Små pinsamheter
Hade träffat en tjej och för min del, så var det halvåret sedan sist något med någon hade hänt, så jag flyttade hem till henne. I en knullpaus nämnde jag att en arbetskamrat bodde i nästa stadsdel. Birgitta tände till och tyckte att vi borde ha fler bekanta, så efter en halvtimma, så kom de Erik med sin fru, Gunnel plus deras barn, Karin sju år och Eva fem.
Ungarna höll nästan på att riva omkull mig i deras iver att pussa och kramas mig, för de tyckte att jag hade dröjt alldeles för länge sedan jag hade hälsat på dem. Birgitta blev överlycklig för att jag hade sådan hand med barn, ja det passade bra för henne, i planeringen att skaffa barn och familj. Gunnel och Erik, de planerade för att använda mig som barnvakt. Helst sova över en natt och gärna hela veckan.
Birgitta blev fnittrig och knuffade på mig och ville att jag skulle titta lite diskret på flickorna, för Karin och lilla Eva busade genom att dra i trosan och visa sina små fittor och nu började även jag, genom att diskret smeka blygdläpparna och kille-killa på den lilla klitorishuvan som tittade upp, där i fittskåran.
Äntligen blev det dags för barnpassning. Från fredag kväll, till måndag morgon. Visst kunde jag ringa, med risk för att de som skulle härbärgera gästerna inte skulle höra, eller bry sig.
Birgitta och jag drog lott om vem av ungarna skulle få vem. Jag vann Karin som motvilligt lät mig sätta på henne, trosa och ett kort nattlinne, för att somna på ena sidan av soffan. Vill de inte somna, så få dem till att killa lite på deras tjejgrej som de är utrustade med, så somnar de gott.
Trosorna hade de själva kastat på golvet och nu låg de där, som om de väntade på att en kille skulle köra pitten i dem. Först slicka dem och sedan glidsalva som även duger till frugans slida och sedan leka doktor med dem. Karin sov gott, trots att mitt pekfinger i små stötar trängde in i hennes slida, tills jag fann livmodertappen och kunde leka med den, som ett finger, där inne i grottan. Lilla Eva, hon var för trång för stora pojkars lekar, men jag lyckades inte få in fingret
Mitt i allt grufsade frugan från den äktenskapliga dubbelsängen, för hon ville att jag skulle komma och knulla henne. Småttingarna skulle säkert höra av sig, ifall det inte var bra hos dem.
Dags för sängen, säger PAPSEN6