Skriva noveller

handtralla

Medlem
Kön
Man
Jag tycker det är roligt och upphetsande att skriva egna porr historier. För det mesta påhittade. Är det fler som gör det. Själv har jag aldrig lagt ut någon på internet. Vad tycker ni andra om mest, påhittade eller verkliga?

Keep on going!!
 
M

magistern (Slutar på egen begäran)

Gäst
Jag skriver gärna om mina fantasier själv. Mina egna verkliga erfarenheter vill jag helst att ska förbli mina egna. Och min tjejs, förstås... Kolla in "Lisa, magisterns favorit" i forumet noveller så får ni ta del av EN av mina fantasier. Garanterat att den gör kuken hård, eller fittan blöt för den delen.;)

-Magister Kuk var här.
 

Sebbes84

Ny medlem
Kön
Man
Jag älskar att skriva noveller om mina fantasier. Egna erfarenheter håller jag för mig själv, inte lika roligt att skriva om dem heller. Dock blir jag inte själv kåt av att skriva noveller.
Har precis lagt upp två på novelldelen. Har tre till jag skrivit, på lager.
Ska jag lägga upp dem också? :)


[Ny och nyfiken]
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Hej

Inte alltid full så svårt som man tror kanske. E man singel kan man spåna på vad som skulle kunnat hänt mellan en o en tjej /kille so m man såg på H6M vid provhytterna, eller inne på fiket.

Man låter fantasin flöda lite. Vid korrekturläsning kan man fråga sig om man har brett på för mycket och om det låter troligt att nåt sånt kan ha hänt o vips, där har du det.

Funkar för mig i alla fall
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Tänkte skaka liv i ett gammalt ämne. Jodå. Nog händer det att jag skriver porrnoveller, både om sådant jag varit med om och sådant som är friare fantasier. Jag blir oftast väldigt kåt medan jag gör det vilket inte minst visas i att försatsen rinner till rejält och att jag sprutar kraftigt de gånger jag skrivit.

Antar att det har att göra med att det tar tid att skriva, alla bilder som dyker upp och att man måste vänta på utlösningen.
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
hehe
skriva noveller... bygger på verkliga händelser, som man snyggar till, man kommer ju inte ihåg detaljerat....
lr så e det rena fantasier...
lr c6 sessioner som man snyggar till!

Om kuken e hård när man skriver... gissa!
det tar lång tid att skriva!

Läs dem gärna & kommentera dem!!!!!





Fighting with arms for Peace is like
fucking for Chastity!
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Att skriva noveller är en delikat sysselsättning som kräver exakt rätt stämning (för min del) annars blir det bara trams av det. En viss dos melankoli, en viss dos kåthet och en viss dos skrivklåda, allt blandat i rätt förhållande, och sen så brukar det bli bra noveller... visst kan jag bli upphetsad själv, men oftast mest när jag läser "om" mina egna alster i efterhand, inte medans jag skriver. Antagligen behöver jag en viss distans till dem innan jag kan uppskatta dem som sexnoveller.

all you need is love
 
G

G-mannen [adjö]

Gäst
Originally posted by redheaded_girl

... men oftast mest när jag läser "om" mina egna alster i efterhand, inte medans jag skriver. Antagligen behöver jag en viss distans till dem innan jag kan uppskatta dem som sexnoveller.

Brukar du skriva självupplevt eller fantasier?
 
Ålder
42
Kön
Kvinna
Hmmm, man kan nog säga som såhär, att inspirationen till novellerna ser väldigt olika ut. (jag har bara skrivit två). Den första var aldrig menad att bli publicerad, den skrevs till en person. I den finns en hel massa självupplevt, men inte vid ett enda tillfälle. Den andra är skapad utifrån ett mail och en låt. Sen slinker det naturligtvis in självupplevda saker, det gör det. Precis lika väl som det kan slinka in en hel massa fantasi.

all you need is love
 
Kön
Man
När jag var yngre skrev jag ibland noveller för eget bruk. Jag hittade på en historia om t ex flickorna i grannskapet. Minns att jag blev riktigt kåt och runkade både när jag skrev och läste.

När det blev för tråkigt la jag till händelser och personer.

Det var längesen jag skrev en berättelse men det kan hända att jag försöker mig på något om lusten infinner sig.
 
Toppen