Slaka snopar är mums när de kissar

N

nyfiken20

Gäst
mmm tycker det är sexigt, fast vågar inte titta så bogam bara tjuvtitta rädd någon skall se att ja kollar
 

T_REX

Välbekant medlem
Kön
Man
Gillar att se killar pissa och har vid ett tillfälle fått nöjet att hålla i en kompis kuk medans han pissade och han gjorde detsamma för mig, men jag kan inte garantera att våra kukar var slaka och vi avslutade med att runka och suga varandra. Fan så kåta vi var och vi gjorde om det vid ett senare tillfälle men samma sommar för ca:50 år sedan. Men jag ska i ärlighetens namn tillägga att jag blir mycket kåtare av att se en tjej/kvinna pissa.:cautious::sneaky:
 

Moa Torsdotter

Välbekant medlem
Ålder
23
Kön
Kvinna
Finns det fler än jag som gillar att titta på en annan killes kissande snopp?

Kan inte låta bli att kommentera den här :ROFLMAO:
Visst kan det vara sexigt när nån kissar.... Fast jag funderar lite på rubriken... :whistle:

"Slaka snopar är mums när de kissar", asså, för en tjej spelar det ingen roll om hon är upphetsad eller inte när hon kissar, det är ju ett helt annat läge för en kille :rolleyes:
Det funkar ute och i duschen...typ, men pricka toan:eek:
 

jm

Välbekant medlem
Kön
Man
Kan inte låta bli att kommentera den här :ROFLMAO:
Visst kan det vara sexigt när nån kissar.... Fast jag funderar lite på rubriken... :whistle:

"Slaka snopar är mums när de kissar", asså, för en tjej spelar det ingen roll om hon är upphetsad eller inte när hon kissar, det är ju ett helt annat läge för en kille :rolleyes:
Det funkar ute och i duschen...typ, men pricka toan:eek:

Därför morgonstånd is the real struggle haha
 

sten85

Aktiv medlem
Kön
Man
Kan inte låta bli att kommentera den här :ROFLMAO:
Visst kan det vara sexigt när nån kissar.... Fast jag funderar lite på rubriken... :whistle:

"Slaka snopar är mums när de kissar", asså, för en tjej spelar det ingen roll om hon är upphetsad eller inte när hon kissar, det är ju ett helt annat läge för en kille :rolleyes:
Det funkar ute och i duschen...typ, men pricka toan:eek:
Tur man bor på landet då... bara ut på gräsmattan och slippa sikta
 
Toppen