Skammen

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag är nog bra mycket äldre än de flesta här och när jag växte upp var inte porr och sexualupplysning så tillgängligt som nu. Jag visste helt enkelt ingenting förrän jag en morgon började spontanrunka och kom i en oerhört skön och explosiv orgasm. Eftersom jag inte var beredd så sprutade jag ner mina lakan.

Sedan fortsatte jag och runkade dagligen som besatt. Sprutade i näsdukar, t-shirts, toapapper och vad som fanns tillgängligt och lade det under madrassen. Fattar inte varför jag var så dum, men det var nog alla komplex runt det, all skam som det var förknippat med.

Det värsta var att morsan aldrig sade nåt om det. Bara rensade bort det. Men jag visste att hon visste och hon visste att jag visste att hon visste. Och hon sade inget, bara total ignorans, värsta tänkbara straffet och skuldbeläggandet ni kan tänka er. Jag hade redan massor med komplex, trodde inte att någon annan runkade så mycket som jag i hela världen ungefär. Hela mitt förhållande till min egen njutning och sexualitet blev ännu mer vridet och skamfyllt.

Jag har kämpat länge för att komma hit, till att kunna vara med på en sådan här site och skriva om sex, onani, kukar och fittor. För att inte tala om hur mycket jag kämpat för att kunna njuta, kunna knulla o.s.v. Ni anar inte vilket helvete det var när jag skulle visa att jag ville ha en tjej. Jag kunde bara inte och det är svårt för mig även idag att visa mitt intresse för en kvinna. Har aldrig kunnat "fixa en brud", ett one-night-stand och sånt. Och i mina relationer så har jag också svårt att ta fram mina sexuelle behov och önskningar och det ställer till en massa problem.

För några år sedan när min mor hade dött så höll vi på några veckor och rensade ut i hennes lägenhet. Jag var då tillsammans med en verkligt skön kvinna. Hon var vacker, välformad, vackra bröst, snygg stjärt. Hon var ett underverk i sängen och ville prova allt vi fick lust med, utforska erotiken utöver de vanliga gränserna. Hon hade en extremt mjuk och skön fitta.

Det är skillnad på fittor och fittor och även om jag inte provat så vansinnigt många så var hennes mycket skönare än alla de andra. Dessutom så var hon enormt känslig i fittan, på fittan och i hela kroppen. Hon blev snabbt våt. Och, behöver jag säga det, hon sög som en gudinna. Hon klädde sig snyggt, med sexiga underkläder, hon var skarp, intelligent.
Hon var, kort sagt, min drömkvinna och är det ännu. Vi brukade ägna oss åt sex i flera dagar i sträck. Medan vi röjde i lägenheten så bodde vi där. Just då så hade vi inte så mycket sex. Det hängde väl ihop med att min mor hade dött, allt skitslit med att röja ur lägenheten och min komplexfyllda relation till henne.

Så en kväll hade jag hittat en gammal tavla som hon hade liggande nånstans. Klassisk konst, 16-1700-tal, föreställande en naken kvinna i sin säng, sittande. Hon är rädd eller chockad för det är två män som syns i dunklet. De är antagligen tjuvar eller rövare och de ser lystet på henne. Det är inte så svårt att föreställa sig fortsättningen.

Den där tavlan hade aldrig hängt uppe, jag tror min mor ärvt den eller så. Jag hade sett den då och då och jag insåg att den bidragit till utformningen av mina sexuella fantasier i tonåren och även senare. De handlade om våldtäkter. Jag pratade om det här med min tjej och blev både upphetsad och nervös. Försökte ha sex, men jag kom in i så våldsamma darrningar att det inte gick. Så vi gjorde lite annat men senare på kvällen hamnade vi framför tv:n.

Jag satt där och bläddrade mellan olika kanaler och så var det en porrfilm på en betalkanal. Vi började småhångla och jag gned henne och hon runkade mig. Det blev allt intensivare och vi blev kåtare. Jag började åter darra men nu kunde jag slappna av och gå in i kåtheten med den nervositeten. Det blev jävligt starkt och hon sög och runkade mig och jag slickade och gned och fingrade på henne. Till slut tog jag henne bakifrån medan jag tittade på porrfilmen.

