Skolflickan som blev upptäckt! del 4!

xaion

Ny medlem
Kön
Man
Hon förde in sin tunga djupt i min fitta och det var underbart skönt! Kåtheten bultade i min kropp och jag började slicka Åsas blöta fitta. Hon smakade så underbart och stönade högt. Jag kände hur Åsa smekte min stjärt medan hon sög och slickade min klitta. Plötsligt slank hennes finger in i min stjärt! - Oooh! Underbart! Stönade jag.

Erik knullade Åsa långsamt i stjärten och hon började pulla min trånga stjärt. Jag njöt av detta oerhört mycket och orgasmen började närma sig. Hon sög in min svullna klitta i sin mun och pullade min stjärt allt snabbare. Jag såg hur Erik också ökade tempot med sin kuk i Åsas stjärt och min orgasm kom allt närmare. Hon rörde sitt finger snabbare ut och in ur min stjärt, slickade och sög min klitta allt fortare.
-Nuuuu!

Skrek jag och allt svartnade för ögonen en kort stund. Orgasmen sköljde genom min kropp och Åsa slickade i sig mina safter. När orgasmen ebbat ut stack jag in två fingrar i Åsas fitta och slickade hennes klitta.
Åsa stönade till
- ååååååh

Pulla mig. Slicka mig. Erik stönade allt högre när han knullade Åsa i baken och jag förde mina fingrar snabbt in och ut ur hennes savande fitta. Då och då lät jag min unga tunga spela över hennes svullna klitta. - Knulla mig hårdare, Erik! Stönade Åsa. Erik gjorde som hon sade och knullade Åsas stjärt djupt och hårt.

Han andades allt fortare och jag pullade Åsas fitta med två glänsande fingrar. - Åååhhh! Nuuu! Stönade Åsa medan hennes kropp skakade av orgasmen. Erik stötte sin grova kuk in i Åsas trånga stjärt och jag slickade i mig hennes orgasm. Erik stötte hårt in kuken och stönade till.
- Ooohhh!

Guuud! Jag kommer! Stönade han och sprutade sin sperma djupt in i Åsas stjärt. Jag såg hur Erik spände alla musklerna i hans kropp när han sprutade satsen in i Åsas trånga stjärt. Efter Erik sprutat pustade vi ut ett slag och när han drog ut sin slaknande kuk ur Åsa rann det sperma ner mellan hennes särade blygdläppar. Vilken underbar syn! Vi reste oss upp och klädde på oss och när vi skiljdes åt sade Åsa.
- Vi ses i morgon då!
sedan log hon. Medan jag cyklade hem undrade jag om hon menade att vi skulle ses på dagen eller kvällen.


Skriv nu vad ni tycker ;)
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Detta är ett stycke ur en novellsom skrevs och publicerades i april 2004. Jag vet av vem och var, så du som har lagt in den här får vara snäll och kontakta mig via pm så får vi reda ut detta eftersom novellen enligt reglerna på den andra sajeten är skyddad av upphopsrätten.

/Challe -Moderator
 

Lyngan

Ny medlem
Kön
Kvinna
Den var väldigt bra, men jag tyckte att det var jobbigt att behöva klicka sig ur och klicka på nästa del hela tiden. Får man veta vilka ÅSa och Erik egentligen är?
 
Toppen