Skönt på egen hand i bilen?

Throb

Medlem
Kön
Man
Ibland när jag kör landsvägskörning ensam en längre stund, med stereon på med tunga basdunk kan jag börja fantisera, och vänsterhanden söker sig mot en styvnande kropsdel.. ;)

Någon mer som onar i bilen?
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag håller på me körkortet nu... kan säga att min trafiklärare inte uppmuntrar till sånt... trafikfara, seriöst tänk dig för!! o_O
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Jag håller på me körkortet nu... kan säga att min trafiklärare inte uppmuntrar till sånt... trafikfara, seriöst tänk dig för!! o_O

Manlig eller kvinnlig trafiklärare??????
 
U

Ungkuken[lämnar oss]

Gäst
Jag håller på me körkortet nu... kan säga att min trafiklärare inte uppmuntrar till sånt... trafikfara, seriöst tänk dig för!! o_O

Manlig eller kvinnlig trafiklärare??????

Gissa... är nog hyfsat säker på att jag hade fått samma svar oavsett kön på trafikläraren [}:)]
 

pettaponk

Medlem
Kön
Man
O ja! Det har hänt upprepade gånger och kommer säkerligen hända igen. Om man kör länge och drar ut på det, fantiserandes om allehanda ting går det ändå ganska fort att komma fram. En underbar paradox
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Yes!

Kan vara riktigt skönt, speciellt om man har ett par surfshorts utan ngt mer närmare huden...

...men går ju inte upp mot en avsugning bakom ratten...både ruggigt trafikfarligt och sjukt skönt!

:D:D
 

Wankie

Aktiv medlem
Kön
Man
Ja, det har hänt några gånger att jag har runkat när jag har kört, men efter så kommer tankarna om säkerhet och köra bil fram. Hoppas det inte händer fler gånger
:p:):p
 

mr_muscles

Ny medlem
Ålder
46
Kön
Man
Jo, visst har det hänt att handen glider ner i skrevet när man kör en långkörning. Det är härligt och lite farligt, men ingenting i jämförelse med när ens medpassagerare helt oanmält lägger handen på ens lår och det börjar hända grejjer. Farligt skönt.
 

Patron

Aktiv medlem
Kön
Man
Svårt att få till det i bilen, tycker jag! Bilbältet är i vägen och gylfen går inte så långt ner att man får ut kuken.
 

Throb

Medlem
Kön
Man
Ja, det har hänt några gånger att jag har runkat när jag har kört, men efter så kommer tankarna om säkerhet och köra bil fram. Hoppas det inte händer fler gånger
:p:):p


Säkerhet, förstås. Men det gäller oxå att inte hamna i en poliskontroll med gylfen nere! :D
 

andy833

Medlem
Kön
Man
nog har man åtat upp sig på landsvägen... och kollat så kuken är som den känns... men de gånger jag blivit kåt på riktigt har jag stannat och smugit ut i naturen för en skön runkstund i vind och sol
 

RGS

Ny medlem
Ålder
68
Kön
Man
mmmh det har hänt att handen glidit under kjolen...snacka om trafikfara:p

Min tidigare älskarinna berättade att hon efter en stund med mig smekte sig tills det gick för henne medans hon körde.
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Händer titt som tätt bilar rätt mycket i jobbet och det ger en tid att tänka på en härlig vän här på Onna;)
Blir att man lirkar fram kuken och kör en runk medans man kör har alltid ett par trosor att spruta i till hands...Vill ju inte kladda ner bilen! Har inte krockat än i alla fall (åker mest landsväg) :)
 

runken20

Ny medlem
Kön
Man
så jävla skönt att runka när man kör bil sist jag runkade i bilen runkade jag i 30 mil:) sen när det är dags att spruta så går man in i skogen och avslutar allt:D
 

palle

Medlem
Kön
Man
Det har hänt ett fåtal gånger. När man kör långt blir det lätt långtråkigt och då hamnar tankarna inte sällan på sex. :) Har även blivit avsugen bakom ratten ( dock inte kommit)
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det måste ju vara svårt att köra bil om man samtidigt blir avsugen.

Det finns en sån där onanisak som man kopplar till cigarettändaruttaget och sen går det en sladd till den delen som ska sitta på kuken.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
Nope, som kvinna är jag inte riktigt utformad så att det fungerar praktiskt :D Däremot kan jag visst ha blivit upphetsad under bilresan, oftast med hjälp av min passagerare, att vi fått avbryta resan och pausa en stund!!:p
 
Toppen