Skönaste sexuella upplevelsen?

VadstenaBi58

Aktiv medlem
Kön
Man
En grannfru i min uppgång ringde på dörren sent en kväll. Jag öppnade dörren endast ikädd kalsonger. Hon berättade att hennes man var bortrest på jobb och hon kände sig ensam och ville bjuda mig på ett glas vin.
"Okej, jag ska bara klä på mig lite", sa jag.
"Det behöver du inte", sa hon.
Jag gick med henne en trappa upp, klädd i kalsonger.
Vi hann bara innanför dörren till deras lägenhet, då vi kysstes.
Snart var vi båda nakna och sög och slickade varandra i en 69:a. Vi knullade i ett par timmar. Jag vaknade i hennes säng och vi knullade igen och jag sprutade i hennes fitta.
Hon gick på toa och ropade på mig. Jag gick in på toaletten och hon frågade om jag ville ha henne att pissa på mig. Jag hade aldrig testat wet innan.
Jag la mig på golvet i badrummet och ho hon började att pissa på mig. Jag runkade samtidigt. Sedan la hon sig i en 69:a och sög mig och klämde ut en till skvätt piss i min mun. Jag sprutade för fjärde gången på kort tid.
Det var vår första gång. Det har blivit flera sedan dess.
 

Faplover

Välbekant medlem
Kön
Man
Så många sköna att välja mellan men en av de bästa var på nakenbadet i mellby. Sambon red mig långsamt och höll mig på gränsen till sprut tills jag verkligen inte kunde hålla tillbaka längre utan fyllde henne med en jätteladdning medans det stod ett par män och tittade på och runkade.
 

Mattias_ohlssson

Ny medlem
Kön
Man
Har haft så många fina upplevelser! Både med Dominor och äldre män! Samt med flickvänner såklart, så det är svårt att rangordna dom. Men den bästa upplevelsen med en kvinna var en kort, men intensiv relation med en sydländsk dam, som var naturligt dominant i sängen, men inte annars.
Har haft ett förhållande med en ug-kvinna också, och då fick jag ta på mig rollen som dominant, och det var också bra! Sen har jag ju träffat flera "professionella" Dominor och det har varit jättebra! Så utan att gå in i detalj allt för mycket så kan jag väl säga att jag hade nog inte kunnat önska mig bättre erfarenheter. Alla mina fantasier har uppfyllts :)
 

Dirty_S

Medlem
Kön
Man
För ett par år sedan skulle min fru i väg och ”träna” med en man. De har knullat förut (jag är Ok med det) och jag hoppades att det skulle bli så även denna gång. Och mycket riktigt, när frugan kom hem hade hon blivit sprutad i fittan av sin tränings kompis (han har ett gym med bastu i källaren i sin bostadsrättsförening och de hade knullat i bastun).
Hon satte sig gränsle över mitt ansikte och jag fick slicka henne länge. Mmmm …Sen blev rollerna ombytta och jag skulle ”straffa” henne för att hon knullat med någon annan. Jag smiskade henne ordentligt med en paddel och körde upp en but plug i henne. Sen tömde jag mig ordentligt djupt inne i fittan. Det var ett riktigt bra sexminne som jag ofta återvänder till i tankarna..
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
Skönaste var nog när jag blev avsugen i bastun av min dåvarande flickväns mormor. Visste vad hon gjorde gammal är äldst det hände några gånger när vi var ensamma i bastun. Ofta var hela familjen med mormor och mamma till min flickvän och hennes två systrar. Hade alltid ett kraftigt stånd tjejerna satt och skrevade så man såg allting mamman var lite mer diskret, Hedda som var mormor sade att det hade varit värre om jag inte fått stånd när jag bastade med fem nakna kvinnor.
Kan tillägga att båda systrarna till min dåvarande flickvän hade runkat av mitt kraftiga stånd i duschen, min flickvän visste om det men bara hon tog den i munnen. Att jag hade någon gång sex med hennes mormor fick hon aldrig veta.
 

