Skada va kan man göra?

skojoj

Ny medlem
Kön
Man
Hej
När jag och min tjej hade sex för snart en vecka sen så va hon inte tillräckligt våt så de va skit svårt att få in den, men ja tryckte på endå, och de gjorde ont, men ja fortsatte endå, men sen när ja tog ut den så märkte jag att jag hhade fått ett smått blödande står mitt på "strängen" mellan ollsonet och kuken, har hört att dne kan gå av så de va väl de dne höll på att göra, men jag fick även ett litet dår på förhuden på sidan på toppden, och ett ganska stor blåmärke.:S
Vet nån hur långtid de tar innan de läker lr hur länge man borde vänta innan man försöker ha sex igen, vill ju inte att strängen ska gå av.

/ På en liten allmän begäran flyttas detta till sex&samlevnad
// Flow242
 
N

nickespecial (slutar på egen begäran)

Gäst
Känn själv, är det inte ömt så går det säkert.
Så gjorde jag när min sträng hade gått av.
Kommer inte riktigt ihåg hur lång tid det tog innan blåmärket var borta.
Men jag var aldrig hos någon doktor och det har gått bra.
Lider med dig.
 

Rödluvan

Medlem
Kön
Kvinna
Jag kan inte ens säga att jag lider med dig, VARFÖR kommer man på idén att tvinga in den ändå??? Kan bara tänka mig vilken brännande känsla den stackars tjejen led av ett bra tag efter detta. Du hade inte legat bra till om du var min pojkvän, skojoj!
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Vänta till dess du läkt helt. Om di tjej också är sårig väntar du in henne.

Sedan kollar du om hon vill. Om hon vill men att ni har för mycket friktion så skadar det inte med lite gildmedel, finns på apoteket. Olivolja duger utmärkt också.

Om tjejen fortfarande vill tar du det lite varligt till dess du ser att ni *båda* har det skönt och fortsätter ha det skönt.

Jag håller helt med Rödluvan - det låter som om det du gjort är självförvållat och ganska välförtjänt.
 
Z

zingoalla (slutat på egen begäran)

Gäst
Jag kan inte ens säga att jag lider med dig, VARFÖR kommer man på idén att tvinga in den ändå??? Kan bara tänka mig vilken brännande känsla den stackars tjejen led av ett bra tag efter detta. Du hade inte legat bra till om du var min pojkvän, skojoj!
Kan inte säga det bättre själv. bra sagt rödluvan
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Det ska göra ont att göra fel! Lite synd att det inte alltid bara gör ont för den som gör fel.

Lär dig läxan, och ta ett snack med tjejen, innan du ens funderar på att prova igen.
 

Chablis

Ny medlem
Kön
Man
Kunde inte sagt det bättre själv, Rödluvan.

Skojoj, du bör nog hänga lite mer här på forumet för lite tips hur du gör det skönt för din tjej.
 

skojoj

Ny medlem
Kön
Man
ja kan lova å svära att min tjej inte hade ett dugg ont, had ehon hafft det hade ja slutat direkt! hon sa aldrig att de gjorde ont lr har heller aldrig sagt att dte har gjort ont till mig efteråt, och jag känner mig tjej hade de gjort ont hade hon sagt de.
ja vet inet riktigt vad det är som gör att det går trögt ibland, men den går liksom inte in, ungeför som om ja hade hafft kliser på ballen, men vi ska prova med glidmeldel, men min tjej hade verkligen inte ont.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Annars är ju ett bra tips att se till så att hon blir ordentligt kåt innan du stoppar in den. Om hon blir riktigt kåt men fortfarande har problem med lubrikationen så satsa på glidmedel.
 

skojoj

Ny medlem
Kön
Man
Ja vi har skaffat glidmedel nu å de är nog d ebästa ja nåånsinköpt. nu får ja in den hur lätt som helst tack:)
 
Toppen