SKRIV en fortsättning..

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Händer som smeker, händer som söker, händer som hetsar. En kropp i biosalongens mörker, kåtrusig och vacker. Mannen på golvet slutar runka sin kuk, istället fästs koncentrationen på den sagolikt vackra kvinnan där framför honom. Hon som är en skänk från ovan. Han ser hur hon med sina hände retar honom och samtidigt ger sig själv den njutning han skulle behövt för att få sin förlösande orgasm.

Kvinnan smeker sitt sköte, han kan höra ljudet av våta läppar och fingrar. Hans rygg förhindrar honom från att resa sig och dra ner kvinnan över sig och knulla henne sanslös. Ryggen och hans vilja att lyda hindrar.

"gapa", säger kvinnan och sänker sig ner över hans ansikte. "Skänk mig den njutning jag behöver"

Mannen vet vad det innebär och låter sig begravas i hennes sköte. Tunga och läppar sätts i arbete, trots att de aldrig gjort detta tidigare med denna kvinna vet de hur de ska göra. Andningen är tung, kvinnan sjunker ner mer över hans ansikte. Men han låter henne göra så. Han är i himlen. Som i ett töcken känner han en hand runt sitt skaft...;):p:love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm…din tunga…dina läppar…ömsom sugande…ömsom slickande…

Du vet exakt hur du skall göra…för att få mig i trans…

Tiden stannar…njutningen ökar… men så…

I samma ögonblick som jag är på väg att förlora mig i kåtruset, märker jag att en annan kvinna har smugit sig in och greppat din kuk…bakom min rygg…

Med hes röst viskar hon att hon hört oss… och att hon inte kunde motstå suget som vällde upp inom henne…

Aaah du är sååå välkommen… men släpp genast kuken! Den här mannen har inte förtjänat att få orgasm… än…

Hon var genast med på noterna… och släppte kuken… som stod rakt upp… och såg så inbjudande ut att jag fick stålsätta mig för att inte genast grensla den och låta min längtande fitta omsluta den… åååhhh...

Men du behöver veta din plats… och inte tro att du ostraffat kan ta dig friheter…

Nu skall vi ha det skönt du och jag… säger jag till den andra kvinnan… och hon tvekar inte en sekund när jag trycker mitt sköte mot hennes…ditt stön ekar genom salongen när du ser hur vi gnider våra fittor mot varandra…

Du skulle bara våga greppa din kuk nu…[}:)];):p:p:love:
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
En sådan härligt vacker syn...Kuken svullnar, känslan av blytyngd på väg att lämna kroppen....doft och ljud från era våta fittor..min kuk är elektrisk en snabb beröring skapar ilningar
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Mmmm:p Ännu en man som ansluter sig från salongen:p:p;):love:

Du får gärna runka din kuk...och låta dig hetsas av våra kåta fittor...

Synen... en man som runkar frenetiskt... och en kåtslampa som ligger på golvet med sin härliga kuk i full givakt blir nästan för mycket...

Jag greppar kvinnans skinkor och trycker henne hårdare mot mig, samtidigt som våra underliv roterar snabbare och snabbare mot varandra...ååååhhh..:p;):love:
 

SatyricoUppsala

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag kom i en höhljudd, utdragen orgasm...torr..håller fortfarande mitt organ i starkt grepp, runkar och njuter av er...

Ollonet inom räckhåll för dina läppar, snäckan....
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Slickar mig reflexmässigt om munnen av ditt lockande erbjudande...:p

Men kvinnan jag har mitt emot mig har nu greppat mina skinkor... och samtidigt visar hon mig de allra underbaraste bröst...;):p

...hungrigt sluter jag mina läppar runt hennes kåtstyva bröstvårtor och låter min tunga rotera runt dem...

Sluta inte...hennes röst avslöjar hur upphetsad hon är... och jag har ingen tanke på att sluta...

Fortsätt runka för oss... lyckas jag pressa fram... så att du skall förstå...

En snabb blick på kåtslampan som ligger på golvet... visar en man som svettas av längtan att få utlösning...men inte än...:p;)[}:)]:love:
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
synen ovanför mig känns helt overklig, den andra kvinnans hand runt min kuk gav mig en sprängande kåtvärk i hela kroppen. Nu ser jag tre personer som eggar varandra och njuter av att suga slicka och runka om vart annat. Blickstilla ligger jag och väntar på ditt kommando...