Christoffer4all

Aktiv medlem
Ålder
55
Kön
Man
Skönaste starten på en sexkväll var när min dåvarande flickvän kom in i sovrummet naken och sa att jag skulle hålla upp handen. Jag gjorde som hon sa och hon gränslade den och efter nerför 20 minuter så var hela handen inne i hennes fitta. Vi hade fistat förut så det var ej nytt för henne men det var otroligt porrigt att hon sänkte sig ner över handen så jag kunde känna insidan av hennes varma fitta liggandes i sängen och bara känna hur handen gled in.
Det blev en kväll med många sköna utlösningar där vi både runkade, pullade och knullade långt framåt småtimmarna.
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Första gången utan kondom är svårslaget! Hade knullat mycket i typ 2 år mellan 14-16 och sen träffade jag en ny tjej då jag flyttade. Hon var 14 men redan erfaren inom i princip alla sexuella områden. Första gången vi skulle knulla tog jag upp en kondom och hon kollade helt oförstående på mig och sa vad fan ska du med den till? Jag tog för givet att hon ville använda kondom men hon sa till mig att köra utan och dra ut då jag var redo och spruta på hennes mage. Herregud vilken känsla att äntligen få känna en varm fitta utan gummi runt kuken. Kommer jag aldrig att glömma!
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Det var något som hände för 25 år sen, jag hade en flickvän som var kåt för jämnan och ville prova allt när det kom till sex.
Så en kväll när vi satt och tog några öl jag och min kompis så kom hon över och gjorde oss sällskap och vi kom snabbt in på diskussioner om sex och jag frågade henne om hon ville prova en vaginal DP med min kompis och mig, hon visste inte vad det var så jag förklarade för henne och hon vart intresserad av att prova.
Så vi klädde av oss nakna och gick in i mitt sovrum och jag tog fram en tub glidkräm och smorde in hennes sköte.
Min kompis la sig på rygg och han hade ett präktigt stånd och en ganska stor kuk.
Jag sa till min flick kompis att ställning på knä över min kompis och låt kuken sakta glida in i dej ho gjorde som jag sa och sen ställde jag mig bakom henne på knä och tryckte ner hennes kropp mot min kompis.
Sen sprutade jag lite glidkräm på min kuk och trängde in den försiktigt i hennes fitta och sen började vi att knulla hennes fitta med två kikar tills vi sprutade båda två inne i henne.
Och det var underbart att vi båda fick komma samtidigt inne i henne och det var det härligaste knull jag har haft!!!!!
 

Bortkomlingen

Medlem
Kön
Man
Vilken är din skönaste sexuella upplevelse någonsin?
Hur ska man kunna rangordna det :)

En gång när jag gick i högstadiet och satt på en bänk i korridoren så var det en tjej som gick förbi, bakom min rygg. Utan att säga något så drog hon med naglarna i min nacke när hon passerade. Det blev nästan som kortslutning i skallen och jag var nära att trilla i golvet.
 

Kawaman

Välbekant medlem
Kön
Man
Håller med, det har blivit några stycken genom åren!
Men ett som sitter fastetsat och som fortfarande gör mig kåt är följande (ska försöka korta ner den):
Var bjuden på en födelsedagsfest och önskvärt var att man kom i par. Var singel just då men hade en sexig kk som jag bjöd med. Under festens gång blev jag uppraggad av en tjej, efter lite hångel frågade hon om vi kunde gå hem till mig o knulla? Visst, sa jag. Då frågade hon om det fanns plats för fyra? Det visade sig att hennes kille hade raggat upp min kk! Nu var min säng för liten så vi gick hem till hennes killes lägenhet.
Väl där så hade vi partnerbyte och låg sidan om varandra o knullade.
Efteråt så satt vi i soffan och tog en drink o pustade ut. Mitt "ragg" var mer kåt även jag men hon var lite öm i fittan så vi la oss i en 69:a i soffan. Efter en liten stund så gick det för henne.
därefter tackade vi för oss.
När jag och min kk kom hem till mig så började vi hångla och hon blev vrålkåt när hon smakade den andra tjejens fittsaft i mitt ansikte. Så vi hamnade i sängen och hade ett underbart hett, svettigt och långt knull!
 

