Skönaste sexuella upplevelsen?

Kanske lite annorlunda men när jag och tjejen, numera min fru hade just blivit ihop så hände en väldigt upphetsande sak.

Mitt tidigare förhållande var väldigt aktivt swing och dogging och ofta på klubbar.

När vi en gång var hemma hos numera fruns föräldrar i början av förhållandet så lutade hennes mamma sig mot mig när vi möttes i hallen på väg mot toaletten och viskade att hon mindes den gången då vi var flera i ett gruppsex på en klubb.

Tydligen hade vi haft sex länge och skönt. (Något jag faktiskt inte mindes henne personligen från innan hon sa det där). Men detta är våran hemlighet och inget har hänt sedan dess men sexet med min tjej senare på kvällen var ett av de häftigaste jag haft då jag i huvudet jämförde både fittan och teknik mellan dom. Väldigt lika fittor både utseende och känsla men oj vad svärmor var/är vildare.
 

Krögare50sthlm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kanske lite annorlunda men när jag och tjejen, numera min fru hade just blivit ihop så hände en väldigt upphetsande sak.

Mitt tidigare förhållande var väldigt aktivt swing och dogging och ofta på klubbar.

När vi en gång var hemma hos numera fruns föräldrar i början av förhållandet så lutade hennes mamma sig mot mig när vi möttes i hallen på väg mot toaletten och viskade att hon mindes den gången då vi var flera i ett gruppsex på en klubb.

Tydligen hade vi haft sex länge och skönt. (Något jag faktiskt inte mindes henne personligen från innan hon sa det där). Men detta är våran hemlighet och inget har hänt sedan dess men sexet med min tjej senare på kvällen var ett av de häftigaste jag haft då jag i huvudet jämförde både fittan och teknik mellan dom. Väldigt lika fittor både utseende och känsla men oj vad svärmor var/är vildare.
En sån dröm till svärmor!!
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången jag blev tagen av 2 samtidigt är skönaste upplevelsen för mig än så länge, att få en i fittan och en i rövhålet samtidigt och känna varje stöt varje rörelse och sen få njuta av smaken och sperman från 2 är inte fel det heller :p
Jag blir själv väldigt upphetsad av att vara en man i en sån trekant. Jag kan bara ana hur det är för en kvinna att vara i centrum på det sättet. Längtan till den upplevelsen tror jag får män att bli CD även om man då bara kommer en bit på väg.

Jag har själv haft nöjet att behaga två män (en oralt och en analt, eller två oralt) men jag är övertygad om att det kommer inte i närheten av din upplevelse. Gläds med dig, och er andra kvinnor, ändå.
 
Första gången jag blev tagen av 2 samtidigt är skönaste upplevelsen för mig än så länge, att få en i fittan och en i rövhålet samtidigt och känna varje stöt varje rörelse och sen få njuta av smaken och sperman från 2 är inte fel det heller :p
Låter underbart Jenny! Något som du har upprepat flera gånger?
 

cum fast

Ny medlem
Kön
Man
Hon var 17 jag var 19!
En ängel uppenbarade sej, en skönhet så vacker att hon förtrollade mej!

Vi hade setts på en fest veckan före, nu skjutsade jag henne hem.
Väl framme utanför hennes lya,

-hänger du med in? Men inget sex, lovar du?
Inget sex var det!
Hon i vit blus och super tajta Lee jeans så skåran syntes tydligt i skenet från gatulampan.

Lovat och lovat, rent reflexmässigt tog jag ett mjukt tag utanpå byxorna och tryckte sakta i tyget mot blygbenet redan i hallen när jag kysste henne.
Ett stort stön hördes! Helvete, vi knullar men fort. Min kille kan komma säger tjejen.

Ser detta framför mej än idag.

Kläderna åkte av och nakna i hennes säng kände jag en genomblöt fitta som ropade på kuk!
Stoppa in den, stoppa in den skrek hon!
In åkte kuken men 5cm in var det tvärstopp.
Stopp den är för tjock, den går inte in och hon drar sej ur.
Lugn o fin jag ordnar det viskar jag.
Smeker henne försiktigt på utsidan.
Vi kysser o lugnar ner oss lite...

Tvångstankar på -du missar knullet, skärp dej.
Fick ner kuken från stålstång till halvfjong och lirkade in den halvvägs och stoppade mitt i fittan. Nu höll slidkrampen på att sakta släppa. Hur kan du göra den halvhård.
-lite koll måste man ha på kuken kontrade jag!

