Slicka mus

hellabellan

Medlem
Kön
Man
Tjejsex är något jag saknar i mitt liv med en man.................
tur man har lite goa minnen att plocka fram när det behövs.................:p
 

Sembieda

Ny medlem
Ålder
43
Kön
Man
Varför är folk så rädda för att se sig som (dvs. kallas sig för) bisexuella? Tänder man seriöst på folk av båda könen så är man bisexuell, så enkelt är det. Definitionen funkar så. Hurvida vilka personer av vilket kön man blir kär/förälskad i är något annat än sex men brukar hänga med på köpet. Förälskelse/kärlek handlar mer om vilken emotionalitet man har.


Sen så finns ju fantasier; och fantasier funkar på annat plan än begär. Sexuella fantasier är ju till för att testa scenrion som man förmodligen inte vill eller kommer vara med om. Dvs. där kan man testa.

Dessutom så kan ju en fantasi om att tillfredställa någon av samma kön som en själv ha olika orsak. Tänder man på situationen, tabun, ohämmade kåtheten och/eller tanken i sig (dvs. att som "straight" tjej t.ex. vilja bli slickad eller slicka en tjej) så behöver det inte betyda att man är bisexuell, men chansen finns. Har man dessutom haft sex med personer av det ena könet tidigare så är nog chansen att man är bi ganska stor, speciellt om man haft det upprepade gånger. Saknar man dessutom den typen av sex så är man garanterat bisexuell, allt annat är bara förnekelse.

Tänder man på de av det egna könet samt att som t.ex. som påstått "straight" tjej att slicka och pulla andra tjejer som sexform så är man bisexuell. Samma sak gäller för killar (fast då handlar det om att tillfredställa eller bli tillfredställd av killar dvs.)


Vad jag undrar över är varför just rädslan för att vara bisexuell är så skrämmande i vissa kretsar (medan det är åtråvärt i andra kretsar som t.ex. bland gothare). Är det så att man blandar in andra värden, beteende och fördomar i paketet bisexuell? Är man rädd för att bli sed som en allt för promiskuös och känslomässig/sexuellt labil person?

Själv umgås jag väldigt mycket med både homosexuella och bisexuella personer och man får höra både ett och annat. Från både mina tjej- och killkompisar så berättar de om ragg de haft. Bland tjejerna är det inte helt ovanligt att de grovhånglat upp någon brud som sedan fegar ur när de ska hem efetrsom denne anser sig vara "straight". Eller bland killarna så har de sugit/blivit avsugen av någon man som efter akten mantra-atigt hävdar att han är straight. Sen så finns det dom som kallar sig gay/homo som då och då nuppar eller blir tillsammans med folk av motsatta könet men som vägrar kala sig för bisexuella.

Ärligt/seriöst allihopa: Är det farligt/skrämmande att vara bisexuell?
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Jag är inte heller lesbisk, men jag har provat tjejsex.
Det var något som tände mig SJUKT mycket och det är något jag verkligen kan tipsa om! Alla tjejer borde prova tjejsex minst en gång i livet,och INTE med en kille i närheten,utan bara en vild natt med en tjej.
 

Hornydragon

Medlem
Kön
Man
Jag är inte heller lesbisk, men jag har provat tjejsex.
Det var något som tände mig SJUKT mycket och det är något jag verkligen kan tipsa om! Alla tjejer borde prova tjejsex minst en gång i livet,och INTE med en kille i närheten,utan bara en vild natt med en tjej.

Min flickvän har antytt att hon är sugen på att testa...och jag skulle inte känna mig det minsta svartsjuk...skulle bara bli tänd på tanken och inte ens tänka tanken att det skulle vara otrohet...

Konstigt kanske...men sant!

Sen har hon ju varit inne på att få med en tjej till i sängen oxå...å det skulle ju inte jag säga nej till...

:D:D
 

nursesaris

Ny medlem
Kön
Kvinna
Min flickvän har antytt att hon är sugen på att testa...och jag skulle inte känna mig det minsta svartsjuk...skulle bara bli tänd på tanken och inte ens tänka tanken att det skulle vara otrohet...

Konstigt kanske...men sant!

Sen har hon ju varit inne på att få med en tjej till i sängen oxå...å det skulle ju inte jag säga nej till...

:D:D[/quote]

Att din tjej får vara med en annan tjej tycker jag är väldigt ja, generöst av dig. men det där med en tjej/partner till i sängen är aldrig bra. Det spelar ingen roll om du och din tjej är 100% säkra på att det kanske händer en gång och att det bara är en kul grej, det slutar oftast i problem. Det finns inte en tjej som är i ett förhållande med en kille som hon verkligen älskar där hon klarar av att se honom med en annan tjej, för så säkra på oss själva är vi inte. Och du kanske inte tror att du kommer bli svartis men chansen är stor där också,speciellt om din tjej kommer på att hon älskar att slicka fitta/bli slickad av en tjej tex.

Självklart är det olika för ALLA men det är ett tips som jag kan ge dig/er.
Låt din flickvän slicka, men inte när du är med, och bjud ALDRIG in en tredje/fjärde.. osv in i eran säng om ni vill kalla erat förhållande seriöst eller innehållande av äkta kärlek, för har man äkta kärlek så behöver man ingen annan,hur nyfiken eller kåt man än är!
 
G

Guest

Gäst
Låt din flickvän slicka, men inte när du är med, och bjud ALDRIG in en tredje/fjärde.. osv in i eran säng om ni vill kalla erat förhållande seriöst eller innehållande av äkta kärlek, för har man äkta kärlek så behöver man ingen annan,hur nyfiken eller kåt man än är!

Nu finns det i och för sig väldigt många människor som väljer att leva inte med en utan med flera andra. Äkta kärlek i kristen mening är såklart inte möjlig i ett förhållande med fler inblandade än en, men nog kan det finnas riktig kärlek i ett förhållande med fler parter än två. Det var nog faktiskt, när jag tänker efter lite, ämnet i det första eller det andra lustgård-programet och dom som levde med flera i förhållandet hävdade iaf att det funkade utmärkt ;).

Personligen är jag lite för sotis för att vilja dela min tös med någon annan och min fantasi är så fantastiskt bra så jag skulle antagligen kollapsa om jag visste att hon var ute och potentiell-slickade mus eller dylikt :). Men för det betyder det inte att det inte funkar för andra :)
 

Flubbe

Medlem
Kön
Man
Man kan väl vara olika grad av bisexuell. jag kan tänka mej närkontakt med en annan kuk men det skulle vara helt otänkbart att kyssa en annan kille eller sexuellt smeka honom på kroppen. Alla har väl en viss del bisexuallitet i sej annanrs skulle man ju inte ens kunna umgås med personer av samma kön
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
bjud ALDRIG in en tredje/fjärde.. osv in i eran säng om ni vill kalla erat förhållande seriöst eller innehållande av äkta kärlek, för har man äkta kärlek så behöver man ingen annan,hur nyfiken eller kåt man än är!

Det är okej att varna, men jag tycker du överdriver. Aldrig med fet stil och allt... :cool: Om du inte tar dig själv på allt för stort allvar tror jag inte du borde ge dig på att försöka avgöra vad som är seriöst eller äkta kärlek för andra? Det borde du nog inte lägga dig i... :D

Puss på dig annars!
 
Toppen