Erektionskillen

Välbekant medlem
Kön
Man
Utan tvekan den mest intensiva orgasm jag någonsin fått var när jag var 18 och knullade min dåvarande flickväns mamma första gången. Min flickvän pluggade på annan ort så hon var mest hemma på helgerna och på loven. Jag tände enormt på äldre kvinnor så när det väl hände och vi hade sex så blev jag helt kåtgalen. Sen att jag fick slå hål på myten om att äldre kvinnor är "slappa". Jag har aldrig till dagens datum legat med någon med så trångt sköte som mamma Annika. Det pågick en mindre tid men till slut blev det ohållbart. Det brakade...
 

Bi-Transa

Välbekant medlem
Kön
Man
Härligt och spännande med en dogging vi har annonserat på Boddy Contact när vi har haft en dogging, och det blir oftast på något naken bad eller parkering på något ställe där man kan vara ensam.
Det som är spännande är att man inte vet vilka män det är som kommer och vi kräver att alla skall använda kondom!
Vi har också annonserat på Body Contact när vi ville ha en dogging och det vart på ett nakenbad i Sörmland på en parkering in en bit i skogen.
Det blev nio män som stod och väntade på oss när körde in bilen i skogspartiet, vi klädde av oss och lda oss på en stor filt och började att knulla sen ställde sig min sambo på knä bredbent och var beredd på att få en kuk in i fittan.
Männnen började att klä av sig och alla fick knulla henne som ville, naturligtvis med kondom efter nästan en timme så la sig min sambo på rygg och jag sa till alla män att ställa sig i en ring runt henne och runka och spruta sin sperma över hennes kropp så det vart en rejäl bukkake över magen och brösten!!!!
 

tjackrunkarn

Välbekant medlem
Kön
Man
Är svårt att välja ut en. Men för några år sedan hade jag ett kk som jag tog bakifrån ute på en brygga sent en kväll. Så otroligt härligt i det fria.
Utomhus är härligt! Spänningen av att någon kanske råkar komma förbi! Då jag och exet låg och knullade på en strand vid en liten sjö råkade hennes kusin komma dit för att bada och vi hann knappt avsluta och dra på oss haddukarna igen! Hett som fan!
 

