Slickar du ditt one night stand?

butterbee

Ny medlem
Kön
Kvinna
Att vi tjejer ska suga kuk e ju typ en förväntad självklarhet, jag tycker det e lika självklart att killen ska slicka. Men gör ni det med era ONS?
 

Hotrod85

Ny medlem
Kön
Man
Kommer sannolikt att göra min sexdebut rätt snart och när det väl händer så finns det inga tvivel om att jag kommer att slicka. Om det bara är jag som kommer så kommer jag att se det som ett misslyckande. Jag lägger stor vikt vid att tjejen jag är med får minst lika stor njutning som jag, oavsett om vi snackar ONS eller inte.
 
C

campbell

Gäst
borde vara lika stor självklarhet att slicket ingår men även lika osjälvklart, tycker jag
 

gugge357

Ny medlem
Kön
Man
Självklart slickar jag ett ons. Det är fantastiskt att känna sammandragningarna när retningarna övergår i orgasm.
 
G

Guest

Gäst
Jaja... e hon rakad eller ansad absolut helt självklart. Tror nästa jag slickar henne mer än hon suger mej. :) E hon inte rakad vill jag inte slicka och då kan ja inte heller begära att hon ska suga mej även fast jag alltid är rakad... har dock inte stött på något helt orakad ännu...
 

Snacksalig

Medlem
Ålder
48
Kön
Kvinna
Att suga av en kille första gången vi har sex finns inte på min karta. Inte heller att han slickar mig!

Man vet aldrig i föreväg om det blir ett o.n.s. eller om man fortsätter träffas!

Men jag behöver känna en person ganska bra innan det blir nåra avancerade sexlekar.
 

runkabilly

Medlem
Kön
Man
Jag slickar alltid. Oavsett ONS eller inte. Finns ingen bättre smak än en kvinnas våta kön. Gillar även att slicka henne i rumpan.
 
G

Guest

Gäst
Självklart! Det är helt klart den bästa vinkeln för att se en kvinnas njutning.
 

Musicman

Ny medlem
Kön
Man
Samma här - det absolut bästa som finns...älskar att se henne njuta och försöka skänka henne en skön orgasm...
 

challe

Moderator
Staff Member
Kön
Man
Att vi tjejer ska suga kuk e ju typ en förväntad självklarhet, jag tycker det e lika självklart att killen ska slicka. Men gör ni det med era ONS?

[:0]

Sex första kvällen/natten/dejten????

Är ni inte riktigt kloka! Det är väl något man sparar till den rätta. Jag tycker att man skall hålla sig till sexleksaker och onani till man gift sig. Då slipepr man dessutom problemet med att slicka eller inte.

/Challe
 

stålulf

Ny medlem
Kön
Man
Älskar att slicka, får nästan tvinga mig att inte dyka ner för fort...
Däremot är det inte alla tjejer som tycker det är självklart att suga så där utan vidare.
Har själv varit med om att slicka ett ONS hur länge som helst, till ackompanjemanget av hennes "ja, ja, mer, mer" och "kan du inte slicka mig igen, det är så skönt", för att sedan, när mitt bultande stånd svajade framför hennes ansikte, få höra. "Suga? Nej vi känner ju knappt varann".

Då var jag en knäckt man :)
 

Kungen_123

Medlem
Ålder
35
Kön
Man
jag håller med stålulf, jag slickar jämt men tjejerna suger inte jämt... blir nästan lite besviken då:p
 

Gizza

Välbekant medlem
Kön
Kvinna
Har haft oralsex med one night stands på den tiden jag var singel, har inga såna regler vad man inte ska göra och så vidare med ett ons, men lite mer avancerae saker som analsex skulle jag däremot inte ha med ett ons.
 
Toppen