Slicka

Sexxxy

Medlem
Kön
Man
Hur vill ni bli slickade tjejer? Självklart finns det inte ett rätt svar, men hur vill du bli slickad? Finns det någon metod som alltid funkar på just dig? :)

Flyttad från kvinnlig onani
Sambokille.
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Har svårt att komma av att enbart bli slickad. Vet inte om jag kan komma på någon enda gång faktiskt... Däremot tycker jag att det är riktigt riktigt skönt och kommer alltid hårt om jag sen blir knulllad eller pullad efteråt.

Gillar när det märks tydligt att han/hon går igång på att slicka mig. Vill att han/hon börjar mjukt och försiktigt ovh pussar och kysser mer runt om än direkt på... Blir så kåt och vill få min klitta och öppningen slickad sedan. Uppskattar slick och sug på klittan och slick över öppningen och fram till klittan, Uppskattar dock inte en tunga djupt inne i fittan men gärna ett finger eller två eller tre där...
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Hehe, jag har aldrig kommit av att bli slickad bara. Men däremot kommit rätt fort sen då killen stoppat in kuken i mig. :p
Däremot ska jag, som straffavgift på en kille, få honom att försöka slicka mig till orgasm. Får se hur mycket jag tål och håller ut innan jag vill ha han i mig ist. Och sen vet jag inte om han verkligen skulle se det som straff...
Men kul att prova iaf, måste ju få veta om det går. Vet ju hur nära jag varit då han slickat mig annars och han har fått styra mer. Så kanske har han den rätta tekniken och under min kontroll kan få mig över linjen till orgasm, hoppas på det iaf! :p
Får isf återkomma med beskrivning på hur han utförde sitt straff. ;)
 

sambokille

Välbekant medlem
Kön
Man
Där ser man så olika det kan vara,
Min sambo kommer otroligt lätt,nästa för enkelt och fort enligt mig som älskar att slicka mycket o länge och jag blir ju själv så upphettsad av att slicka
Klart enklaste sättet att ge min sambo orgasm är att slicka henne.
 

surfing_bird

Medlem
Kön
Man
Däremot ska jag, som straffavgift på en kille, få honom att försöka slicka mig till orgasm. Får se hur mycket jag tål och håller ut innan jag vill ha han i mig ist. Och sen vet jag inte om han verkligen skulle se det som straff...

Det här med straff är inte riktigt din starka sida, va? ;)
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha! Nä, det är väl kanske inte det, men den här gången... Jag ska ha kontroll på läget helt enkelt så får vi se hur det går :p
 

SuperLasse

Aktiv medlem
Ålder
51
Kön
Man
haha! Nä, det är väl kanske inte det, men den här gången... Jag ska ha kontroll på läget helt enkelt så får vi se hur det går :p

Det ska nog gå bra, slickar han dig rätt så finns det inte en chans i världen att det inte går för dig... ;)
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
Det ska nog gå bra, slickar han dig rätt så finns det inte en chans i världen att det inte går för dig... ;)

Oj. Här pratar vi självkänsla! :p

Skulle också vilja testa om det går att komma av att bara bli slickad. tror inte att det är några problem om jag får något i mig samtidigt....
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
haha, ja, som sagt, jag fick ingen kontroll, får bli en senare gång. :p första gången på mer än 3 månader tillsammans var inte det bästa tillfället att försöka kontrollera nån av oss...hihi :p
 

icka

Moderator
Staff Member
Kön
Kvinna
haha, ja, som sagt, jag fick ingen kontroll, får bli en senare gång. :p första gången på mer än 3 månader tillsammans var inte det bästa tillfället att försöka kontrollera nån av oss...hihi :p

Du verkar ha haft det mysigt i alla fall Issa?
 

Issa

Medlem
Kön
Kvinna
Absolut! :D Först mys i soffan... han klia mig över ryggen...smekte mig under tröjan...klämde på min rumpa...då gick det inte längre att ignorera eller kontrollera... Vi fick ta oss till sängen och klädde av oss på vägen... mmm... Grannarna hörde oss med all säkerhet dessutom då han hade balkongdörren öppen, ingen av oss var speciellt tyst och sängen knaka rytmiskt under oss :p
 

polar

Aktiv medlem
Ålder
41
Kön
Man
Absolut! :D Först mys i soffan... han klia mig över ryggen...smekte mig under tröjan...klämde på min rumpa...då gick det inte längre att ignorera eller kontrollera... Vi fick ta oss till sängen och klädde av oss på vägen... mmm... Grannarna hörde oss med all säkerhet dessutom då han hade balkongdörren öppen, ingen av oss var speciellt tyst och sängen knaka rytmiskt under oss :p

När man är i alldeles vansinnigt kåtrus hinner man inte ta kontrollen över situationen ... Då händer det bara men det är ju det som är så skönt att bara släppa lös och köra på hämningslöst [^]
 

linda_särö

Medlem
Kön
Kvinna
jag kommer oxå lätt av att bli slickad, får ju styra killen så att han gör rätt,
för mej är det att du måste trycka upp huden precis ovanför fittan, blottlägga min clitta sen är det bara att sätta igång, tar inte lång stund för mej då.:D
 
Toppen