Skolan

Snuttefilt

Ny medlem
Kön
Man
När jag gick i 9:an så va det en tjej i min klass som alltid hade string på sig och byxorna nästan nere. Så jag fick stånd o gick in på toa o skulle dra en handtralla och glömde låsa. En kille i min klass kom in o jag blev skiträdd o drog igen dörren o satt där i 2 timmar sen stack jag hem o va inte i skolan på en vecka

PINSAMT!
 

Snuttefilt

Ny medlem
Kön
Man
jag sa bara att det hade hänt en annan sak och jag totalvägrade o gå dit. Flera veckor efter blev jag retad av ett gäng i min klass när vi hade bild, tillslut brast det för mig o jag vände mig om och tog strupgrepp på en av dom o bad dom hålla käften, sen stack jag därifrån. Fick dra till rektorn sen o berätta, sa förstås inget om mitt onani på toa. hittade på annat
 
Kön
Man
Allt är inte som det ser ut att vara när man läser något. Sorry!
På "den gamla goda tiden" tog ju skolan tag i sådana problem. Nu kan ju den som råkar illa ut få stå där som förbrytaren... *suck*
Hoppas att allt har ordnat sig nu?
 

Snuttefilt

Ny medlem
Kön
Man
Jo nu har det ordnat sig. Jag är inte sån person som gör så annars men jag hade bara sån otur och sen rann det över för mig så jag fick ett utbrott
 

apelsinjuice

Ny medlem
Kön
Man
"På "den gamla goda tiden" tog ju skolan tag i sådana problem. Nu kan ju den som råkar illa ut få stå där som förbrytaren..."

Har det inte alltid varit så? När jag gick i skolan förekom det att min lärare höll omröstning om vem som var skyldig att någonting dåligt hade hänt. Självklart var det alltid lärarens hackkycklingar som åkte dit...
 

matte_90

Ny medlem
Kön
Man
Själv så har man varit med om det bästa och den pinsamaste i mitt tycke...
i 9an så fanns det en skitsnygg tjej som visar stringen så då blir man ju lite stor i byxan.
men det som hände var... jag for till skolan och såg denna tjej liggandes på bordet sovande allderless ensam. då smög jag fram och puttade lite lätt på hon men hon sovde ändå. (hon hadde ganska grov uring och ingen bh) så då smygtittade jag under tröjan och såg dom härliga sakerna!!! och gick där ifrån till toan och började runka. och naturligtvis så hadde man glömt och låsa så vem kommer in på toan!! jo det va tjejen som låg och sov. hon bara glodde som fan. då erbjöd hon sig att få känna på den och det fick hon. och hon började runka och suga :p. och då kom våran lärare in och skulle göra sina behov och såg oss hålla på där i skoltoan! hon skrek och gjick där ifrån med ett jävla stort smajl! jag vågade inte enns vara på englektionerna eller att titta på den snyggaste tjejen i skolan på en vecka!!!..........
 

Asia

Medlem
Ålder
55
Kön
Man
Originally posted by matte_90

Själv så har man varit med om det bästa och den pinsamaste i mitt tycke...
i 9an så fanns det en skitsnygg tjej som visar stringen så då blir man ju lite stor i byxan.
men det som hände var... jag for till skolan och såg denna tjej liggandes på bordet sovande allderless ensam. då smög jag fram och puttade lite lätt på hon men hon sovde ändå. (hon hadde ganska grov uring och ingen bh) så då smygtittade jag under tröjan och såg dom härliga sakerna!!! och gick där ifrån till toan och började runka. och naturligtvis så hadde man glömt och låsa så vem kommer in på toan!! jo det va tjejen som låg och sov. hon bara glodde som fan. då erbjöd hon sig att få känna på den och det fick hon. och hon började runka och suga :p. och då kom våran lärare in och skulle göra sina behov och såg oss hålla på där i skoltoan! hon skrek och gjick där ifrån med ett jävla stort smajl! jag vågade inte enns vara på englektionerna eller att titta på den snyggaste tjejen i skolan på en vecka!!!..........

Av ditt inlägg att döma, verkar det som om du höll dig borta från skolan GANSKA länge;)
 

matte_90

Ny medlem
Kön
Man
du kan inte ana hur länge... detta hände juh för 2-3 år sedan. men man njuter så mycket de går. själv har man varit ihop med denna tjej för ett år sedan. så man har fått sett mer än dom godingarna som jag såg då... men jag inte gillar engelskaläraren nu för att hon har berättat det för alla. "typ". nu så träffade jag läraren för nån vecka sen på stan och hon sa: "hur går det me tjejen då?" och fnissade. då blev jag förbannad :)
 
Toppen