slicka fitta

G

Guest

Gäst
jag är riktigt sugen på det nu.. då där som man kan vara efter godis eller någon god mat..jag älskat smaken och det faktum att min tjej blir kåt.. tyvärr så har jag inte tillgång till fitta just nu :( ..
 
F

Fialisa (stängd på egen begäran)

Gäst
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.
 

Loadboy

Medlem
Kön
Man
:p Håller med runkonanist...Känna doften och smaken från en våt fitta är svårslaget. Håller gärna på en bra stund när tillfällena ges...*mums*:cool:
 
G

Guest

Gäst
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.

det som är helt fel är att hon inte bor här.. så jag kan bara längta..
 
F

Fialisa (stängd på egen begäran)

Gäst
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.

det som är helt fel är att hon inte bor här.. så jag kan bara längta..

Jobbigt, hade också förhållande på distans innan vi flyttade ihop. Vi bodde 1,5 timmar från varandra med tåg och det var ju skit jobbigt i veckorna när man inte kunde känna och ta på varandra. Nu när vi flyttat ihop gör vi knappt något annat än att vara nära och ta på varandra och då slutar det inte alltid med sex men ofta. :)
 
G

Guest

Gäst
Jobbigt, hade också förhållande på distans innan vi flyttade ihop. Vi bodde 1,5 timmar från varandra med tåg och det var ju skit jobbigt i veckorna när man inte kunde känna och ta på varandra. Nu när vi flyttat ihop gör vi knappt något annat än att vara nära och ta på varandra och då slutar det inte alltid med sex men ofta. :)

hur länge har ni bott ihop då?.
 

123fyrasju

Medlem
Ålder
42
Kön
Kvinna
Mmm. Salt och mjukt och vått och alldeles alldeles underbart!

Det var väldigt längesen jag var med en tjej, och jag längtar sönder ibland.
 

Otto

Ny medlem
Kön
Man
Jag har tyvärr aldrig fått slicka fitta, så jag vet inte hur en tjej smakar.

då har du gått miste om något jättehärligt. Smakar salt, otroligt upphetsande tycker jag

Det låter underligt. Har du varit med någon tjej överhuvudtaget? Jag har nog aldrig haft sex med en tjej utan att slicka henne. Det är ju otroligt upphetsande för båda. [:0]
 

litekinkykille

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Jag träffade en tjej en gång som inte alls gillade att bli slickad. Jag försökte verkligen, men hon var väldigt bestämt avvisande. Det blev liksom inte alls något vidare. Som att äta totalt okrydda mat ungefär. Det blev bara en gång och inget mer...
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Det låter underligt. Har du varit med någon tjej överhuvudtaget? Jag har nog aldrig haft sex med en tjej utan att slicka henne. Det är ju otroligt upphetsande för båda. [:0][/quote]

Jag är oskuld.
 

Lejonhand

Ny medlem
Kön
Man
Finns inget bättre än att få ge sin älskling ett ordentligt "slicka upp i brygga"....min donna njuter iaf 3 ggr i veckan av det....;)
 

mcw67 - EOT

Medlem
Kön
Man
Ok, jag förstår det, skulle inte göra samma sak heller.. ;)

Jag kom bara tänka på det jag hade läst angående "fleshlight" och överallt skrivs det i ungefär den stilen, och det bara poppade upp i skallen när jag läste ditt inlägg.. ;)

Jag gillar verkligen mus jag med, det är riktigt trevligt.. :)

No hard feelings, hoppas jag? ;)
 

StellanC

Ny medlem
Kön
Man
Snacka om att din tjej har tur, inte alla tjejer som har en kille eller tjej som längtar efter att få slicka sin partner. Skulle ju inte vara helt fel.

Du/Ni...ska bara veta att det vi talar om här är vad jag tror världens underverk...*ler*

Det finns något som alla kvinnor, tjejer, girls, brudar..name it...bär omkring på....en underbar sak...en liten.....springa som bara är sååå underbar att slicka...smaka på...salt, söt, rosa, lila, varm, het..våt...ohh....bara ta sina fingar och sära....ta sin tunga...leka...smaka...busa...bita.....äta....ohh sen å underbar sak....det BÄSTA som finns!!!! Kan inte få nog.....ni tjejer som har detta är bara så bäst!! We love you!!:oops:
 

larsa_si

Medlem
Kön
Man
åhh, man blir riktigt kåt av detta, vill också slicka fitta, fasen var är tjejen nu då... älskar att slicka och se henne bli upphetsad och sedan bli våt av hennes safter.. mums säger ja bara..
 
Toppen