Skogsporr?

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
När jag var barn/tonåring så fanns det alltid kojor ute i skogen där det låg porrtidningar.

Nu ränner jag inte i ksogen på samma sätt men jag är nyfiken på om "skogsporren" finns kvar eller om den blivit ersatt av nät-porr?

Har du hittat nån skogsporr på senare tid?
 

Tarzan74

Medlem
Kön
Man
Känner igen det där. Hade själv en del tidingar gömda i skogen med när jag var ung. Men har inte sett nått sånt i skogen på 15 år iaf. Tror inte att så många köper porrtidingar längre utan nätporren och betalkanalers porrsändningar har minskat på tidningars försäljning ganska ordentligt.
 

Sexadept

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Jag har också funderat på det. Men tror inte det finns längre. Som sagt - all porr man kan få på nätet gör väl att de inte längre finns ute i skogen. Det är för mycket jobb att åka ut till skogen idag för dagens ungdom ;)
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Har inte ens sett porrtidningar på hur länge som helst. Men jag tror nog att den delen av porrförsäljningen dog rätt snabbt i och med nätet. Kanske hittar vi usb-stickor i framtidens "kojor"? :D
 

higo

Medlem
Kön
Man
Nej det är inte som förr, skogsporren har de senaste femton åren tynat bort, och borde för länge sen ha rödlistats. I min ungdom fanns den ganska rikligt, och det var alltid spännande att besöka en ny fyndplats. Vem som egentligen fyllde på och underhöll ställena har jag aldrig riktigt förstått, det var i regel relativt dyra tidningar av hög kvalitet. Jag minns särskilt tidningen "Prince Candy" helt i färg med mycket munsprut, inte så vanligt då.
 

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
På sina ställen (för utom i porraffärer) så finns det porrtidningar men dom ser väldigt fattiga ut..... säkert ingen stor marknad nu med nätporr osv.

Runknästen har väl funnits i alla tider och finns ju än i dag..... klart som tusan att någon var kåtare än dom andra och hade med sej tidningar för att sporra sällskapet....

Kommer själv ihåg att jag hittat porrtidningar bakom skjul och under buskar på lite undanskymda platser när jag var yngre.


Rätt kul diskussion den här!!

/ I
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Ja! Vem la ut dem är en bra fråga? Nämner du "skogsporr" så spelar det ingen roll vem som du fråga, de vet vad man menar? Som barn så gick ju rykten om "snuskgubben" som gömde dem i skogen, och det var alltid någon kompis, kompis som sett honom.

Porrtidningar fanns väl på vilken mack som helst tidigare, idag så vet jag inte? Är det någon som har koll på förlagen, och vet hur försäljningssifforna på tidningarna? Sen skulle det vara kul att veta om de som säljs är nya nummer, eller om det är gamla nummer som förlaget bara försöker sälja bort?
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Ja! Vem la ut dem är en bra fråga? Nämner du "skogsporr" så spelar det ingen roll vem som du fråga, de vet vad man menar? Som barn så gick ju rykten om "snuskgubben" som gömde dem i skogen, och det var alltid någon kompis, kompis som sett honom.

Porrtidningar fanns väl på vilken mack som helst tidigare, idag så vet jag inte? Är det någon som har koll på förlagen, och vet hur försäljningssifforna på tidningarna? Sen skulle det vara kul att veta om de som säljs är nya nummer, eller om det är gamla nummer som förlaget bara försöker sälja bort?


Enligt Porr En Bästsäljande Historia så dog hela tidningsbranschen i & med internetporrens intåg

det är bara att kolla hyllorna i pressbyrån & macken. Herrtidningarna är nästan borta
själv kommer jag inte ens ihåg när jag läste en herr/porrtidning sist

Slitz, FMH, More m fl har väl tagit över FiB & Lektyrs roll som killtidningar
Förr fanns det journalister som skrev vettiga artiklar för herrtidningar (Guillou började på FiB, vad man tycker om honom kan nog bli en tråd..)
 

higo

Medlem
Kön
Man
Skogsporren lever! Ja, det var ju ingen skog förstås, utan snarare en tät träddunge intill en mellanstadieskola, och tidningarna var sk. herrtidningar som ju numera innehåller riktig hårdporr.
Jag fick god lust att uppliva gamla minnen när jag hittade dem,:p men kom snabbt på bättre tankar:
Blev jag påkommen skulle jag aldrig kunna pysa iväg anonymt, platsen och min klädsel skulle obarmhärtigt avslöja min identitet.:oops:
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer ihåg att det var så att man hittade porrtidningar i olika kojor i unga år, precis som du är man inte i kojor så ofta längre så jag vet inte hur det ser ut i dem men jag vet att skogsporren lever på ett annat sätt genom att jag vet några fina ställen där jag hittar trosor nylonstrumpor och liknande och det råder ingen tvekan om att de har varit med om sexuella handlingar...
Dessa ställen är ju guld värd för någon som är tros och nylonfetisch om det nu fins någon sådan här....!? [:eek:)]
 

Trosgalen

Aktiv medlem
Kön
Man
Kommer ihåg att det var så att man hittade porrtidningar i olika kojor i unga år, precis som du är man inte i kojor så ofta längre så jag vet inte hur det ser ut i dem men jag vet att skogsporren lever på ett annat sätt genom att jag vet några fina ställen där jag hittar trosor nylonstrumpor och liknande och det råder ingen tvekan om att de har varit med om sexuella handlingar...
Dessa ställen är ju guld värd för någon som är tros och nylonfetisch om det nu fins någon sådan här....!? [:eek:)]
 
Toppen