga med fler i Sthlm, Tutti Frutti i Örebro
Fått många sköna avsugningar samt blivit avrunkad, har ej satt på någon eller blivit påsatt....
Sugbänkarna på Manhattan är spännande, bara ställa sig och sen sluter sig en mun om kuken och suger skönt
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har gått på Porrbios sen 22 år tillbaka. US-video, Manhattan, Berlin, BlueV, Haga med fler i Sthlm, Tutti Frutti i Örebro
Fått många sköna avsugningar samt blivit avrunkad, har ej satt på någon eller blivit påsatt....
Sugbänkarna på Manhattan är spännande, bara ställa sig och sen sluter sig en mun om kuken och suger skönt

Måste verkligen besöka någon av ställena nästa gång jag är i sthlm.
 

Lojo52

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har varit på en del, Haga när det fanns, Berlin hette nog nån också, va en del ute på dom sen ca 25 år tillbaka. Men även Us video, Manhattan och Blue vision, har blivit ngr besök till Tutti Frutti också. Är alltid ute efter att bli avsugen eller att nån runkar mig, sätter inte på eller blir påsatt....
 
M

Mannen5454

Gäst
Jag har varit på en del, Haga när det fanns, Berlin hette nog nån också, va en del ute på dom sen ca 25 år tillbaka. Men även Us video, Manhattan och Blue vision, har blivit ngr besök till Tutti Frutti också. Är alltid ute efter att bli avsugen eller att nån runkar mig, sätter inte på eller blir påsatt....
Aldrig runkat av nån men vore nice att testa.
 
Toppen