Sakta, sakta sa tjejen. Kuken svullnade på nytt och precis när jag fått in hela i denna underbara trånga, pulserande tunnel får hon en orgasm!
Still, still viskar hon och fullständigt suger kuken med sina fittmuskler.

Någon minut senare:
Knulla mej igen säger hon med svag röst och jag var inte sen med juckandet.
Strax efter får hon ännu en orgasm och blir en juckande maskin trotts hon ligger under.
Efter det var jag som tok kåt och släppte sattsen bara minuter efter.

Faan vilken tjock kuk du har, jag är bara van vid 15-16 åringar - ja, min kille typ.
Nu måste du gå och lova mej en sak.
Vi ska inte träffas mer och så får detta bli vår hemlighet eller hur. Jag lovar!!!

Hur gjorde du, frågade hon innan jag gick.
Min egna hemlighet -sa jag och smet ut....

Detta var för 47 år sedan!
Ingen har ens varit i närheten av denna nästa utanför kroppsliga händelse.
Det knullet har räddat många urkass knull hos tjejer som älskar mat före sex o träning.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Finns lite olika, så tänker jag bjuder på några.
(Måste säga jag blir galet kåt av läsa allas inlägg)

Dels är ju min första orgasm en av dom bästa, under filten i tv-soffan.

Men även när man sov mellan mamma o pappa, sen vaknade man på natten av att mamma o pappa knullade.
Jag sov rätt länge mellan dom, inte varje natt. Men jag tyckte om det, sen var det ofta vi spelad nått spel i sången på kvällen eller så lyssnade vi på ljudbok.
Ibland hände det att jag kände pappa hårda kuk, innan han flyttade över till mammas sida, eller hon till pappas sidan.
Sen försökte jag ju ”råka” känna på den eller nudda den.
En gång, jag vakande på natten o var kissig. Sen när jag la mig igen, då kröp jag ner hos pappa under hans täcke. Jag la mig på hans arm och när jag vet att han sov. Då la jag min hand på hans kuk och kände hur det växte lite. Jag tror jag var 11 kanske 12 år.
Pappa fortsatte sova, men la sig på sidan vänd bort från mig.

Även om sånt är förbjudet, så har jag alltid blivit kåt av det förbjudna.

En annan händelse, vi var på väg till tonårsfest. Jag vara 14 eller kanske 15 år.
Sen skulle vi stanna för kissepaus. Vi var några kompisar, både killar o tjejer, vi stannade cyklarna.
Ett par av grabbarna tog ut kuken o kissade oblygt, såklart kollade vi tjejer på.
Jag o en tjej, drog upp klänningen och satte oss bredvid killarna. Så 3 killar stod på rad o vi två tjejer satt också på raden med dom.
Kille närmst mig hade kissat klart, så han skakar o drar i den, för få ut sista dropparna.
Då tar jag tag i hans kuk, runkar den direkt. När jag sen kissat klart, så tar jag kuken i munnen o suger den. Det blir jubel hos alla o han njuter. Tror jag nog bara säg en minut, så sprutade han i munnen o jag svalde allt.
Ena tjejkompisen skojade o sa, nu får du ju suga av dom andra två killarna, annars så känner dom sig kanske ledsna.
Självklart ställde jag upp på det.
Underbar upplevelse o suga tre killar på några minuter.
 

Kinktrosan

Medlem
Kanske lite annorlunda men när jag och tjejen, numera min fru hade just blivit ihop så hände en väldigt upphetsande sak.

Mitt tidigare förhållande var väldigt aktivt swing och dogging och ofta på klubbar.

När vi en gång var hemma hos numera fruns föräldrar i början av förhållandet så lutade hennes mamma sig mot mig när vi möttes i hallen på väg mot toaletten och viskade att hon mindes den gången då vi var flera i ett gruppsex på en klubb.

Tydligen hade vi haft sex länge och skönt. (Något jag faktiskt inte mindes henne personligen från innan hon sa det där). Men detta är våran hemlighet och inget har hänt sedan dess men sexet med min tjej senare på kvällen var ett av de häftigaste jag haft då jag i huvudet jämförde både fittan och teknik mellan dom. Väldigt lika fittor både utseende och känsla men oj vad svärmor var/är vildare.
Så jävla coolt och hett!
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag måste berätta om en ungdomsupplevelse. Hon, Anki, var 19, jag 20. Vi hade blivit tillsammans och haft sex några gånger. Innan det här hände så hade jag i princip bara upplevt missionären och handjob.

