Skönaste sättet att komma efter att ha hållit sig

kukis

Medlem
Kön
Man
Rubriken säget det mesta - men hur tycker ni det är skönast att komma när man hållit sig en längre tid ?

Själv har jag inte kommit på en vecka nu (har haft influensa och verkligen inte varit sugen...) - men nu börjar jag bli frisk och har tankarna återkommer ständigt till hur skönt det ska bli att spruta en rejäl sats... troligtvis blir det imorgon :)

Vore roligt att få några nya förslag på hur man ska njuta av ett sådant tillfälle (dom är ju VÄLDIGT sällsynta - i vanliga fall har jag minst en utlösning om dagen).
 

Smålandsman

Välbekant medlem
Kön
Man
Om du inte bryr dig om du blir rejält kladdig kan du göra som jag: Runka långsamt, och när du precis ska komma slutar du så att bara en liten del av satsen sipprar ut. Smörj in ollonet med den och smek ollonet tills att du nästan kommer igen, och bara lite av satsen sipprar ut igen. Smörj in ollonet igen och smek. Nu kan du låta det gå för dig på riktigt. Om du är som jag får du då en orgasm som är fantastisk! :)
 

kukis

Medlem
Kön
Man
Om du inte bryr dig om du blir rejält kladdig kan du göra som jag: Runka långsamt, och när du precis ska komma slutar du så att bara en liten del av satsen sipprar ut. Smörj in ollonet med den och smek ollonet tills att du nästan kommer igen, och bara lite av satsen sipprar ut igen. Smörj in ollonet igen och smek. Nu kan du låta det gå för dig på riktigt. Om du är som jag får du då en orgasm som är fantastisk! :)

Så brukar jag ofta göra, med den skillnaden att jag smakar på satsen också... ibland kan det ju dock komma ut ganska mycket utan att man får orgasm... jag tycker iof att själa orgasmen blir svagare när man väl kommer om man gör så här...

Att det blir kladdigt är ju bara ett plus ;)
 
Toppen