Sleepysex?

Marboman

Medlem
Kön
Man
"Sleepy sex" verkar betyda att ha sex med någon i sömnen eller med någon sömnig.
1. att somna med kuk i sig eller i någon
2. att ha sex med någon som sover eller inte riktigt vaknat, ex att använda morgonståndet.

Jag gillar att va lite sömnig när jag har sex... ;)
 

tuvalu

Medlem
Kön
Kvinna
Har somnat medan jag blivit slickad och under tiden man legat och kelat (vad som väl skulle räknas som förspel om man inte hade somnat).
 

Lapin_K

Ny medlem
Kön
Man
Jag och min tjej vaknar rätt ofta av att nån av oss börjat smeka den andra i sömnen (nog oftast jag som börjar). Av nån anledning brukar vi båda bli så fruktansvärt kåta vid såna tillfällen, nästan som man vore drogad när man är så där halvsovande ännu. Slutar alltid med vilda rå-knull om uttrycket ursäktas. Mycket hårdare, råare och mer djuriskt än annars. Behöver jag säga att jag älskar det? :D
 

Kevlarsjälen

Medlem
Kön
Man
Jag har somnat med kuken i en tjej.
Vi låg "på sidan" (ja ni fattar väl vad jag menar:cool:) och myste.
vi vart båda lite sugna, så jag stoppade in kuken i henne. Och sen gned vi lite. Men somnade båda i varandras armar. Det var faktist riktigt mysigt!
 

hetingkillen

Medlem
Kön
Man
Att somna efter sex kanske baikfrån....kuken fortfarande inne....sedan vakna upp hård igen är nått me de bästa som finns.
 

Hård&Len

Ny medlem
Kön
Man
Jag hade besök av mitt ex i natt. Hon behövde nånstans att sova så hon fick sova hos mig. Det händer att vi har sex ibland men jag var för trött för det den här gången.
Men så en halvtimme efter att jag somnat, vaknar jag till lite av att hon vänder sig bort från mig och lägger sig nära så vi skedar. Jag är helt sömndrucken men känner att jag fått stånd som nu trycker mot hennes rumpa. Jag glider ner med handen för att liksom lägga kuken till rätta så att den inte ska störa henne. Men när jag för ner handen så råkar jag röra vid henne lätt mellan benen (hon är rejält bakmusad) och känner att hon är helt våt.
Så jag gnider kuken lite grann mot hennes rumpa och hon gnyr lätt. Då tänkte jag att det kan väl va lite mysigt. Så jag viker undan hennes trosor och för in kuken. Hon stönar till men sen bara ligger vi där. Jag är fortfarande för trött för att knulla. Så jag ligger där med kuken i henne och gör inte så mycket mer. Men efter en 5-10 minuter börjar hon röra sig lite lätt. Hon juckar lite fram och tillbaks med rumpan. Jag har ingen koll på hur länge hon gör det för jag ligger och halvsover. Men efter en stund så pirrar det iaf till och det går för mig. Då juckade jag tillbaks lite grann och det verkade räcka för att hon också skulle komma.
Sen låg vi bara kvar, med kuken i henne, tills vi somnade igen.

Det var rätt så trevligt :)
 
Kön
Man
jag har haft sex 2 ggr när min flickvän har sovit... vart så kåt av att se henne ligga där naken. men d tog ett tag att få in den, hon vaknade då o då och hon gillar inte att bli väckt när hon sover men efter ett tag kunde ja få in den å knulla tills jag kom. sen på morgonen tyckte hon att det var jättekul att ja hade gjort så... hon har även väckt mig en gång genom att sätta sig å rida på mitt morgonstånd... det var ett härligt uppvaknande!!!
 

kim_se

Medlem
Kön
Man
Sleepysex = att ha sex med en som sover, det finns den "sjukare" varianten där de använder kloroform för att söva partnern, den "mjukare" ?!? hängt in den medan hon sov? :D:D
 
V

VaGina - vill inte vara med

Gäst
jag tänder som fasiken på at bli väckt av att jag blir smekt eller knullad... brukar ganska ofta låtsas att jag sover, smyga närmre med rumpan och bara njuta... sen när det är dags för lite hårdare tag är det klart man "råkar" vakna...! :cool:
 
Toppen