skogsrunkande!

S

Sthlmskille

Gäst
Tjena!

Sett att många gjort inlägg om att runka utomhus i skogarna och att de gillar det.

Nyfiken bara, har ni några återkommande ställen? Så om man är ute och traskar och råkar komma göra någon sällskap! :D

Är ute och tältar från vår till höst, är fantastiskt och slå upp tältet nära en sjö eller liknande, fixa iordning en brasa och sen sitta mysrunka framför elden..

Andra som gör likadant? :whistle:
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena!

Sett att många gjort inlägg om att runka utomhus i skogarna och att de gillar det.

Nyfiken bara, har ni några återkommande ställen? Så om man är ute och traskar och råkar komma göra någon sällskap! :D

Är ute och tältar från vår till höst, är fantastiskt och slå upp tältet nära en sjö eller liknande, fixa iordning en brasa och sen sitta mysrunka framför elden..

Andra som gör likadant? :whistle:
Jag har en fin glänta dom jag återkommer till. Den ligger nära en promenadväg men i skymundan.
Jag brukar sola naken där. Händer att jag får stånd och runkar då. En gång gick en dam förbi när jag låg på mage naken..hon tittade diskret och gick småleende bort.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena!

Sett att många gjort inlägg om att runka utomhus i skogarna och att de gillar det.

Nyfiken bara, har ni några återkommande ställen? Så om man är ute och traskar och råkar komma göra någon sällskap! :D

Är ute och tältar från vår till höst, är fantastiskt och slå upp tältet nära en sjö eller liknande, fixa iordning en brasa och sen sitta mysrunka framför elden..

Andra som gör likadant? :whistle:
Utomhus runk när vädret tillåter är fantastiskt. Gillar man åskådare är det bara att stämma träff.
 

Xerton

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det har hänt många gånger. Så härligt I det fria. Fast någon återkommande plats har jag inte. Man vet inte när känslan tränger på.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Jo det har hänt många gånger. Så härligt I det fria. Fast någon återkommande plats har jag inte. Man vet inte när känslan tränger på.
Skönt att gå lätt klädd på sommaren. Tunna shorts..inga hindrande kalsonger känna sommarens smekning upp över könet. Stanna till på cykelturen. Vika av från stigen och ha en skön stund till sol vind och fågelkvitter
 
S

Sthlmskille

Gäst
När man är ute o traskar sörmlandsleden så brukar det hända efter en paus att den åker fram..
Därför jag menade återkommande plats. ;)
Klart det vore läckert och bli tittad på!
 
M

mannen52

Gäst
Var ute på en skogspromenad förra sommaren, hörde ett välkänt ljud i skogen, ljudet av ett älskande par.
Var härligt å stå på håll å se dom ha sex, dom såg inte mig eller så sket dom i mig.
Knallade vidare när dom var klara å tog fram min å tömde.
 

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Var ute på en skogspromenad förra sommaren, hörde ett välkänt ljud i skogen, ljudet av ett älskande par.
Var härligt å stå på håll å se dom ha sex, dom såg inte mig eller så sket dom i mig.
Knallade vidare när dom var klara å tog fram min å tömde.
Riktigt läckert. Nåt sånt vill man vara med om. Testa att gå till samma plats nån mer gång när vädret är soligt
 

gbgkille300

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag har inga återkommande ställen, är ja kåt och vill runka ute så brukar det lösa sig ändå. Ner med brallorna, in med en liten pinne i rumpan, sen ör det bara att köra på. Snabbt och smidigt.
 

GunnarE

Välbekant medlem
Ålder
67
Kön
Man
Har några favoritplatser att kunna gå naken i skogen och runka på, men tyvärr så är insekterna en besvärande faktor.
Men saknar sällskap .......
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Ja, men vad ska man göra tills våren kommer?

Går utmärkt att runka ute på vintern. Det är färre människor ute och går, och ofta finns det en stillhet i kylan. Kuken känns varm och skön in handen. Hade en runkkompis för några år sen som jag brukade möta upp på en naturslinga i Göteborg. Vi brukade runka varandra inne bland träden och uppe bland klippor. Mysigt.
 
Last edited:

_Johan

Välbekant medlem
Kön
Man
Tjena!

Sett att många gjort inlägg om att runka utomhus i skogarna och att de gillar det.

Nyfiken bara, har ni några återkommande ställen? Så om man är ute och traskar och råkar komma göra någon sällskap! :D

Är ute och tältar från vår till höst, är fantastiskt och slå upp tältet nära en sjö eller liknande, fixa iordning en brasa och sen sitta mysrunka framför elden..

Andra som gör likadant? :whistle:
Framför en brasa låter helmysigt
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Jag är väldigt tänd på att runka i skogen och har gjort det vid några tillfällen, men då i sällskap med andra och då har vi även runkat åt varandra vilket jag tänder mest på, att få runka någon i en skogsdunge tills han sprutar är en upphetsande känsla:p(y), men jag skulle även kunna tänka mig att erbjuda en tjej/kvinna en omgång med fingrar och tunga.
 
Toppen