Alltihop blev så laddat, superkåt, knullande, se på porrfilm i min döda morsas lägenhet i soffan där hon suttit halva sitt liv och sett på vädernyheterna. Alla hennes prylar. Jag kom jättestarkt. Vi fortsatte att se på porr och knulla varenda kväll. Sedan, när jag var där ibland ensam och rensade så hyrde jag en massa porrfilmer och runkade.

Det här var en upplevelse som hjälpte mig att släppa på en hel del skam runt sex, jag har haft många andra. Vad det handlar om är att det är möjligt att förvandla skam och komplex till ren njutning.

Det är kanske någon som tar illa vid sig och tycker att jag är en pervers jävel, det finns ju gränser etc. Men för mig är det så att jag aldrig hade någon nära och kärleksfull relation till min mor. Hon var superkarriärist och totalt självupptagen. Det berodde på att hon hade egna skador sedan barndomen. Hursomhelst så var jag enormt lättad när hon dog, hon sysslade enbart med att ge mig skuldkänslor så länge hon levde, även på sin dödsbädd.

Jag har haft ett enormt hat mot henne för att hon inte gav mig kärlek, aldrig såg mig och dessutom belade mig med skuld- och skamkänslor runt mina egna behov, min sexualitet, mina lustar. Det hatet minskar gradvis, jag förlåter henne bit för bit. Hon visste inte bättre, hon gjorde faktiskt sitt bästa precis som alla människor hela tiden gör men det blir ju så ofta så fel, så jävla fel.

Jenni satte igång en tråd här på onanera.se som jag uppskattade mycket, ”Är jag pryd? Unga flickor…”. De tankegångarna som rör detta att reflektera över sina lustar och vad som gör en kåt är något jag sympatiserar starkt med. Jag förstår att det inte är så lätt att motivera sig till det när ens lustar mest handlar om att köra kuken i småflickor, det är ju så enormt legitimt i vårt samhälle. Men har man haft det som jag, med skamkänslor och komplex runt sex som skapar problem i att träffa kvinnor och att fungera i relationer så blir det inte längre frågan om ett frivilligt val. Det är en nödvändighet.

På så sätt tycker jag att det på ett lite bakvänt sätt finns en fördel för mig. Den skamfyllda relation till min egen sexualitet som jag har kämpat mig igenom har fört mig till en oerhört mycket större förmåga till att njuta av sex än jag hade innan. Jag är mycket lycklig, och även stolt, över att jag har klarat att ta mig igenom dessa tonvis med skamkänslor som helt hindrade mig från att njuta av sex från början. Ja, bortsett från den rena kuknjutningen då. Jag vet att det bakom många mäns fixering vid småflickor ligger något som de kan bli medvetna om. Genom att se på det och reflektera över det kan deras njutning bli större, deras liv bli rikare och de kan troligtvis bli bättre på att fungera i relationer samt i sängen. Men det är ju lite jobbigt att ta tag i.

Jag vet att jag är en bra bit utanför den hittillsvarande mallen för noveller här på onanera.se men för mig har det varit givande att skriva det här.
 
C

Carl Michael Bellman - stängd på egen begäran

Gäst
Good for you! Fortsätt att berätta vad du känner, tänker och fantiserar om! Jag kan lova att du kommer att må bra av det!
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag måste hålla med CMB. Skriva är en bra terapi. Dessutom vill jag lägga till att jag är lite imponerad av det du har skrivit och framförallt avundsjuk på ditt sätt att kunna skriva.
 

Gustav

Medlem
Kön
Man
Jag tackar för feedbacken på denna novell som det gav mig mycket att skriva om och publicera för er. Det gav mig förståss oerhört mycket att gå igenom denna upplevelse och det var inte så lätt som det kanske verkar i novellen.

De här darrningarna omöjliggjorde till en början det för mig att ha sex där. Det kändes som att min mor trots att hon var död kunde hindra mig från att njuta av sex. Det var denna seger över skamkänslorna som gjorde orgasmen så stark
 
Toppen