Ser mannens kuk alldeles ovanför mitt ansikte, men min härskarinna har företräde. Din kropp, så fulländad, tätt omslingrad av den främmande kvinnans armar och ben, era fittor som smeker varandra, det fuktiga som hamnar på mina lår.

så möts våra blickar, kåtslampans och härskarinnans.. Bara för en sekund, men glädjen över att du tänker på mig får mitt hjärta att slå en volt. Mina ögon bedjande, Gör vad du vill med mig för jag finns till enbart för dig..:love::love::love:
 
Ålder
56
Kön
Kvinna
Blicken du ger mig går som en elektrisk stöt genom hela min kropp…

Jag klarar inte mer… hjälp… det är ju jag som skall ha kontrollen… kommandot…

Men din blick… din kropp… din kuk som står… ja hela din uppenbarelse… gör att jag kapitulerar… du är värdig… du skall få din belöning… och jag släpper mitt tag om den andra kvinnan… sjunker ner över dig … grenslar din mage… böjer mig sakta framåt… lägger mina händer runt din nacke… och kysser dig hett… och intensivt…

Dina läppar bränner mot mina…din hungriga tunga virvlar så skönt runt min……mmmm ååååhhh såå sköön du äär… sakta glider jag neråt… stannar upp när jag känner hur mitt bultande sköte får kontakt med din hårda pelare…

Inga händer behövs… ditt ollon fungerar som det mest utsökta instrument… och söker sig fram till exakt rätt ställe alldeles av sig själv…

När jag känner trycket mot min längtande öppning… och hur du juckar så att kuken stötvis tränger längre och längre in i mig…är det som om himmelens portar öppnar sig och jag börjar rida som besatt…ååååhh vad det är skönt att knulla med dig…

Gör vad du vill... du har sonat ditt brott... knulla mig...nuuuu...
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
...det är jag som är den "andra kvinnan":oops:

...Snäckan släpper taget om mig...neeej...sluta inte...är min första reaktion...

...den varar tiondelen av en sekund...

Den "andre mannen" har rest sig och visar tydligt vad han vill göra med mig...

Han tar mina händer och låser dem bakom min rygg... trycker ner mig på golvet så att jag blir stående på knä...helt blottad...

Villigt putar jag med rumpan...mitt kön bultar av längtan...ta mig...gör vad du vill med mig...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
jag vill hjälpa en liten olydig slampa

jag ser hur skönt svullen & blöt dit kön r
jag ser att du behöver en fast hand som 'hjälper' dig att komma tillrätta med dit slampaktiga beteende...

min hand fångar dit hår & drar dit hår bakåt, dit huvud vrids lite & du ser in i mina ögon, mmm, din blick gör mig
h e t

du kommer inte så lätt undan
min öppna hand smeker sakta din skinka

jag vet att du vet att jag gör detta för din skull

en klatsch ljuder genom rummet & din ena skinka färgas rosa
ett rosa handavtryck
du gnyr
gnyr av smärtblandad njutning
-jaaa, smiska din lilla slampa. flämtar du

du putar med din rumpa för att ta emot nästa klatsch...
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
... mmmm............jaaaa du vet..........vet vad en kåtslampa behöver.........mera smisk ........känna hettan skölja genom kroppen......vill ha meer.....
 

Knoppen

Medlem
Kön
Kvinna
Men.................vad händer? Hela biosalongen badar plötsligt i ljus............en sträng röst harklar sig bakom oss.........

- Jasså.........är du här nu igen din kåtslyna............. har jag inte sagt åt dig att hålla dig borta ifrån biosalonger.......


Hjälp!!! Sedlighetspolisen igen......


- Jo snälla konstapeln.......du har sagt åt mig att......... skamset tittar jag upp och möter den uppfordrande blicken.....

Förlåt snälla konstapeln...........men jag kan inte låta bli......... hjälp mig konstapeln........jag klarar inte att hålla emot......... jag är en dålig kvinna......en slampa......en slyna.......värsta sortens kåtslyna........ du har mig i din makt konstapeln........jag behöver sona mina synder konstapeln........

smisk är vad jag behöver..... smiska mig konstapeln...... ta batongen och smiska mig........
 

Pumps-Lover

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
Min kuk sjunker äntligen in i min Härskarinna. Eoner av längtan att få ge mig själv helt till henne ska äntligen bli verklighet, med ett fast tag om hennes kåtdarrande höfter trycker jag ner henne över mig. Mina händer lämnar röda greppmärken efter sig. Känslan i mig är nu nästan helt obeskrivlig. Vill bara skrika rakt ut att din fitta är så skön att knulla! Endast respekten för denna underbara kvinna håller tillbaka mina skrik.

Härskarinnan hittar sin rytm och släpper taget om den andra kvinnan som jag i ögonvrån skymtar, då hon blir ordentligt randad av mannen som är med oss. Hör hur de njuter ikapp med oss. Tänk att ett biobesök kan förvandlas till något så underbart som detta.

Kroppar som knullar, kroppar som njuter, kroppar som vrider sig i extas, kroppar med ett enda mål - att ge och få köttslig njutning.

Men? Ljuset får mina ögon att pulsera av smärta. En polis med stadig röst skriker åt oss, eller... Hans blick är fixerad vid den andra kvinnan, en kåtslampa likt mig själv. Min Härskarinna tittar storögt på konstapeln där han tar tag i kvinnan och resolut lyfter bort henne från vår gemenskap. Min kuk lämnar inte för en sekund Härskarinnans pulaserande sköte...
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
...Batongen..?
Vi har tröttnat på dig på stationen.
Vi har lånat in bättre saker att uppfostra dig med
från ridande polisen. En rejäl ridpiska

men klart att du ska få smaka på batongen, både polis & riktig

vi ska töja alla dina öppningar, o r d e n t l i g t
 
Toppen