Skulle du medverka i porr?

T

Tophat

Gäst
Nej vi har inte spelat in några egna prrfilmrt, fast vi har funderat lite på att göra det.
Ännu så länge så knullar vi på naken bad helt öppet och vi har även varit på Blir Vision och knullat i uppvisningsrummet några gånger.
 

PerGbg

Välbekant medlem
Kön
Man
Har filmat lite privat , med kille mest för han ville ha det på film o bild, jag har inget större intresse av se det själv. Men eftersom vi ses mkt sällan så ok för mig om han sitter hemma o kollar. Vet jag kan lita på de stannar för hans ögon.
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Nej vi har inte spelat in några egna prrfilmrt, fast vi har funderat lite på att göra det.
Ännu så länge så knullar vi på naken bad helt öppet och vi har även varit på Blir Vision och knullat i uppvisningsrummet några gånger.

Bor i fel del av landet hör jag ;)
 

Scalie

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag såg en dokumentär om porr inspelning för antal år sedan. Tjejerna hade 1400 dollar i inspelningen. Killarna hade 300 dollar. Först fick de ta prover hos läkaren, skaffa intyg. Studion var stor, med teamet, och andra som var där samtidigt. För killarna gällde att de verkligen hade stånd och inte komma för tidigt. Arbetet på gick flera timmar. Avbrott emellanåt, på igen.. Efter klippningen ser det helt otrolig häftigt.. Men egentligen, så har det inte haft vidare skönt.. Så de sköna sexstunder man haft sovrum etc. Har varit ej kompliserat men ändå mycket skönare, än de hade på film inspelningen.
 

Waleif

Välbekant medlem
Ålder
61
Kön
Man
Jag såg en dokumentär om porr inspelning för antal år sedan. Tjejerna hade 1400 dollar i inspelningen. Killarna hade 300 dollar. Först fick de ta prover hos läkaren, skaffa intyg. Studion var stor, med teamet, och andra som var där samtidigt. För killarna gällde att de verkligen hade stånd och inte komma för tidigt. Arbetet på gick flera timmar. Avbrott emellanåt, på igen.. Efter klippningen ser det helt otrolig häftigt.. Men egentligen, så har det inte haft vidare skönt.. Så de sköna sexstunder man haft sovrum etc. Har varit ej kompliserat men ändå mycket skönare, än de hade på film inspelningen.
Det är nog mer av en utmaning än ett lätt sätt att tjäna pengar, men tanken kittlar ändå - det vore både intressant och fräckt och en kick om man klarade det i en studio med teamet osv. Samtidigt är frågan mest är hypotetiskt för oss 50-plussare...
 
T

Tophat

Gäst
Jag tycker det är roligare och mer spännande att ha sex när andra tittar på in real life som dogging tillsammans med min sambo eller knulla öppet på en porrbis, det är härligt och upphetsande när många tittar på!!!’
 

Playoff

Aktiv medlem
Kön
Man
Jag tycker det är roligare och mer spännande att ha sex när andra tittar på in real life som dogging tillsammans med min sambo eller knulla öppet på en porrbis, det är härligt och upphetsande när många tittar på!!!’
Skulle gärna titta på när ni knullar ...
 
T

Tophat

Gäst
I går kväll knullade jag och min sambo och min bästa polare var med och filmade oss han tog närbilder på när kuken gick in och ut ur fittan och när jag slickade henne och hon sög mmin kuk närbilder både på kuk och fitta.
Men när jag tittade på filmen som var ungefär 30 minuters så var jag inte imponerad så vi tog bort filmen så att den hamnar i felaktiga händer!
 

HarleyQ

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
I går kväll knullade jag och min sambo och min bästa polare var med och filmade oss han tog närbilder på när kuken gick in och ut ur fittan och när jag slickade henne och hon sög mmin kuk närbilder både på kuk och fitta.
Men när jag tittade på filmen som var ungefär 30 minuters så var jag inte imponerad så vi tog bort filmen så att den hamnar i felaktiga händer!

Äsch, ni hade ju kunnat posta här de delarna där inte ansikte syntes ;)
 

Amadeus

Välbekant medlem
Ålder
53
Kön
Man
B Skulle var intressant att prova men jag skulle gärna vilja se resultatet. Skulle inte göra det gratis sex mot betalning med är det en film är det väl inte prostituerade med i filmen.
 

lustfylld rumpa

Aktiv medlem
Åh hade njutit av alternativ B, anonym porr bara som ug bottom rumpa eller sissy transa, både med seriös studio som testar sina modeller regelbundet så man vågar njuta av all sperma, gärna lite kinky/udda/tabu dungeon/källarsex, få njuta av att gangbangas med anal bukkake, då av äldre dominanta män som radar upp sig för att knulla mig hårt i röven innan de sprutar sina maskulina safter över min rumpa, både på och i mitt knullhål som glidmedel för nästa stinna kuk som pumpar in safterna djupare.
Gillar även sköna trekanter och inspelning med en uthållig storväxt hunk/hingst eller bara en maskulin björnman/grov pensionär. Samma gäller även privat hemmavideo med äldre män som jag skulle vilja dela med tittare på min xhamster och liknande porrsidor. Tycker om att filma och se allt det våta och mjuka mötas, vackra hål som töjs, sväller sig rosaröda medan de lustfullt sväljer vackra kukar, njuter av det! Sex är inte bara skönt utan vackert och underbart att se på, minnas tillsammans och dela med sig av! Hittills har rumpan bara filmats solo, men det pirrar skönt av att visa vad den gillar och kan göra med leksaker.
 
Toppen