En kväll när vi var igång och smekt varandra och kondomen var på redo för knull så började hon istället pussa på min överkropp och jobbade sig nedåt. Hon närmade sig mitt kön och började pussa på den. Jag slet av kondomen för att förhöja känslan. Hon skrattade lite och fortsatte pussandet. Efter ett tag hände det. Hon sög. Det var första gången. Som jag längtat. Hon höll en hand runt pungen och förde sitt huvud fram och tillbaka. Jag kom. Hon fortsatte lite och rätade sedan upp sig så att hon åter låg bredvid mig. Då hörde jag att hon svalde.

10 år senare var det fortfarande det bästa runkminnet.

En annan kväll överraskade hon mig igen så att jag kom blixtsnabbt. Situationen var liknande. Förspelet var att vi låg bredvid varandra och smekte oss fram till upphetsning så att vi inte kunde låta bli att knulla. Den här kvällen avbröt hon smekandet och satte sig upp.
"Hon ska suga igen" tänkte jag. Jo, hon vred sig för att komma åt att suga mig. Så ser jag plötsligt hennes ena ben komma över mitt ansikte. Och så kommer hennes fitta mot mig. Fittan hamnar över mitt ansikte och hon lägger sig tillrätta. Hennes plan var att rida mitt ansikte samtidigt som hon sög mig i 69-positionen. Hon gnuggade sin våta fitta mot min mun och näsa och sög mig hårt. Hon tog hand om oss båda samtidigt. Det tog inte lång tid innan jag kom.

Det skulle dröja många år innan jag fick uppleva en underbar faceride igen.
 

Nicke C

Aktiv medlem
Ett av de absolut bästa är när jag och en kk gick på parkväll på BlueVision i Stockholm. Vi hade inte varit där tidigare och visste inte hur kvällen skulle bli så vi bestämde oss för att ta de som den kommer.

Tog ett par drinkar på stan först och började småretas med varandra och bygga upp kåtheten.

När vi kom dit så var det några par, kvinnor och män redan där som låg på den stora sängen i mitten. Vi började lite smått på en av de andra sängarna själva först.
Hon la sig på rygg och lyfte upp sina sexiga långa ben och särade lätt på dem så jag fick full insyn till hennes underbara välrakade fitta.

Min tunga letar sig uppåt hennes lår och når tillslut hennes våta fitta. Mmmmmmm så härligt.
I ögonvrån ser jag att en man närmar sig och han smeker sin kuk sakteliga. Hon tittar upp och ser honom, tittar på mig och jag nickar.
Hon vrider sig åt sidan och när han kommer fram så greppar hon hans kuk och runkar honom sakta innan hon öppnar sina läppar och börjat suga hans kuk.

Jag ändrar ställning så hon kan suga oss båda två.
Efter en stund så hamnar vi på den stora sängen och vi är väl ca 10-12 personer som alla har en helt vansinnigt het orgie.
Hon rider min stenhårda kuk samtidigt som en annan kvinna gränslar mitt ansikte och jag får slicka hennes båda hål tills hon kommer i min mun.

Min kk blir väl omhändertagen av mig och flera män samtidigt.

Vi kom så hårt flera gånger den kvällen och vi gick nöjda och utmattade därifrån med stora leenden på våra läppar.

Vilken kväll det var med underbara sexiga människor.
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Ett av de absolut bästa är när jag och en kk gick på parkväll på BlueVision i Stockholm. Vi hade inte varit där tidigare och visste inte hur kvällen skulle bli så vi bestämde oss för att ta de som den kommer.

Tog ett par drinkar på stan först och började småretas med varandra och bygga upp kåtheten.

När vi kom dit så var det några par, kvinnor och män redan där som låg på den stora sängen i mitten. Vi började lite smått på en av de andra sängarna själva först.
Hon la sig på rygg och lyfte upp sina sexiga långa ben och särade lätt på dem så jag fick full insyn till hennes underbara välrakade fitta.

Min tunga letar sig uppåt hennes lår och når tillslut hennes våta fitta. Mmmmmmm så härligt.
I ögonvrån ser jag att en man närmar sig och han smeker sin kuk sakteliga. Hon tittar upp och ser honom, tittar på mig och jag nickar.
Hon vrider sig åt sidan och när han kommer fram så greppar hon hans kuk och runkar honom sakta innan hon öppnar sina läppar och börjat suga hans kuk.