Tantra-runk

Medlem
Svårt att bestämma sig för en händelse men jag måste nog ändå landa i en ganska tidig händelse som var otroligt upphetsande, extra mycket då erfarenheten av allt annat än vanligt sex var begränsad.
Jag var i 20års åldern och men dåvarande ett år yngre flickvän hade nyligen flyttat till vårt första egna boende och i samband med en födelsedag, minns inte vem av oss som fyllde, så ställde vi till med en stor fest med vänner från båda våra vänskapskretsar.
Jag vet att det fanns en dunk hembränt som blev till bål och gästerna hade med sig eget utöver det, dvs en riktig tonårsfylla.
Min flickvän hade en grej att hon ofta blev lite snuskig på fyllan. Hon ville gärna leda in samtalen med hennes kompisar på sex där hon ville verka frigjord, avslappnad och explicit. Det var mer av en attityd på fyllan än något annat. Så även denna kväll.
Med på festen var också en vän till min flickvän som var lite samma skrot och korn och de hade en tendens till att triggra varann i verbal frigjordhet. Vännen var singel men hade tidigare berättat öppet och detaljerat om sina onanivanor, något som var extremt ovanligt att tjejer gjorde i mitten av 90-talet vill jag hävda.
Allt eftersom timmarna gick och folk blev fullare blev deras samtal och upptåg mer och mer vågat. Tuttar hade visades för att jämnföras och vid något tillfälle gick min tjej och hämtade en bunt foton, föreställande oss när vi sög, slickade och knullade varann och visade sin vän.
Hennes vän tystnade och blev ganska storögd när hon fick se men spelade cool och satt vid köksbordet och bläddrade i bilderna när jag kom in och fick såg vad som pågick.
Min första känsla var att min tjej gått ordentligt över gränsen, vafan min kuk var på bilderna och jag ville inte visa mig naken för hennes vänner. Men märkte också att de båda blev kåta av situationen, min tjej av att visa upp oss och hennes vän av att få se.
Natten gick mot morgon och de allra flesta hade ragglat hem eller däckat i lägenheten när jag och tjejen gick och la oss och hennes vän hamnade i en soffa i vardagsrummet.
Framåt förmiddagen vaknade vi i vår säng ordentligt bakis och kåta. Vi börjar hångla och smekas och snart kryper min tjej ner för att suga mig. När hon sugit mig riktigt hård så ropar hon plötsligt vännens namn. "Elin, kom hit lite!" och fortsätter suga.
Jag blev chockad men kunde inte reagera när tjejen låg över mina ben med min kuk i handen.
Vännen Elin öppnade snart dörren och tappar hakan när hon ser vad som sker. Min tjej frågar henne något ovidkommande för sammanhanget och fortsätter suga och runka mig. Elin fick inte fram ett ljud men tittade storögt på i dörröppningen för att sen sakta närma sig och sätta sig på sängkanten.
Min tjej frågar om hon vill känna på min kuk och Elin tar i kuken och runkar ett drag och släpper den sen. Min tjej fortsätter att hetsa henne att känna och smaka, men utan att Elin riktigt vågar ge sig in i leken, men och tittar intensivt och det är tydligt att hon gillar det.
Efter ett tag drar tjejen av sina trosor och lägger sig över mig i 69an och jag går från att vara passiv till att slicka henna och knulla henne med fingrarna.
Vi bjuder Elin på sitt livs show och snart börjar min tjej försöka hjälpa sin vän att få av kläderna med ömsom hetsningar och ömsom avklädningshjälp och efter flera försök, blyget och trevande så är vi alla tre nakna. Elin erbjöds flera möjligheter att få vara med men hon avstod och satt på sitt hörn i sägnen. Snart hade hennes fingrar letat sig ner mellan benen och jag var både i total lycka och besvikelse samtidigt. Det dröjde inte speciellt länge innan jag inte kunde hålla igen mer och signalerar att jag ska komma, då min flickvän går upp från alla fyra och hamnar jämte Elin och framför mig och jag runkar sista dragen och sprutar över båda två.
Tyvärr ledde denna händelse i förlängningen till en extrem bakisångest hos båda flickorna och de förlorade strax kontakten efteråt. För egen del fick det också konsekvenser då min tjej fick lite av en näsbränna av det som hade hänt och nått liknande utspelade sig aldrig igen trots mitt nyväckta intresse för snusk. Men trots förlorad vänskap och ångest var det värt varenda sekund för min del :D
 

Stingray

Välbekant medlem
Kön
Man
Skönaste är nog första gången.

Anki, hon gav mig första avsugningen och svalde. Det var så fantastiskt att vara med om att jag tänkte på henne i 10 år efter det när jag runkade.

När jag träffade min sambo så pippade vi en hel helg. Vi fick 7-8 orgasmer första natten. Vi var båda sexuellt utsvultna så hade mycket att ta igen.

Samma när jag träffade min fru. Vi åkte till Kanarieöarna när just hade träffats. Vi knullade oavbrutet i en vecka.

Första gången jag sög av en man är svårslagen sexupplevelse. Eller, första gången jag blev knullad av en man.

Faan, det är omöjligt att säga vad som var bäst!
 
Toppen