Skulle verklige vilja hitta en seriös runkpolare att kolla porr med och bara runka ihop

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indulgence

Välbekant medlem
Ålder
62
Kön
Man
Jag är också sugen. Det knepiga brukar vara att hitta ett ställe.
Nja ... , många av oss finns i städer med Filmklubbar; Sthlm, Gbg, Örebro, Norrköping?, Malmö osv.
• har flera gånger träffat lekkamrater på deras hotell i samband med deras jobbresor. Ju mindre anläggningar desto bättre. Jo, men ju mer rörelse desto lättare att smälta in.

På övriga orter krävs mer kreativitet, det respekterar jag!
• utomhus är självklart säsongsberoende, men även risken för att bli anmäld måste beaktas.
• i bilen är obekvämt och inte helt identitetssäkert.
• "hemma hos" går bort innan man kommit till repeat-stadiet och har arbetat upp förtroende.
• arbetsplatser på kvällstid eller andra off-tider kan funka, men är inte 100%-igt. Trist med "Oj .., jag har glömt ... , jag skulle bara hänta....."

Osv..... låt oss hjälpa varandra att sänka tröskeln här, med erfarenheter och konkreta tips. Eller??
 
Last edited:

emk91

Välbekant medlem
Kön
Man
Nja ... , många av oss finns i städer med Filmklubbar; Sthlm, Gbg, Örebro, Norrköping?, Malmö osv.
• har flera gånger träffat lekkamrater på deras hotell i samband med deras jobbresor. Ju mindre anläggningar desto bättre. Jo, men ju mer rörelse desto lättare att smälta in.

På övriga orter krävs mer kreativitet, det respekterar jag!
• utomhus är självklart säsongsberoende, men även risken för att bli anmäld måste beaktas.
• i bilen är obekvämt och inte helt identitetssäkert.
• "hemma hos" går bort innan man kommit till repeat-stadiet och har arbetat upp förtroende.

Osv..... låt oss hjälpa varandra att sänka tröskeln här, med erfarenheter och konkreta tips. Eller??
Finns några diskreta ställen i jkpg, men då är det tyvärr bil. Har buss ibland
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen