Smaka på sperman.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Trancekillen

Medlem
Kön
Man
Njae... Vet inte riktigt om jag tror på det där. Det ska va nån jävligt speciell kille isåfall om ens då vet jag inte. Har lite bacillskräck kanske, vet inte. Men personligen tycker jag inte att min egen sperma är särkilt god, då har jag svårt att tro att jag skulle uppskatta nån annans mer.

We drift deeper... Life goes on...
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
har faktist inte testat..får väl kanske prova en dag och se hur det är. :)
vem vet..det kanske är gott, eller kanske inte.
Blir spännande. Hoppas jag inte spyr om det nu är så äckligt :O

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KK.
Skriv till mig.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
spy lär du inte göra. Men smaken kan nog variera kraftigt från fall till fall. Prova någon dag då du ätit massa god mat :)

Masturbation for Salvation
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
okey..har smakat på försatsen, och det var inte så farligt..är lite osäker (feg) på om jag ska smaka på sperman ännu bara..väntar kanske..lr ngt..vi får se. :)

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KK.
Skriv till mig.
 

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Om man dricker ordentligt brukar satsen smaka helt Ok. :)

Enligt rykten ska även t.ex. intag av ananas ha en positiv effekt på smaken.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Vad syftar du på för dryck då? Vatten kan jag hålla med om iaf.

Men Gladpack, om du lyckats smaka på försatsen så är ju den värsta biten över. Go for resten, den smakar bara bättre :).

Masturbation for Salvation
 

sweetheart

Medlem
Kön
Man
Heder år de som vill smaka på sperman! Både sin egen och andras.

Tycker själv inte det är något vidare.

Gör gärna avsugningar, men vill inte killen komma i mig får han gärna komma mellan brösten, det brukar uppskattas :D.

When everything comes your way, you're probably in the wrong lane.
 

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Jag menade främst vatten men även juicer och andra blanddrycker går nog bra. Jag har testat med ananas och det verkar fungera så länga man samtidigt dricker tillräckligt.
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Jo det där med frukt har jag också hört. Fan man skulle ta och göra ett rejält test på vad som får det att smaka bättre. Fast det är kanske lite väl fanatiskt?

Gladpack:
Inga probs, kul att kunna vara till nytta :)

Masturbation for Salvation
 

Gurkan

Ny medlem
Kön
Man
Kanske kan det vara så att sädesvätskan som satsen till stor del består av tar socker som finns i kroppen för att ge näring åt sperman? Kroppen kan ju inte lagra socker så om man ätit mycket fruktsocker så borde ju sädesvätskan innehålla rikligt av den varan.
 

GladPack

Medlem
Kön
Man
intresant det där med dryckerna..som Avslagen cola säger. "Man borde göra ett test iaf"...

//Masterbate 4 Life!\\
Söker en KK.
Skriv till mig.
 

bull-tok

Ny medlem
Kön
Man
Helt otroligt att en del killar "kräver" att deras tjej ska ta det i munnen, men samtidigt vägrar att göra det själva... Kärleksfullt, eller hur...?


Lena Handén - en god vän...
 

Avslagen_cola

Aktiv medlem
Kön
Man
Just därför var jag tvungen att prova själv. Har iofs aldrig haft oralsex med någon men jag tyckte som så att kan de svälja, kan vi svälja.

Masturbation for Salvation
 

engan74

Ny medlem
Kön
Man
Råkade få det i ansiktet ett par gånger när man ligger ner å runkar, men jag smakar aldrig på det... :p
 

puls85

Ny medlem
Kön
Man
:oops:Den egna satsen var inte så god men man blir ju avtänd så fort man sprutat. Jag skulle som andra också sagt vara intresseard att smaka någon annans mens jag ännu var kåt.
 

Rosenkyss

Ny medlem
Kön
Man
Får en kvinna stiga in här?...
Jag njuter av att suga kuk och gillar att ta sperman i munnen (och svälja). För att jämföra mellan de män som jag varit tillsammans med, smakar sperman individuellt, det vill säga olika. (Det är väl ungefär sam,ma som att jag kan tro att olika kvinnor doftar och smakar olika i sin fitta.) "Försatsen" smakar oftast lite mera salt än själva sprutsatsen som är söt och lite 'tjock' i smaken. En del mäns sperma smakar mer och kraftigare än andras.
Äcklig är den dock inte. Härligt och kletig, tycker jag.
Mums :oops:
 

Occy

Medlem
Kön
Man
Såå klart har man smakat på sin sperma.... jag menar varför inte ?!?!
Det är en skön känsla att få komma i munnen på tjejen , men för mig
spelar det ingen roll om hon sväljer eller inte. fast det blir ju lite lättare om hon sväljer så slipper hon spotta ut det någonstans.....



Some play hard to get , I play hard to want
 

Janne Gbg

Medlem
Kön
Man
Jag har sputat mej själv i munnen
några gånger då jag varit riktigt kåt...
Men fy va det smakar....

21*15,5 cm
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen