slick i baken

svart kuk

Ny medlem
Kön
Man
Vad tycker ni killar och tjejer om att bli slickade i baken? Jag tycker att det är jätteskönt, särskilt när jag blir runkad samtidigt.
 

Janne K

Medlem
Kön
Man
Har provat både att slicka min tjej i baken och att själv bli slickad. Jag kände en lite obehaglig känsla när hon ville slicka mig men efter att jag provat njöt jag av det. Obeskrivlig känsla, måste upplevas!
 

Xenon

Aktiv medlem
Kön
Man
Slickar bak och blir slickad. Men å andra sidan slickar jag nästan vad som helst på en kvinnokropp. Min kvinna blir tokig när jag slickar hennes fötter/tår till exempel.
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
älskar att slicka tjejen ibaken,och älskar att bli slickad. En speciell känsla att runka eller bli runkad samtidigt som man blir slickad i baken
 

rirre

Ny medlem
Kön
Man
älskar att bli slickad i baken..och tjejen älskar att göra de på mig och runka samtidigt .slickar hennes sexiga bak också och hon tycker också de är riktigt upphetsande och skönt..;)
 
G

Guest

Gäst
Fy fan vad nice att få tungknulla en tjej i analen. Squeza in tungan occh borra och massera henne till himmelriket. En av dom största fantasierna om ni frågar mig :)
 

bougyo

Medlem
Kön
Kvinna
Bara blivit de en gång men minns att de var jääääkligt upphetsande..
men vadå, min kk gillar att jag smeker med ett finger runt o så.. men ska man bara ner där med tungan o hoppas han gillar de eller hur ska man lägga upp de egentligen? :p
 
G

Guest

Gäst
överraska honom när du slickar eller suger hans pung.. vandra nedåt och "råka" slicka lite lätt, sen kan du cirkulera runtom och retas massa, jag skulle tro att längtan eller förväntan eller spänningen att du nästan gör det räcker för att han ska komma direkt ;)
 

rirre

Ny medlem
Kön
Man
ja du får prova nån gång..du kanske blir tänd av det..min tjej blir riktigt upphetsad att leka med sin tunga på mig..;)
 

athena

Medlem
Kön
Kvinna
Jag var otroligt skeptiskt till allt vad analt heter men min pojkvän tog en liten bit i taget och smög in nya saker som lite försiktigt slick och smeka med fingret och trots att jag var emot det var jag tvungen att erkänna att jag faktsikt tyckte att det var skönt och idag får jag inte nog... :oops:
 
Toppen