Jag ändrar ställning så hon kan suga oss båda två.
Efter en stund så hamnar vi på den stora sängen och vi är väl ca 10-12 personer som alla har en helt vansinnigt het orgie.
Hon rider min stenhårda kuk samtidigt som en annan kvinna gränslar mitt ansikte och jag får slicka hennes båda hål tills hon kommer i min mun.

Min kk blir väl omhändertagen av mig och flera män samtidigt.

Vi kom så hårt flera gånger den kvällen och vi gick nöjda och utmattade därifrån med stora leenden på våra läppar.

Vilken kväll det var med underbara sexiga människor.

Verkligen skön upplevelse:)
Kan bara säga, att som tjej är det magi att få fler kukar som fyller en, en efter en:).
 

Reborn

Aktiv medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ett av de absolut bästa är när jag och en kk gick på parkväll på BlueVision i Stockholm. Vi hade inte varit där tidigare och visste inte hur kvällen skulle bli så vi bestämde oss för att ta de som den kommer.

Tog ett par drinkar på stan först och började småretas med varandra och bygga upp kåtheten.

När vi kom dit så var det några par, kvinnor och män redan där som låg på den stora sängen i mitten. Vi började lite smått på en av de andra sängarna själva först.
Hon la sig på rygg och lyfte upp sina sexiga långa ben och särade lätt på dem så jag fick full insyn till hennes underbara välrakade fitta.

Min tunga letar sig uppåt hennes lår och når tillslut hennes våta fitta. Mmmmmmm så härligt.
I ögonvrån ser jag att en man närmar sig och han smeker sin kuk sakteliga. Hon tittar upp och ser honom, tittar på mig och jag nickar.
Hon vrider sig åt sidan och när han kommer fram så greppar hon hans kuk och runkar honom sakta innan hon öppnar sina läppar och börjat suga hans kuk.

Jag ändrar ställning så hon kan suga oss båda två.
Efter en stund så hamnar vi på den stora sängen och vi är väl ca 10-12 personer som alla har en helt vansinnigt het orgie.
Hon rider min stenhårda kuk samtidigt som en annan kvinna gränslar mitt ansikte och jag får slicka hennes båda hål tills hon kommer i min mun.

Min kk blir väl omhändertagen av mig och flera män samtidigt.

Vi kom så hårt flera gånger den kvällen och vi gick nöjda och utmattade därifrån med stora leenden på våra läppar.

Vilken kväll det var med underbara sexiga människor.
Jädrsr så sexigt o skönt det lät:)
Jag har haft liknade upplevelser hemma, men aldrig på klubb och inte så många.
Men en sån upplevelse, det lever man länge på:).
Så skönt när en tjej rider o så gränslar en annan tjej, så man får slicka också :).
Då är det inte lätt att stå emot en orgasm;)
 

Kenny601

Välbekant medlem
Ålder
66
Kön
Man
Jag måste berätta om en ungdomsupplevelse. Hon, Anki, var 19, jag 20. Vi hade blivit tillsammans och haft sex några gånger. Innan det här hände så hade jag i princip bara upplevt missionären och handjob.

En kväll när vi var igång och smekt varandra och kondomen var på redo för knull så började hon istället pussa på min överkropp och jobbade sig nedåt. Hon närmade sig mitt kön och började pussa på den. Jag slet av kondomen för att förhöja känslan. Hon skrattade lite och fortsatte pussandet. Efter ett tag hände det. Hon sög. Det var första gången. Som jag längtat. Hon höll en hand runt pungen och förde sitt huvud fram och tillbaka. Jag kom. Hon fortsatte lite och rätade sedan upp sig så att hon åter låg bredvid mig. Då hörde jag att hon svalde.

10 år senare var det fortfarande det bästa runkminnet.

En annan kväll överraskade hon mig igen så att jag kom blixtsnabbt. Situationen var liknande. Förspelet var att vi låg bredvid varandra och smekte oss fram till upphetsning så att vi inte kunde låta bli att knulla. Den här kvällen avbröt hon smekandet och satte sig upp.
"Hon ska suga igen" tänkte jag. Jo, hon vred sig för att komma åt att suga mig. Så ser jag plötsligt hennes ena ben komma över mitt ansikte. Och så kommer hennes fitta mot mig. Fittan hamnar över mitt ansikte och hon lägger sig tillrätta. Hennes plan var att rida mitt ansikte samtidigt som hon sög mig i 69-positionen. Hon gnuggade sin våta fitta mot min mun och näsa och sög mig hårt. Hon tog hand om oss båda samtidigt. Det tog inte lång tid innan jag kom.

