Smak

Falconb

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Man
Latexnör, jag vill inte vara stygg emot dig. Men Spermier smakar absolut inget alls. Det är Sperman som smakar. Spermier är dom små roliga sakerna som gör kvinnor gravida, sperman är den gråa salta såsen dom simmar i. Sperma smakar olika beroende vad du äter och hur mycket du dricker alkohol/vatten.
 

Bigloads

Välbekant medlem
Ålder
54
Kön
Man
Har skrivit det i en annan tråd, men tycker det påminner lite om tvål. Iallafall min sperma. Ingen favorit att förtära så att säga. Däremot så tycker jag att försatsen smakar riktigt gott. Lite salt, härligt konsistens
 

Orro

Välbekant medlem
Ålder
48
Kön
Man
Som nån annan sagt, lite salt, lite bitter, med eftersmak av rå potatis, och luktar ofta lite klorin. Med det är inte smaken som spelar roll i första hand utan känslan av en hård kuk i din mun som bultande sprutar munnen full med kärlek.
Och hans tillfredsställelse. :)
 

LindaEP

Välbekant medlem
Som nån annan sagt, lite salt, lite bitter, med eftersmak av rå potatis, och luktar ofta lite klorin. Med det är inte smaken som spelar roll i första hand utan känslan av en hård kuk i din mun som bultande matar dig med kärlek.
Och hans tillfredsställelse. :)
Håller med. Det är inte smaken som är det viktiga utan känslan. Speciellt när det gäller sprut i ansiktet så är det den porriga känslan som är avgörande.
 
Toppen