Sköna tjejer som smeker

Linda_lesbian

Ny medlem
Kön
Kvinna
Ja var knappt 13 år - när ja var 13 år invigdes ja i lesbiska lekar med min tjejkompis som var 16 år, vi gick i samma skola. De var då jag fick min första riktiga orgasm. Ja onnar 2-3 gånger i veckan nu.
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag hade en period när jag var mycket ung, mellan 3-6 år (minns inte riktigt) då jag vet att jag experimenterade och det var skönt. Sedan var det ett uppehåll till tidiga tonår, och det mest framträdande minnet var när jag och en kompis pressade ner oss grensle mellan två inplastade höbalar, det tryckte skönt mot underlivet... Vilka grejer man gjorde förr i tiden, hihi...:love:
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag hade en period när jag var mycket ung, mellan 3-6 år (minns inte riktigt) då jag vet att jag experimenterade och det var skönt. Sedan var det ett uppehåll till tidiga tonår, och det mest framträdande minnet var när jag och en kompis pressade ner oss grensle mellan två inplastade höbalar, det tryckte skönt mot underlivet... Vilka grejer man gjorde förr i tiden, hihi...:love:


Det låter ju himla mysigt - men du... Gör du inga "grejer" nu för tiden då;):oops:
 

Torrko

Ny medlem
Kön
Man
Jag var väll runt 10 men då runkade jag inte riktigt utan jag smekte kuken utanpå kläderna. Sen nått år senare började man köra på riktigt :)
 
L

Liza33

Gäst
Tror jag var 12 år... lekte lite med duschen och ooops, jag fick min första orgasm :D
 

Welloq

Ny medlem
Kön
Man
Jag var 11 när jag började. När jag duschat så fick hunden doft på mig och började slicka mig melen benen (det fick han inte9 men jag tyckte det var så himmla skönt! Sedan dess onanerar jag när jag e kåt och så typ.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
När jag var 9 läste jag mycket KP, "Kropp och Knopp" där det stod en del om sex så jag tror att jag testade lite, men visste inte riktigt hur man skulle göra eller hur det skulle kännas. Jag kom väl igång mer när jag var 11-12 och började onanera mer på riktigt. Sedan dess kommer det i vågor. Ibland blir det ofta och ibland inget alls på någon månad...
 
Toppen