Skvaller om svenska kändisar´s onani vanor

Anette

Medlem
Kön
Kvinna
jag har några roliga historier om ett par vänner som är kändisar vad det gäller onani, men dessa behåller jag för mig själv. Det är fult att lämna ut andra! Kändisar är vanliga människor som många känner till. I det lilla formatet är tjejen eller kilen i kassan på mataffären en kändis. Inte tusan ger det nån slags rätt att lämna ut deras intima liv. Tänk på det.
MVH
Anette
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
E dom kändisar vad det gäller onani? :oops:

Det måste vara gänget från After Dark:cool:

Ja, dom hade ju nån text härom året

"kändisar vad det gäller onani".. hmmmm...

Eller kanske Anette vill få sagt att hon e kompis me nåns syrra som har en morbror som har en klasskompis som e "facebook-vän" med nån kändis?? ;) Och därför e Anette också lite grann kändis, minsann?? [:cool:]:)

Outa nu Anette... var inte en stygg onanissa, berätta nu historien - utan att säga vem det är! :):cool:
 

taurus

Medlem
Ålder
69
Kön
Man
E dom kändisar vad det gäller onani? :oops:

Det måste vara gänget från After Dark:cool:

Ja, dom hade ju nån text härom året

"kändisar vad det gäller onani".. hmmmm...

Eller kanske Anette vill få sagt att hon e kompis me nåns syrra som har en morbror som har en klasskompis som e "facebook-vän" med nån kändis?? ;) Och därför e Anette också lite grann kändis, minsann?? [:cool:]:)

Outa nu Anette... var inte en stygg onanissa, berätta nu historien - utan att säga vem det är! :):cool:[/quote

HA HA HA!!!
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Jag håller med Anette om att man inte skall "outa" sina vänner...

Men syftningsfel är bland det roligaste som finns, så jag har svårt att inte reagera som Lasseman gjorde:cool: Hoppas att inte Anette tar illa upp:oops:

Själv skrattar jag gott åt alla tokigheter som kan uppstå, enbart genom syftningsfel, och älskar verkligen att bli påmind om hur lätt det kan bli totalfel...

Ånärnitarsakeniegnahänder sjöng After Dark;)
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Hahahaaa... måste bara tracka Anette, hennes inlägg e så lamt! Skoj! :):)

Som det där "MVH" på slutet? Haha, ser ut som om de handlar det om nåt slags affärsbrev - inte onani?

För övrigt KAN det va så att Anette känner en faster som har skakat hand med nån som är facebook-vän med en avdankad skribent på nån söndagsbilaga som skriver om halvkändisar.... O skribenten har väl runkat nån gång? De flesta har ju gjort det nån gång... Och det gör Anette till kändis - onanikändisen? Hahahahahaaaa :D

Börja inte grina nu, outa nu runknissen, slampiga Anette... men lämna inte ut ngt om hans intima liv, haha... [:0][:cool:]

MVH ;)
/Super
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Hahahaaa... måste bara tracka Anette, hennes inlägg e så lamt! Skoj! :):)

Som det där "MVH" på slutet? Haha, ser ut som om de handlar det om nåt slags affärsbrev - inte onani?

För övrigt KAN det va så att Anette känner en faster som har skakat hand med nån som är facebook-vän med en avdankad skribent på nån söndagsbilaga som skriver om halvkändisar.... O skribenten har väl runkat nån gång? De flesta har ju gjort det nån gång... Och det gör Anette till kändis - onanikändisen? Hahahahahaaaa :D

Börja inte grina nu, outa nu runknissen, slampiga Anette... men lämna inte ut ngt om hans intima liv, haha... [:0][:cool:]

MVH ;)
/Super

Sluta håna Lassieklubben Lasse[}:)];):cool::love::love:

POKFS;):love:
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
50
Kön
Man
Ja, jag ska raring... :) Kul o retas ibland :oops:

POKFS? Puss Och Kram F.... S.... ??

Före Sex?
Fittan Slickas?
För Sjutton?

:D
 
Toppen