Skulle du medverka i porr?

hoki75

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
göra en film när du har mer hår på fittan??
 
O

openmindedXXX

Gäst
Var som 19-åring på väg in i porrindustrin. Var hos en av de då ledande "herrtidningarna". Blev intervjuad av två killar och en tjej, fick visa leg och skriva på papper, blev sedan provfotograferad först själv och sedan tillsammans med en då ganska känd manlig porraktör. Fick även provfilma lite med honom. Det påstods att jag var en naturbegåvning men det var nog bara smicker.

Det vart bestämt att jag skulle komma tillbaka och göra en artikel om mig, fem sidor intervju och porrfoton på "studerande Linda, 19." Talades även om framtida porrfilmsinspelning.

När jag satt på tåget hem insåg jag att jag inte kunde utsätta mamma och pappa och andra i släkten för att få mitt kön utställt i tidningshyllan till allmänt beskådande. Så jag hoppade av men har alltid undrat hur mitt liv skulle ha sett ut om jag gått vidare i en porrkarriär. Men det kanske inte är för sent nu. Det verkar ju finnas en marknad för MILF-ar.....
Spännande historia, att ändå fått se lite av den sidan.
Idag är det ju betydligt lättare, kan ju producera allt själv och lägga upp. Sen har du ju OF.
Sexig MILF sin det alltid plats för
 
O

openmindedXXX

Gäst
Har tänkt på att det vor kul att göra porr många gånger i livet, så länge jag kan minnas faktiskt.
Men med tanke på familj idag, så skulle jag vilja dölja mig med mask.
Är öppen för förslag
 

Milf94

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har lite delad tanke om detta;)
Vad vinner man själv på att göra det?
Om man tex jämför med spela in själv, eller att man har offentlig sex på tex stranden med åskådare.
För mig är det ren exhibitionist, så då kan jag likväl ha ”sex on the beach” eller på klubb.
Finns ju baksidor med porrfilm som kanske sprids.
Men med en rejäl summa pengar så kanske:)
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
Finns alltid baksidor
Har lite delad tanke om detta;)
Vad vinner man själv på att göra det?
Om man tex jämför med spela in själv, eller att man har offentlig sex på tex stranden med åskådare.
För mig är det ren exhibitionist, så då kan jag likväl ha ”sex on the beach” eller på klubb.
Finns ju baksidor med porrfilm som kanske sprids.
Men med en rejäl summa pengar så kanske:)
Finns alltid baksidor
Speciellt med porr

Men bjuder gärna på "sex on the beach"
Själv gillar Gin n tonic
 
Toppen