Smaka ni på er själva?

Tjalle

Ny medlem
Kön
Man
Själv älskar jag smaken av en våt mus. Otroligt upphetsande. Det kan ju bero på att jag är kille...
Men hur är det med er tjejer. Smaker ni på er egen "saft" när ni onanerar eller har sex?
 

Toppentjej

Medlem
Ålder
37
Kön
Kvinna
Jag brukar inte göra det när jag onanerar men under sex så händer det, om inte annat så blir det automatiskt så när man varvar med avsugningar och knull. Men det är inget jag har något emot, det smakar ju inte illa direkt :)
 
L

Liza33

Gäst
Det händer när jag har sex att jag gör det, men aldrig när jag onanerar.. tanken har aldrig slagit mig in då liksom *s*
 

Snäckan

Välbekant medlem
Ålder
56
Kön
Kvinna
Ofta när jag onanerar.

Att blanda kåtsafter med saliv gör mig väldigt upphetsad. Men det tråkiga är ju att det är smaklöst - det som kommer från den våta lilla musslan...
 

holahopp

Ny medlem
Kön
Man
Mjo, nästan alltid, inte så mkt för smaken.. mer för att det är upphetsande.. ^^

Är ny här btw, så hej allihop
 

henkebenke

Medlem
Kön
Man
otroligt upphetsande när en tjej sticker in ett finger eller två och sedan suger på dom :) makes me tingle in the pants :oops:
 
S

secrettiger [vill inte mer]

Gäst
Smakat har man ju gjort, men mest min pojke som leker härligt där nere på mig och sen stoppar sina fingrar i munnen på mig, men det är bara härligt ;)
 
Toppen