Slicka mus

Dalarna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Kan inte låta bli efter ha läst killarnas tråd att de vill bli avsugna eller avrunkade fast de inte är bögar, känner vi tjejer likadant, skulle du vilja bli pullad eller slickad av en annan tjej fast du inte är flata??
 

söttös

Ny medlem
Kön
Man
Jag tror faktiskt att det är möjligt; jag för min del är inte lesbisk och skulle inte ens beteckna mig som bi och jag vet inte om jag nånsin skulle våga göra det med en tjej. Det är snarare min fantasi; då föreställer man sig ibland saker man aldrig skulle göra i verkligheten...
 

annalena

Medlem
Kön
Kvinna
Kan inte låta bli efter ha läst killarnas tråd att de vill bli avsugna eller avrunkade fast de inte är bögar, känner vi tjejer likadant, skulle du vilja bli pullad eller slickad av en annan tjej fast du inte är flata??

skulle gärna pröva utan att för den delen vara helt bi.
 

misswet

Aktiv medlem
Ålder
57
Kön
Kvinna
:oops: I fantasin när man är kåt är ju INGET omöjligt...om jag kom i den situationen skulle jag säkert inte neka, men kallar mej ändå helt straight!!
 

Dalarna

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag startade ju tråden men jag glömde skriva att när jag är kåt så skulle jag kunna tänka mig att bli pullad av en tjej, säker slickad också :)
 

våt

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag tycker inte det spelar någon roll. Att bli slikcad är ju sååå skönt så vem bryr sig vem som är där nere :love: Bara det ärnågon med en flitig tunga
 

muppamärta

Ny medlem
Kön
Kvinna
Skulle inte tveka att bli slickad eller pullad av tjej...hade inte haft nåt emot att göra det på en tjej heller.
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Jag skulle inte heller tveka om jag tände på en tjej.

Jag skulle nog aldrig kunna bli kär i en tjej, tror jag, men att ha sex är något annat;)
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Håller helt och klart med flera skrivare här inne...
jag är hetero, men har haft sex med några tjejer och gillat det!

Att ha sex med en kvinna är verkligen speciellt....:p
 

osram

Ny medlem
Kön
Man
Får jag fråga vad er definition av hetero är? Det verkar som att ni kallar er hetero även om ni har haft sex med någon av samma kön.


Jag skulle säga att jag ligger på samma skala med er...skulle kunna tänka mig att suga/bli avsugen och kanske tom bli påsatt av en annan kille om allt känns rätt... Har dessutom blivit avsugen av en kille...Därför anser jag mig vara bisexuell.

Vad innebär det att vara Bisexuell för er? *nyfiken*
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Får jag fråga vad er definition av hetero är? Det verkar som att ni kallar er hetero även om ni har haft sex med någon av samma kön.


Jag skulle säga att jag ligger på samma skala med er...skulle kunna tänka mig att suga/bli avsugen och kanske tom bli påsatt av en annan kille om allt känns rätt... Har dessutom blivit avsugen av en kille...Därför anser jag mig vara bisexuell.

Vad innebär det att vara Bisexuell för er? *nyfiken*

För mig är det engelska ordet för "sex" = kön, det som gör att jag skiljer mellan att tända sexuellt på en person av samma kön och att bli kär i en person av samma kön.

Är man hetero kan man tända sexuellt på personer av samma kön men inte bli kär i dem. Är man "bisexuell" kan både tända sexuellt och bli kär i någon av samma kön.

Homosexuell då kan man tända sexuellt på personer av det andra könet men aldrig bli kär i dem.

Det är min definition -men jag kan vara helt ute och cykla här - det vet jag
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Håller med dig Snäckan om din definition...

För att svara på frågan i tråden: Ja, jag kan tänka mig att både slicka och bli slickad. Har testat på det och det är jättebra med en tjej... En tjej vet liksom lite mer vad som är skönt och inte...
 
S

stiiina

Gäst
Kan inte låta bli efter ha läst killarnas tråd att de vill bli avsugna eller avrunkade fast de inte är bögar, känner vi tjejer likadant, skulle du vilja bli pullad eller slickad av en annan tjej fast du inte är flata??


D ja tänker e att tjejer vet lite mer om hur vårt kön funkar, å d e d som gör att ja ibland blir sugen på å testa för att se om d blir skönare då. d e ju skönt när killar gör d, men tänk när nån som vet precis hur allt funkar gör d.
 

Glimmer

Välbekant medlem
Ålder
50
Kön
Man
Teoretiskt sett så borde en tjej vara bättre på att slicka fitta, eftersom hon själv har en så vet hon vad som är skönt. Samma för killar.
 

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Får jag fråga vad er definition av hetero är? Det verkar som att ni kallar er hetero även om ni har haft sex med någon av samma kön.


Jag skulle säga att jag ligger på samma skala med er...skulle kunna tänka mig att suga/bli avsugen och kanske tom bli påsatt av en annan kille om allt känns rätt... Har dessutom blivit avsugen av en kille...Därför anser jag mig vara bisexuell.

Vad innebär det att vara Bisexuell för er? *nyfiken*


Hmmm det är en svår fråga!
För egen del, har jag aldrig varit kär i en tjej, kvinna... Inte ens förälskad.
Bara rent sagt, KÅT..
 

Lejonhierta

Medlem
Ålder
53
Kön
Man
Teoretiskt sett så borde en tjej vara bättre på att slicka fitta, eftersom hon själv har en så vet hon vad som är skönt. Samma för killar.

Har funderat en del på detta, vad jag tycker är skönt kanske inte alla andra killar tycker är lika skönt?! Samma för tjejer?!
Spricker hela grejen nu? :sleep:
 

Linda_lesbian

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag startade ju tråden men jag glömde skriva att när jag är kåt så skulle jag kunna tänka mig att bli pullad av en tjej, säker slickad också :)

De är coolt att du vill både pullad å slickad av en tjej. Du kommer aldrig att ångra dej Puss från Linda
 
Toppen