Det skulle dröja många år innan jag fick uppleva en underbar faceride igen.
Behöll du inte den tjejen då?
 

Dildolover

Välbekant medlem
Kön
Man
Svårt att välja, det är så olika upplevelser jag har haft. Men för drygt tio år sedan hade jag en liten affär med en sexig kvinnlig kollega som gärna hade lite hyss för sig.
Vid ett tillfälle som jag slickade henne så säger hon att hon är kissnödig och måste gå för att kissa. När hon kom tillbaka och jag fortsatte slicka hennes våta fitta så kände jag en svag smak av kiss, hon hade inte torkat sig, men jag gillade det. Hon fick flera orgasmer och verkade mer upphetsad än vanligt.
Våran affär tog slut då mitt samvete sa ifrån men jag tror jag förstår nu i efterhand, med tanke på hur hon var. När hon sa att hon var kissnödig och gick på toaletten så ville hon nog helst kissa på mig.
Detta fullföljer jag i min fantasi och tänker på det ofta.
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Har svårt att välja men när det gäller onani så var jag arbetslös ett tag fick praktik på ett ställe som hade lite olika saker tex en trädgård. Fanns ett omklädningsrum för män och som vanligt ett för kvinnor.
Några unga kvinnor som skulle väl bli florister, var där inte alla dagar men rätt ofta. Ibland när det var varmt hade det flesta kvinnorna lättat lite på kläderna har väl inte mycket mer än en topp.
Ibland gick jag undan sade att jag skulle röka en cigarett, en last jag har även om det bara är 2-3st om dagen. Smet in på kvinnornas omklädningsrum, hittade lite underkläder inte bara trosor utan även någon bh. Ifall det var någon av det yngre kvinnornas eller de lite äldre vet jag inte men spelade inte mig någon roll huvudsaken var att det luktade kvinna.
Hörde lite att en av de blivande floristerna tyckte att hennes trosor levde ett eget liv var inte på samma ställe en där hon lade dem när hon bytte om. Själv tyckte jag att jag försökt lägga tillbaka dem på samma ställe. Nu slutade jag men några fanns med i mina fantasier.
 

tjommen

Välbekant medlem
Ålder
43
Kön
Man
Första gången jag träffade min f.d. kk i Örebro alltså! Gudars så underbart det var.

Vi bestämde att vi skulle träffas på hotellet jag bodde på när jag jobbat färdigt för dagen. Jag gav honom rumsnumret när jag checkat in och hoppade in i duschen. När jag var klar så satte jag mig naken i en fåtölj och torkade i luften. Längtade tills han skulle komma och pillade lite på mig själv. Plötsligt knackade det på dörren och till min egen förvåning, men p.g.a. kåtheten, öppnade jag helt naken utan att kolla vem det var. Som tur var var det han.

Han gick in och vi omfamnade varann i en fantastisk kram. Just där och då kände jag att allt lossnade. Han smekte och kände över hela min kropp medans jag stod och bara njöt. Masserade min rosett och klämde på min kuk. Jag kände att jag fick svårt att stå. Han märkte nog det och motade bort mig mot sängen och när jag föll baklänges så lade han sig mellan mina ben, tog min kuk i munnen och smakade på mig. Det var härligt att bara bli servad på det sättet och jag utelämnade mig helt åt honom.

Efter en stund tog han av sig naken och jag fick smaka på honom. Jag kände mig så porrigt lösaktig och kåt. Efter en kort stund slet han upp mig mot sig och vi smakade varandras kukar i en härlig kyss. Sen reste jag mig och gick till min necessär för att hämta glid.

När jag var påväg tillbaka kom han och tryckte mig mot väggen. Jag gav honom glidet och han smorde in mig och sin härliga kuk. Sen trängde han långsamt in och tog mig ömsom härligt sensuellt, ömsom hårt och resolut ståendes mot väggen. Min kuk hårdnade och liksom ”krockade” med väggen av hans stötar. När han kom så frågade han vart han skulle tömma sig. Självklart svarade jag ”I MIG!” och han lydde. Det var nog det absolut mest upphetsande jag vart med om. Jag blev så vansinnigt kåt så efter bara några sekunder sprutade jag ner hela väggen medans han långsamt fortsatte knulla mig. Att känna hans pumpande kuk i mig var helt oslagbart! Jag gissar att det är denna upplevelsen som fått mig helt såld på kuk

Det är ett minne som väldigt ofta dyker upp när jag blir kåt och jag saknar honom fruktansvärt mycket!
 
Toppen