Smak

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Vad kan man äta för att musen ska få en godare smak och doft?

Vet att det förekommit en liknande diskussion i killforumet om spermasmak, det borde ju fungera för oss tjejer också att om vi äter något speciellt så ändras smaken på "safterna". ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 

Mr_JoB

Ny medlem
Kön
Man
Jag har aldrig märkt någon skillnad i smak beroende på vad kvinnan ätit. Men det gör inget för musen smakar och luktar så gott ändå!!!
:oops:/Puss
 

Rune

Medlem
Kön
Man
Instämmer tyvärr inte till fullo med föregående talare.. Det finns vissa som smakar gott :D o andra som smakar illa.. Det har givetvis me doften att göra också. Men det e skillnad från tjej till tjej.. Men d vet ja inte va d beror på :D

___________
Stay hard!
 

Hardon

Ny medlem
Kön
Man
Såg ett TV-program om det där för ett tag sen. Kommer inte riktigt ihåg allt, men melon var visst bra för "mussmaken"!
 

Flow242

Medlem
Ålder
47
Kön
Man
Tror inte att kosten har så mycket med det att göra som lite intimhygien. Instängt i byxor en hel dag så luktar inget skrev gott.

Ska man "mäta smaken" objektivt så borde det vara att slicka en nytvättad fitta då, men vill inte påstå att jag märkt någon skillnad. Om det är för att det inte är någon skillnad eller för att mina snuskiga fantasier springer iväg åt helt andra håll i stundens hetta vet jag inte :).
 

Doc Coach

Välbekant medlem
Ålder
58
Kön
Man
bästa "kosten" e luft..
'lufta' musen så ofta ni kan.
så går vi ner så ofta ni vill



Smisk! känslan som sitter i
 

Mr XXX

Medlem
Kön
Man
Kan bara instämma, renhet kommer man långt med.
Älskar att slicka i mig saftern, inte vill jag de skall smaka nåt annat än naturligt o gott..
 

denny24

Medlem
Kön
Man
Hej Sweet

Hoppas du inte stör dig för jag adda dig.

Nu till ämnet. Det e så att visa påstår att det mat kvinnor äter påverkar deras safter också. Låter ju inte så roligt kanske, men verkar stämma. Så allt som e surt o beskt faller enligt dem bort, sparris tex. Melon sägs göra muttan smaskigare, liksom annat söt frukt o så. Bara vad jag har fått höra.

wag the dog
 

marlboro

Medlem
Kön
Man
kan inte någon surfa upp lite vetenskapliga belägg i detta ämne?? helt otroligt bör det ju inte vara med tanke på att vad vi äter påverkar våra dofter i övrigt,se ex vitlök, curry, chilli, kanel etc[:cool:]
 

pf3016

Medlem
Ålder
50
Kön
Man
Jisses.. Bara tvätta dig med oparfymerad tvål så är det fräscht och gott. Men annars ska man inte tvätta sig för ofta med tvål därnere heller för då kan man få svamp och det luktar inget vidare :)
 

Gutt20

Medlem
Kön
Man
kanskje om man äter något søtt, ?? men jag lurar på om det er muligt å chatta til sammans på msn ?? bara om ni vil så klart ? kan prata om allt muligt så klart :)

Originally posted by sweetheart

Vad kan man äta för att musen ska få en godare smak och doft?

Vet att det förekommit en liknande diskussion i killforumet om spermasmak, det borde ju fungera för oss tjejer också att om vi äter något speciellt så ändras smaken på "safterna". ;)

[blue]When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.[/blue][/size=1]
 
Toppen